#1
heb het ook heel erg warm
Had je jouw speed gewassen en/of getest? Soms kan er best veel cafeïne door zitten en als ik dat er niet uitwas krijg ik ook hartkloppingen.Nou daar ben ik weer. Ik wil even kort mijn ervaring delen over mijn speed gebruik van gisteren. Rond 10 uur ‘s avonds begonnen denk 4 nakkies gehad en 5 nakkies 3mmc. 1 Bommetje 3mmc van 60 mg en 2 speed bommetjes van 60mg, het laatste bommetje pakkte ik om half 9 ‘s ochtends. Toen deye in begon te werken ging het mij toch een partij niet goed. Ik kon echt niet fijn zitten, mijn hard klopte zo snel dat je mijn stem hoorde trillen als ik praatte en ik had zo een erge druk op mijn borst dat het voelde alsof er een gat in mijn borstkas zat.
Na 1,5 uur puffen en en rustig proberen te worden toch maar de ambulance gebeld.
Ik had een hartslag van 160 en het bleek dat ik een hartritmestoornis had die opgewekt werd door de speed. Ik heb toen nog 3 uur in het ziekenhuis gelegen, Oxazepam gekregen en nog wat testjes gedaan. Nu ben ik alweer een paar uurtjes thuis en krijg ik weer dezelfde druk op mijn borst, tintelingen in mijn hoofd en krampen bij mijn hart.
Waarom en wat kan ik hier mee?
Groetjes
Dat kan normaal zijn met dit weer. Bij twijfel altijd de huisarts raadplegen!!!!heb het ook heel erg warm
Het waarom laat ik even achterwege maar als je het niet vertrouwt zou ik het ziekenhuis of desnoods de huisartsenpost bellen.Waarom en wat kan ik hier mee?
Jaa is getest op 67% amfetamine en gewassen met aceton. Dit was echt iets wat ik nooit meegemaakt had, ook dat hartritmestoornis dan ?Had je jouw speed gewassen en/of getest? Soms kan er best veel cafeïne door zitten en als ik dat er niet uitwas krijg ik ook hartkloppingen.
Geen idee bij jou, maar bij twijfel langs de huisarts zou ik zeggen.Jaa is getest op 67% amfetamine en gewassen met aceton. Dit was echt iets wat ik nooit meegemaakt had, ook dat hartritmestoornis dan ?
Alweer? want ben dus ook al bij radioloog geweesrGeen idee bij jou, maar bij twijfel langs de huisarts zou ik zeggen.
Als mijn eigen rikketik wat op en neer gaat met drugs, dan wacht ik het altijd uit. Misschien ook niet verstandig geweest, gelukkig wel goed gegaan. Wat jij nu vraagt op het forum, da's een soort medisch advies, dan is het logisch dat ik (of iemand anders) erg behouden reageer. Ofwel: ik ben geen dokter en kan via een verhaal op DF geen zicht hebben op wat er bij jou allemaal gebeurt => dat moet je vragen aan een medisch specialist (lees: huisarts) of je beslist zelf dat je het nog wel even kunt afwachten.Alweer? want ben dus ook al bij radioloog geweest
Hee, ik denk dat je gelijk hebt. De kater is er wel sinds vannochtend. Ben benieuwd hoe ik me vandaag ga voelen.. Heb nu sinds eergister ochtend 6 uur geslapen, hopelijk vannacht nog wat meer. Hoop gewoon geen last meer te krijgen van die angsten.Hoe gaat het nu? Speed kan echt rete lang doorwerken. Daarnaast hebben ze je in het ziekenhuis oxazepam gegeven. Dat is een downer en werkt ook angstremmend. Eenmaal uitgewerkt komt wellicht de daadwerkelijke comedown en ook het besef dat het serious shit is: je hebt in het ziekenhuis gelegen. Probeer kalm te blijven en bovenal: zit even op de blaren. Je hebt drugs misbruikt en bent over je grens gegaan. De kater gaat niet mals zijn; maar kom die onder ogen. Morgen weer een dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."