Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe veel speed

Te veel speed

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb het ook heel erg warm
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou daar ben ik weer. Ik wil even kort mijn ervaring delen over mijn speed gebruik van gisteren. Rond 10 uur ‘s avonds begonnen denk 4 nakkies gehad en 5 nakkies 3mmc. 1 Bommetje 3mmc van 60 mg en 2 speed bommetjes van 60mg, het laatste bommetje pakkte ik om half 9 ‘s ochtends. Toen deye in begon te werken ging het mij toch een partij niet goed. Ik kon echt niet fijn zitten, mijn hard klopte zo snel dat je mijn stem hoorde trillen als ik praatte en ik had zo een erge druk op mijn borst dat het voelde alsof er een gat in mijn borstkas zat.
Na 1,5 uur puffen en en rustig proberen te worden toch maar de ambulance gebeld.
Ik had een hartslag van 160 en het bleek dat ik een hartritmestoornis had die opgewekt werd door de speed. Ik heb toen nog 3 uur in het ziekenhuis gelegen, Oxazepam gekregen en nog wat testjes gedaan. Nu ben ik alweer een paar uurtjes thuis en krijg ik weer dezelfde druk op mijn borst, tintelingen in mijn hoofd en krampen bij mijn hart.
Waarom en wat kan ik hier mee?

Groetjes
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paardenstaart zei:
Nou daar ben ik weer. Ik wil even kort mijn ervaring delen over mijn speed gebruik van gisteren. Rond 10 uur ‘s avonds begonnen denk 4 nakkies gehad en 5 nakkies 3mmc. 1 Bommetje 3mmc van 60 mg en 2 speed bommetjes van 60mg, het laatste bommetje pakkte ik om half 9 ‘s ochtends. Toen deye in begon te werken ging het mij toch een partij niet goed. Ik kon echt niet fijn zitten, mijn hard klopte zo snel dat je mijn stem hoorde trillen als ik praatte en ik had zo een erge druk op mijn borst dat het voelde alsof er een gat in mijn borstkas zat.
Na 1,5 uur puffen en en rustig proberen te worden toch maar de ambulance gebeld.
Ik had een hartslag van 160 en het bleek dat ik een hartritmestoornis had die opgewekt werd door de speed. Ik heb toen nog 3 uur in het ziekenhuis gelegen, Oxazepam gekregen en nog wat testjes gedaan. Nu ben ik alweer een paar uurtjes thuis en krijg ik weer dezelfde druk op mijn borst, tintelingen in mijn hoofd en krampen bij mijn hart.
Waarom en wat kan ik hier mee?

Groetjes
Klik om te vergroten...
Had je jouw speed gewassen en/of getest? Soms kan er best veel cafeïne door zitten en als ik dat er niet uitwas krijg ik ook hartkloppingen.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paardenstaart zei:
heb het ook heel erg warm
Klik om te vergroten...
Dat kan normaal zijn met dit weer. Bij twijfel altijd de huisarts raadplegen!!!!
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paardenstaart zei:
Waarom en wat kan ik hier mee?
Klik om te vergroten...
Het waarom laat ik even achterwege maar als je het niet vertrouwt zou ik het ziekenhuis of desnoods de huisartsenpost bellen.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraffeNeel zei:
Had je jouw speed gewassen en/of getest? Soms kan er best veel cafeïne door zitten en als ik dat er niet uitwas krijg ik ook hartkloppingen.
Klik om te vergroten...
Jaa is getest op 67% amfetamine en gewassen met aceton. Dit was echt iets wat ik nooit meegemaakt had, ook dat hartritmestoornis dan ?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paardenstaart zei:
Jaa is getest op 67% amfetamine en gewassen met aceton. Dit was echt iets wat ik nooit meegemaakt had, ook dat hartritmestoornis dan ?
Klik om te vergroten...
Geen idee bij jou, maar bij twijfel langs de huisarts zou ik zeggen.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraffeNeel zei:
Geen idee bij jou, maar bij twijfel langs de huisarts zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Alweer? want ben dus ook al bij radioloog geweesr
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paardenstaart zei:
Alweer? want ben dus ook al bij radioloog geweest
Klik om te vergroten...
Als mijn eigen rikketik wat op en neer gaat met drugs, dan wacht ik het altijd uit. Misschien ook niet verstandig geweest, gelukkig wel goed gegaan. Wat jij nu vraagt op het forum, da's een soort medisch advies, dan is het logisch dat ik (of iemand anders) erg behouden reageer. Ofwel: ik ben geen dokter en kan via een verhaal op DF geen zicht hebben op wat er bij jou allemaal gebeurt => dat moet je vragen aan een medisch specialist (lees: huisarts) of je beslist zelf dat je het nog wel even kunt afwachten.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat het nu? Speed kan echt rete lang doorwerken. Daarnaast hebben ze je in het ziekenhuis oxazepam gegeven. Dat is een downer en werkt ook angstremmend. Eenmaal uitgewerkt komt wellicht de daadwerkelijke comedown en ook het besef dat het serious shit is: je hebt in het ziekenhuis gelegen. Probeer kalm te blijven en bovenal: zit even op de blaren. Je hebt drugs misbruikt en bent over je grens gegaan. De kater gaat niet mals zijn; maar kom die onder ogen. Morgen weer een dag.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damius zei:
Hoe gaat het nu? Speed kan echt rete lang doorwerken. Daarnaast hebben ze je in het ziekenhuis oxazepam gegeven. Dat is een downer en werkt ook angstremmend. Eenmaal uitgewerkt komt wellicht de daadwerkelijke comedown en ook het besef dat het serious shit is: je hebt in het ziekenhuis gelegen. Probeer kalm te blijven en bovenal: zit even op de blaren. Je hebt drugs misbruikt en bent over je grens gegaan. De kater gaat niet mals zijn; maar kom die onder ogen. Morgen weer een dag.
Klik om te vergroten...
Hee, ik denk dat je gelijk hebt. De kater is er wel sinds vannochtend. Ben benieuwd hoe ik me vandaag ga voelen.. Heb nu sinds eergister ochtend 6 uur geslapen, hopelijk vannacht nog wat meer. Hoop gewoon geen last meer te krijgen van die angsten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."