#1
Speed is lekker. Raar dat ik dat nog zo kan zeggen terwijl ik het belachelijk vind dat het nu gewoon genormaliseerd is voor mij. Altijd weer het zelfde als in “ laatste keertje dan, morgen heb ik het vast niet nodig”.
klote spul 😅😅🤦🏻♂️
klote spul 😅😅🤦🏻♂️