Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed verslaving. Wie nog meer?

Speed verslaving. Wie nog meer?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed is lekker. Raar dat ik dat nog zo kan zeggen terwijl ik het belachelijk vind dat het nu gewoon genormaliseerd is voor mij. Altijd weer het zelfde als in “ laatste keertje dan, morgen heb ik het vast niet nodig”.

klote spul 😅😅🤦🏻‍♂️
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#2
Merk je geen nadelen?
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paardenstaart zei:
Merk je geen nadelen?
Klik om te vergroten...
Als ik het niet heb gebruikt dan voel ik me snel agressief en geïrriteerd. En nergens zin in. Nu ben ik mijn speed vergeten op vakantie. En word gewoon gek dat ik het niet bij me heb.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tyel zei:
Als ik het niet heb gebruikt dan voel ik me snel agressief en geïrriteerd. En nergens zin in. Nu ben ik mijn speed vergeten op vakantie. En word gewoon gek dat ik het niet bij me heb.
Klik om te vergroten...
Ik ben het nu aan t doen en voel me echt bezwaard. Weet niet waarom. Pijn in mijn borst en hoofd. Steken in mijn borst en hoofd. Pijn in mijn kuit. Hoe ziet jouw verslaving eruit?
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hartspier? Speed laat longblaasjes openen. Hoofdpijn door zout te kort? Vermoeidheid zonder dat je het doorhebt terwijl speed je continu wakker houdt. Bij mij zijn er niet echt lichamelijke klachten. Behalve huid klachten en onderdrukt hongergevoel. Als het is uitgewerkt stort ik gelijk in omdat in niks gegeten heb heel de dag.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar.
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tyel zei:
Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat het lastig is maar het is idd heel goed voor je, en daarbij mocht je kiezen weer te gebruiken dan kickt die wel lekker in.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond juist overal zakkies. Ik heb geen idee waarom maar onder invloed ga il mn eigen spullen verstoppen.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Ik vond juist overal zakkies. Ik heb geen idee waarom maar onder invloed ga il mn eigen spullen verstoppen.
Klik om te vergroten...
Ja ik zoek eigenlijk restjes poeder die bijvoorbeeld net uit het zakje terecht zijn gekomen en los liggen in m’n jaszak. Of misschien nog een paar overgebleven korreltjes op één van m’n sleutels. Gaat wel heel ver dus.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik gooi dat allemaal weg. Maar als je zonder zit dan ga je idd zoeken naar de raarste dingen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik herken dat ook wel idd alle zakjes die allang leeg zijn toch nog de ilussie hebben wat te vinden
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik herken dat ook wel idd alle zakjes die allang leeg zijn toch nog de ilussie hebben wat te vinden
Klik om te vergroten...
kom bij mij chillen....ik heb goede never be clever stuff...ikeet wel tussendooren blijf ook uren buiten met me hond.....anders maak ik de buurt hier gek
afgelopen week nog scheuken gedaan hier, scheuken is schilderen en neeeeken of in iederngeval poging tot
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je moet zoeken ben je gewoon toe aan nieuwe aii.
tenzij je moet stoppen dan beter niet meer komen kloppen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."