Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De drug die coke evenaart is voor mij mdma kristallen."
"Coke is best drug of them all. Geen enkele andere drug kan er tegenop imo. Doe het met mate en geniet van de avond!"
"Ja, akkoord hoor, toch heel wat verschillend. Maar ik ken toch geen andere drug, buiten coke natuurlijk, dat dicht bij coke aanleunt. Coke is wel een one of a kind. Andere drugs zullen C nooit deftig kunnen vervangen."
"Ik snuifde een tijdje en het werd eigenlijk nooit een verslaving. Zoals sommigen hier al aangaven: gewoon met een maat of 2 een ganse avond goed doorsnuiven en lol maken. Alleen had ik achteraf wel een down gevoel, wat erg kut was. En je moet je ook 'dwingen' om niet meer verder te snuiven. Dit ging zo 1x in de maand. Voor de down gevoel heb je wel een makkelijk oplossing ==> zuipen of ghb pakken en dan in slaap vallen."
"Het spijt me voor de dood van je zoon, maar probeer aub nog steeds de zaken nuchter te bekijken(het is wrsch verschrikkelijk moeilijk, ik heb geen familielid verloren dus ik weet niet hoe het is) dan in een woede rage te zitten en doemscenario's verzint om ghb in een slecht daglicht te zetten. Genoeg mensen die gelukkig kunnen leven met ghb gebruik. Waarom zou je dat van hun afpakken ?"
"In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt. Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk."
"geox zei: PMS zei: In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt. Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk. Klik om te vergroten... Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving... Hier speciaal voor je gezocht. Bron drugs-test.nl Klik om te vergroten... Je bewijst net m'n punt. Wat zijn xtc-achtige stoffen: alleszinds niet mdma, maar andere 'troep' zoals MDMA, MDEA, MDA zoals ook wordt aangegeven op dezelfde site. Anders zoek je maar op erowid over de werkingen van die stoffen. Pure mdma geeft wel een ander gevoel dan een mengelmoes met MD's (en er zijn er wel meer dan 4 verschillende)"
"Neen. Omdat ik mezelf nog niet zo goed ken of ik er wel verslaafd aan zou raken. Voor ik aan hero begin, wil ik er zeer goed voorbereid zijn. Dat houd oa in dat ik er zowat alles over weet en dat ik eis van m'n vrienden dat ze zeer goed op mij moeten letten voor een een paar dagen(of weken?) Ik heb mezelf bewezen dat ik kon stoppen met roken en dat ik verantwoord bezig was met coke -gebruik. Dat zijn dus punten om mezelf beter te leren kennen. @flameon: wat doe jij als werk ?"
"Gewoon zelf een lekker tukkie nemen als je wilt, of nog wakker blijven en ervan genieten. Zou normaal gezien geen probleem geven. Ik hoorde wel eens dat je moet opletten dat je niet in je slaap kotst en ervan verdrinkt, maar peis dat het maar overdreven 'verhaaltjes' zijn die maar zelden voorkomen."
"Altijd dat kutte haatzaaierij tegenover heroine. Dit verwacht je van niet-users, maar zeker niet users. En dan zijn er mensen die gemakkelijk doen tegenover crack, coke en nicotine...maar heroine, ho maar! Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat ie wilt. Genoeg mensen die na 1 keer kunnen stoppen en genoeg mensen die na 1 keer reddeloos verslaafd werden. Het is en blijft een dilemma. Topics als dit veranderen daar niks aan. Je doet zelfs behoorlijk denigrerend voor mensen die aan hero willen beginnen en je scheert hen af als onwetenden. Niet geheel correct imo."