#1
Gewoon zelf een lekker tukkie nemen als je wilt, of nog wakker blijven en ervan genieten. Zou normaal gezien geen probleem geven. Ik hoorde wel eens dat je moet opletten dat je niet in je slaap kotst en ervan verdrinkt, maar peis dat het maar overdreven 'verhaaltjes' zijn die maar zelden voorkomen.