Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"SandervG zei: Een rechts kabinet ladies and gentleman. Het gaat gebeuren! Klik om te vergroten... Zou niet te vroeg juichen..."
"Neusje zei: Ik vind het best een heftige comedown op lichamelijk vlak. Bijwerkingen als hoge hartslag, kleine druk op borst en een zenuwachtig gevoel. Ook ben ik heel vergeetachtig en wazig in mijn hoofd. Klik om te vergroten... OtherShore zei: Komt ook overeen met mijn ervaring. NEP is zwaar op je hart en die vergeetachtigheid is typerend Klik om te vergroten... Bij NEP voel ik de effecten heel snel. Direct de stimulatie en een lekkere rush. Echt super 😍 Owhh en wat kan ik ook niet m'n smoel houden met NEP op 😂 Ben alleen maar aan 't praten Maar krijg helaas de nadelige effecten best snel. Zoals gezegd; druk op de borst en een hoog hartslag (ook onregelmatig). Neusje zei: Ondanks dat ik het vrij geslaagd vond is dit een drug die ik niet veel vaker ga gebruiken. Voor mijn gevoel is dit zwaarder voor mijn lichaam dan andere drugs Klik om te vergroten... Het is een leuke rc, maar je moet er idd wat voor over hebben.. OtherShore zei: Als je vaak en/of veel gaat gebruiken worden de comedowns steeds onaangenamer en de cravings steeds sterker terwijl de euforie minder wordt. Dus wat je zegt: “leuk, maar gevaarlijk spul”. Klik om te vergroten... Helemaal waar!!"
"Neusje zei: Hoe hoog doseer jij? Klik om te vergroten... Rond de 35mg eerst. Met bijnemen wat minder, 15/20mg. Denk dat ik wat langer moest wachten met bijnemen elke keer. Maar als ik eerlijk ben doseer ik vaker niet dan wel.."
"Hey! Ben opzoek naar Rc's die niet (teveel) op de serotonine werken. Dus wel een "stimulerend" effect en er lekker van kunnen praten enzo. Zag laatst NEP voor bijkomen, zou dit een goede aanrader zijn? Of zou je hier net als met MDMA de drie maanden regel moeten toepassen? Want dat heb ik liever niet. Als 't wel een aanrader is, wat is "beter" kristal of poeder? Eventuele andere aanraders? Ben vrij nieuw met drugs, dus ben zeker geïnteresseerd!"
"Heb 2mmc weleens gebruikt en zo voel ik mij idd ook. Dacht dat het wel op de serotonine werkte.. 🙈 Dankje!"
"Heb dit nu ook een beetje. Afgelopen maand veel gebruikt. Vooral op avonden dat ik het niet van plan ben.. Ik laat het toch toe 😬 Ga augustus op vakantie, dan neem ik helemaal niks (ook geen alcohol). Dus gebruik ik die vakantie als excuus wanneer ik 'onnodig' gebruik. "Oh ga toch een maandje niks doen, dan maakt een beetje vanavond toch niet uit!" Als dat weer bijna elke avond wordt... tja"
"FredKroket zei: Dat zijn red flags, pas er mee op. Je maakt het voor jezelf steeds makkelijker om te gebruiken. Klik om te vergroten... Kga zeker oppassen.. Vanaf nu besloten om minder/geen alcohol meer te drinken. Voor de gezondheid, maar vooral om de gewoonte van drinken(/gebruiken) af te bouwen. Tot begin augustus van plan 2 avonden wat te gaan drinken. Mijn alcoholgebruik heb ik heel goed onder controle. Geen behoefte (kan het niet eens meer) om veel te drinken/'zuipen' en kan makkelijk stoppen na een drankje. Ik merkdat ik niet 'getriggerd' word door alcohol (maarja...misschien gaat het wel ongemerkt). In ieder geval: Op vakantie ga ik GEEN alcohol drinken!! Drugs oid kan dan sowieso niet gelukkig, dus heb dan ook mijn nodige break te pakken 😅😤 Thanks voor de waarschuwing ! Ik weet 't zelf altijd zo goed, maar tis vaak beter om 't van iemand anders te horen"
"Nog iemand die naar tegendraads gaat 29 juli? Zit te twijfelen om een kaartje te kopen"
"Free your mind Groningen !"