#1
Erg herkenbaar, ookal heb ik het nooit verder dan dit laten komen. Heb altijd na dit besef een break genomen, ben ik nu ook aan het doen
Hoelang zit jij in zo een break? Ik ben benieuwd.Erg herkenbaar, ookal heb ik het nooit verder dan dit laten komen. Heb altijd na dit besef een break genomen, ben ik nu ook aan het doen
Ben nu een maandje clean van alle harddrugs, ga vanacht misschien weer beginnen met cocaine. In principe doe ik dit minimaal totdat er geen tolerantie meer is plus twer extra weken. Het is belangrijk streng met jezelf te zijn en het liefst altijd meerdere weken tussen jouw gebruik te laten nu het nog kan. Straks verlies je alle controle, heb dit ook gehad met alcohol.Hoelang zit jij in zo een break? Ik ben benieuwd.
Herkenbaar, en een break is raadzaam, duur? Hoe langer hoe gezonder zou ik zeggen. 3-6 maanden minimaal. Maar eerst je andere shit settelen voor je weer gebruikt is het beste advies. Sterkte man!!Je realizeert dat langzamerhand, je eigenlijk een verslaving aan het beginnen bent. Laatste paar weken wel wat pep op gehad, en in 2 weken ook een halve pil XTC en die week daarop 2 pillen XTC met daarbovenop ook nog wat speed. Nu zei ik tegen mijzelf vorige week "Ik zal volgende week lekker clean blijven" en toch zat ik gisteren te hyperventileren door mijn drugsgebruik. Ook nu voelt het eigenlijk, alsof ik het volgende week gewoon lekker nog een keer wil doen....
Ik merk erg dat ik drugs nu meer gebruik dan drinken. Ach jah, wie kent nog meer dat gevoel dat je je nu realizeert dat een verslaving eigenlijk best op aan het bouwen is?
Dankjewel, maar ik kan het niet inzien om 3 tot 6 maanden geen drugs te gebruiken. Is dit verslaving?Herkenbaar, en een break is raadzaam, duur? Hoe langer hoe gezonder zou ik zeggen. 3-6 maanden minimaal. Maar eerst je andere shit settelen voor je weer gebruikt is het beste advies. Sterkte man!!
Oke interessant, en ja alcohol ben ik ook erg slecht mee gegaan.Ben nu een maandje clean van alle harddrugs, ga vanacht misschien weer beginnen met cocaine. In principe doe ik dit minimaal totdat er geen tolerantie meer is plus twer extra weken. Het is belangrijk streng met jezelf te zijn en het liefst altijd meerdere weken tussen jouw gebruik te laten nu het nog kan. Straks verlies je alle controle, heb dit ook gehad met alcohol.
Verslaving dat kan alleen jij beoordelen, zolang jij het niet vindt is de wereld tegen je.Dankjewel, maar ik kan het niet inzien om 3 tot 6 maanden geen drugs te gebruiken. Is dit verslaving?
Oke interessant, en ja alcohol ben ik ook erg slecht mee gegaan.
Ik zal mijn best doen, in iedergeval zal ik voor nu geen drugs doen tot 12 augustus (heb dan een groot event).@GreenAnonMan het klinkt mij alsof je op het punt staat de controle te gaan verliezen. Wat is er voor jou precies zo erg aan een half jaar nuchter zijn? Ik denk dat het een goede keuze zou zijn. Maargoed, als je gevoelig bent voor verslaving volgt het controleverlies waarschijnlijk toch wel, dan is een half jaar pauze alleen maar uitstel van executie. Maar ga maar eens kijken hoe lang je ‘t volhoudt!
Zeker weten. Ik zal het minstens 1 maand tussen houden, of langer.hoe langer je nuchter bent hoe meer winst en herstelmogelijkheden voor je brein
en zo vaak xtc gebruiken is echt slecht voor je receptoren en veel van de eventuele schade merk je pas als het te laat is
grijp in en denk goed na over de dingen nu het nog kan !![]()
Dat zijn red flags, pas er mee op. Je maakt het voor jezelf steeds makkelijker om te gebruiken.Vooral op avonden dat ik het niet van plan ben.. Ik laat het toch toe
Kga zeker oppassen.. Vanaf nu besloten om minder/geen alcohol meer te drinken. Voor de gezondheid, maar vooral om de gewoonte van drinken(/gebruiken) af te bouwen. Tot begin augustus van plan 2 avonden wat te gaan drinken. Mijn alcoholgebruik heb ik heel goed onder controle. Geen behoefte (kan het niet eens meer) om veel te drinken/'zuipen' en kan makkelijk stoppen na een drankje. Ik merkdat ik niet 'getriggerd' word door alcohol (maarja...misschien gaat het wel ongemerkt).Dat zijn red flags, pas er mee op. Je maakt het voor jezelf steeds makkelijker om te gebruiken.
Dat soort dingen zijn een goede test. Maar wees streng voor jezelf. Als je je niet aan bovenstaande kan houden is dat geen ramp maar wel een teken dat er iets niet helemaal goed zit.Kga zeker oppassen.. Vanaf nu besloten om minder/geen alcohol meer te drinken. Voor de gezondheid, maar vooral om de gewoonte van drinken(/gebruiken) af te bouwen. Tot begin augustus van plan 2 avonden wat te gaan drinken. Mijn alcoholgebruik heb ik heel goed onder controle. Geen behoefte (kan het niet eens meer) om veel te drinken/'zuipen' en kan makkelijk stoppen na een drankje. Ik merkdat ik niet 'getriggerd' word door alcohol (maarja...misschien gaat het wel ongemerkt).
In ieder geval: Op vakantie ga ik GEEN alcohol drinken!! Drugs oid kan dan sowieso niet gelukkig, dus heb dan ook mijn nodige break te pakken 😅😤 Thanks voor de waarschuwing ! Ik weet 't zelf altijd zo goed, maar tis vaak beter om 't van iemand anders te horen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."