#1
Pillen hebben weinig tot geen effect gehad 1 goed ding nu heb ik niets meer in huis van verdovende middelen en ook geen geld dus kan niets kopen
En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?Na 1x gebruik kon ik er dus niet vanaf blijven wanneer ik de volgende dag vrij was.
Ja een nacht wakker gebleven inderdaad. Ik was mij al bewust van die lange nastimulatie voordat ik aan NEP begon. Dus van te voren met mijzelf afgesproken om 23:00 te stoppen, zodat ik rond 6:00 wel een keer zou kunnen slapen. De cravings waren mijn gezonde verstand de baas, waardoor ik nog een tijdje doorging. Toen het eenmaal een uur of 4 was, zei mijn verslavingsgevoelige brein: "Slapen gaat nu toch niet meer lukken, dan kun je net zo goed nog even doorgaan en dan vanavond optijd naar bed". Ik ben toen tot 11.45 doorgegaan voordat ik het wel welletjes vond omdat ik om 16:00 een afspraak had staan met familie (als ik die afspraak niet had was ik makkelijk nog wat uurtjes doorgegaan.) Ik zat met met mijn comedown bij familie mij zo normaal mogelijk proberen over te laten komen. Door mijn kortademigheid was ik na elke zin buiten adem. Gelukkig was de comedown rond 18.00 zo goed als voorbij en ging het wel weer.En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?
Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof
Ik heb 3-mma wel eens een aantal keren gedaan, 50-100mg per keer nasaal. Het is echt de hel voor je hart.Het belangrijkste ben ik nog vergeten:
Er waren berichten dat 3mma extreem neurotoxisch was. Ik weet er het fijne niet van (bij mij voelde het helemaal fout), maar ik zou oppassen.
650mg NEP???Hoi,
Ter info: dit is mijn eerste review op dit forum dus indien er info niet bijstaat die van belang is, laat weten.
Eergisteren was m'n grammetje NEP aangekomen en heb dit gisteren getest. Ik zou deze ervaring graag met jullie delen omdat er nog maar weinig over te vinden is.
Product: NEP - kristalpoeder (geen vlokken)
Tijdspanne; 15u tot 24u.
Setting; thuis, alleen, rustige sfeer.
Hoeveelheid: 650mg
Om te beginnen heb ik 100mg afgewogen en verdeeld in 2lijntjes. Eerste lijntje op en voelde vrij snel de euforie en deed me onmiddellijk denken aan coke maar dan net dat ietsje anders. Voor mij zelfs beter. Pikte wat in de neus maar niet hard. Tip; snuif niet door maar doe rustig. Ik kreeg er een aangenaam, chill en je wordt er heel geil van (recht krijg je hem wel nimmeer).
Half uurtje later tweede lijntje en zo door met lijntjes van +-50mg tot 12u.
Soms zat er een uurtje tussen, soms onderhalf uur. Craving is aanwezig maar doenbaar waardoor je niet steeds het gevoel hebt om bij te tanken.
Maar er zit het addertje van nep.. na x aantal lijnen krijg je gewoon niet meer het gevoel dat je in het begin had en worden de lijnen iets groter maar gevoel van begin blijft uit..op die manier overdoseer je makkelijk maar je bereikt er weinig mee.
Na een benzo te nemen bed in en geen oog dicht gedaan van heel de nacht. Dan maar om 8u opgestaan. Iets moe maar met een helder hoofd.
Bij het opstaan kon ik amper m'n evenwicht houden, heeft nog geduurd tot smiddags. Praten ging ook traag dus achteraf bekeken was 650mg iets te veel of het was de benzo.(had nog nooit een genomen). Hoofd helder maar lichaam wou niet mee.
Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct.
Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.650mg NEP???
Ik heb de rest niet gelezen, maar ik weet zeker dat het niet goed ging :/
650 mg NEP binnen 9 uur is een aanslag op je lichaam. Of je nou ADHD hebt of niet maakt wat betreft de schadelijkheid geen verschil.Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.
Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.
Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop.
Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉
Ik heb lang geworsteld met ADHD en verslaving aan stimulerende middelen. Ik gebruik niet alles goed. En alles wat ik kan zeggen tegen deze dosis is onzin.Waarom? Na de laatste lijn gaat het bij niemand echt goed denk ik. Maar de ergste comedown is voor mij persoonlijk coke. Dus ging het goed.. ja en nee. Maar niet zo een depressieve gevoelens als andere middelen.
Wel even bijvermelden dat ik ADHD heb en ik drugs anders ervaar dan anderen blijkbaar. Van eender wat (cathinonen/MD/XTC/...) kan ik blijven bijnemen omdat het minste dat ik voel dat de piek over is ga bijneemen. Het maakt mn hoofd leeg en zorgt ervoor dat er mentale rust is wat ik anders niet ervaar. Het is soms een mentale strijd om te stoppen met al die sh*t.
Dus voor mij 650mg was nog optijd een stop.
Ligt zeer persoonlijk die dingen en ik raad anderen zeker niet aan om zoveel te nemen, maar ben er zeker van dat anderen dan weer meer nemen. Niet iedereen over dezelfde kam scheren 😉
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.
Hoi,
Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)
Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.
Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.
Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.
Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).
Daarnaast drink ik stevig. Stevig.
Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.
Dus.
Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.
Maar het is triest.
O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.
Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.
Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.
Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.
Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer
Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.
En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!
X
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet.
Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks...zuiverder omdat het een rc is...en het werkt net wat anders...ben blij dat k het zelf niet dagelijks doe, maar ik begrijp je wel helemaal waarom dit je stim of choice is!!!Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.
Hoi,
Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)
Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.
Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.
Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.
Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).
Daarnaast drink ik stevig. Stevig.
Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.
Dus.
Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.
Maar het is triest.
O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.
Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.
Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.
Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.
Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer
Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.
En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!
X
En je bent ook een nacht wakker gebleven? Oei. Ik neem aan dat dat ook ongepland was?
Één van de nadelen van NEP (hier volgens mij nog niet genoemd) is de extreem lange nastimulatie. Na een paar keer herdoseren wordt slaap vrijwel onmogelijk (terwijl de positieve effecten allang verdwenen zijn) en dan doemt de volgende valkuil op: de combinatie met downers. Het is een verraderlijke stof
Fijn om eens mede liefhebbers van NEP te zien...
Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst, lekker fit als van pep en een soort van lekkere high als bij coke, alleen is de zucht een heel stuk minder waardoor mn hoofd niet die dip krijgt als bv van coke...
Ik vind het persoonlijk een soort mmc, maar dan potenter.
Verdeel me regelmatig wel eens een gram over 24 uur, maar na de eerste die altijd wel dik is, moet je echt minder bij nemen...iets teveel en je word er ook redelijk ongemakkelijk van
Wat ik persoonlijk erg chill vind is dat de mindfuck een heel stuk minder is dan wanneer je gram sos op is...je komt jezelf wel tegen als je ligt te draaien, maar je voelt je echt minder kut
1 van de beste stims wat er zijn!!!
En ook nog rete goedkoop en zuiverder dan de meeste straat stims!!!
Ik zorg zelf dat ik altijd lekker bezig ben met iets...dj-en, pokeren, gamen, neuken...in de comedown...als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee...als de sos uitwerkt dan voel je je pas vercrackt, is dat bij nep een heel stuk minder
Enja, dat is wat stims doen...ze zorgen ervoor dat je wakker blijft
Als je gevoelig bent voor stim verslaving dan is het gebruiken van NEP ten zeerste af te raden. Gezien de lange werking zit je snel in de problemen.Na jaren lang speed en coke misbruik is dit wel echt een uitkomst,
Als je er van hebt geleerd wel inderdaad. Maar als je daarna weer een gram NEP wegzet in 24 uur zit je nog steeds vast in je misbruik/verslaving.Als je ooit in je leven een periode van misbruik hebt mee gemaakt dan weet je wel hoever je kunt gaan, zelfs bij dagelijks gebruik!
Kan je dit onderbouwen? Er is omdat het een RC nog niet heel veel bekend over NEP en je kan dus zeker niet stellen dat het 'beter' (wat je daar ook mee bedoelt, het is sowieso slecht voor je) dan coke of speed. Rare vergelijking sowieso want coke werkt veel korter bijvoorbeeld.Het is en blijft beter dan speed en coke dagelijks.
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.als je afgeleid bent dan valt die na simulatie reuze mee
Naar mijn eigen ervaring en van meerdere tripreports ben ik het hier totaal niet mee eens. Die na-stimulatie is gruwelijk lang en je wordt er echt niet fit wakker van. Daarnaast had ik er ook een vreselijke kater van. Stuk erger dan bij pep en helemaal erger dan coke, maar dat kan ook subjectief zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."