#1
Hey!
Ben opzoek naar Rc's die niet (teveel) op de serotonine werken. Dus wel een "stimulerend" effect en er lekker van kunnen praten enzo.
Zag laatst NEP voor bijkomen, zou dit een goede aanrader zijn? Of zou je hier net als met MDMA de drie maanden regel moeten toepassen? Want dat heb ik liever niet. Als 't wel een aanrader is, wat is "beter" kristal of poeder?
Eventuele andere aanraders?
Ben vrij nieuw met drugs, dus ben zeker geïnteresseerd!![:)]()
Ben opzoek naar Rc's die niet (teveel) op de serotonine werken. Dus wel een "stimulerend" effect en er lekker van kunnen praten enzo.
Zag laatst NEP voor bijkomen, zou dit een goede aanrader zijn? Of zou je hier net als met MDMA de drie maanden regel moeten toepassen? Want dat heb ik liever niet. Als 't wel een aanrader is, wat is "beter" kristal of poeder?
Eventuele andere aanraders?
Ben vrij nieuw met drugs, dus ben zeker geïnteresseerd!