Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thor zei: alles is lekker met satesaus Klik om te vergroten... thor man ik ben het zo zwaar met je eens PS: koop chocolate ,smelt chocolate, dip paddo's erin, eet paddo's echt geweldig"
"ik ben er ook bij met Elixer en broodplank ^^ het wordt zeker wel waus ^^"
"ik denk dat het legaal is om op het internet te kopen.. maar mss in een headshop of zoiets niet?"
"El Retro zei: kimberly17 zei: 3970 Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ? pff loser.. Klik om te vergroten... Je speed IS gewoon waardeloos, accepteer het gewoon, je hebt er totaal geen ervaring mee en je snuift al een halve gram weg in een uur. En voel je niet zo aangevallen klein kind. Klik om te vergroten... halfe gram in een uur kan makkelijk ... khad eerst van het echte goede spul.. ^^ khad in 1 uurtje 750mg op .. maar jah .. ik ben ook dan wel wat zwaarder in gewicht dus kan ook meer hebben ^^"
"Frisko zei: Um zei: koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven Klik om te vergroten... hahahaha dude flikker toch op!!! die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper Klik om te vergroten... indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ..."
"broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^"
"broodplank zei: NicoTn zei: broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^ Klik om te vergroten... precies Klik om te vergroten... haha :P was ons plan dus :P"
"tomz0r zei: NicoTn zei: broodplank zei: 1. 25 euro 2. hangt er vanaf hoeveel je neemt 3. delen door 3 of 4, max 5, en geen bommetje doen, gewoon laten oplossen in je energie drank beste is gewoon tog echt 300mg in een keer, knalle Klik om te vergroten... ja indeed dit is beste optie .. gwn op een terrasje , red bultje bestellen erin gooie en space maar ^^ Klik om te vergroten... Is dat niet superslecht voor je tanden? Maak gewoon een bommetje. Klik om te vergroten... lolies zijn ook slecht voor je tande -.-"
"Ivoos zei: nutsss zei: wellicht neem ik het te zwaar op. Klik om te vergroten... erm, nee... bannen die knuppel Klik om te vergroten... dit vind ik een beetje "over drijvende reactie" ik heb zelf veel familie doe aan kaner is gestorven.. geef mensen een kans.. laat bijvoorbeeld een admin zijn naam veranderen ofz... bannen is een beetje harde maatregel.. iedereen heeft wel eens een ziekte als scheldwoord gebruikt... ik zeg het nog een keer geef dat mens een kans..."
"drum and base, hardcore etc"