#1
Iemand mag zelf kiezen wat voor naam hij kiest. Voor de een is het een ziekte die zijzelf, of een familielid heeft, en het erg pijnlijk kan zijn mensen ermee horen schelden. Voor een ander betekent het niks meer dan een versterking van een bepaald woord. Deze gast is geen knuppel maar een kankerknuppel.
Het ligt maar aan je normen en waarden, deze gast boeit 't blijkbaar niet of hij mensen hiermee 'kwetst' of niet; dat is duidelijk. Als in de regels staat dat zo'n naam verboden is moet ie idd veranderd worden, zoniet kan je er niks tegen doen, en kan je er niet tegen ofzo, open dan gewoon vooral niet z'n topic. Dit forum gaat over drugs, niet over kanker of ziektes. Als het niet door de regels verboden is moet hij helemaal zelf weten of die zichzelf kankerknuppel wilt noemen.
Chill out and puff some haze
Het ligt maar aan je normen en waarden, deze gast boeit 't blijkbaar niet of hij mensen hiermee 'kwetst' of niet; dat is duidelijk. Als in de regels staat dat zo'n naam verboden is moet ie idd veranderd worden, zoniet kan je er niks tegen doen, en kan je er niet tegen ofzo, open dan gewoon vooral niet z'n topic. Dit forum gaat over drugs, niet over kanker of ziektes. Als het niet door de regels verboden is moet hij helemaal zelf weten of die zichzelf kankerknuppel wilt noemen.
Chill out and puff some haze


