Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekstoornis fzow

Paniekstoornis fzow

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand mag zelf kiezen wat voor naam hij kiest. Voor de een is het een ziekte die zijzelf, of een familielid heeft, en het erg pijnlijk kan zijn mensen ermee horen schelden. Voor een ander betekent het niks meer dan een versterking van een bepaald woord. Deze gast is geen knuppel maar een kankerknuppel.

Het ligt maar aan je normen en waarden, deze gast boeit 't blijkbaar niet of hij mensen hiermee 'kwetst' of niet; dat is duidelijk. Als in de regels staat dat zo'n naam verboden is moet ie idd veranderd worden, zoniet kan je er niks tegen doen, en kan je er niet tegen ofzo, open dan gewoon vooral niet z'n topic. Dit forum gaat over drugs, niet over kanker of ziektes. Als het niet door de regels verboden is moet hij helemaal zelf weten of die zichzelf kankerknuppel wilt noemen.

Chill out and puff some haze :stoned:
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ivoos zei:
nutsss zei:
wellicht neem ik het te zwaar op.
Klik om te vergroten...
erm, nee... bannen die knuppel
Klik om te vergroten...

dit vind ik een beetje "over drijvende reactie" ik heb zelf veel familie doe aan kaner is gestorven.. geef mensen een kans.. laat bijvoorbeeld een admin zijn naam veranderen ofz... bannen is een beetje harde maatregel.. iedereen heeft wel eens een ziekte als scheldwoord gebruikt... ik zeg het nog een keer geef dat mens een kans...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
hij zij "kanker"...het is erg enzo bla bla....om nou met het gezeik door te gaan over 1 woord wat hij gebruikt in zijn username is een beetje overdreven toch?...laat het lekker gaan...ga je tijd niet verdoen aan 1 woord...ik heb ook familieleden die eraan gestorven zijn maar ik ga niet mijn tijd verdoen aan het feit dat hij het woordt kanker heeft gezegt/gebruikt...laten we weer terug gaan naar het onderwerp waar het hier echt over gaat in dit topic...

dat lucht op...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
kankerknuppel toch..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien een beetje een vooroordeel van mij, maar iemand die zo'n nickname aanneemt, is volgens mij ook niet zo heel bijster intelligent heb ik het idee. Als je je vervolgens ook van geen enkel kwaad bewust bent na zo'n post van Lysergine zegt dat verder wel genoeg. Ik negeer Dhr. K. Knuppel gewoon vanaf nu waarschijnlijk hebben we toch al niet veel raakvlakken verder... :confused:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Format c: tbh
K
KankerknuppelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi iedereen,

Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel.
Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc.
Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd).
Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik :confused:

Weet iemand hier raad mee?
Ik moet toch niet voor altijd stoppe :openmouth:
Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jij hebt weiing respect voor de ziekte en de mensen die er aan overlijden.

:hearteyes:
K
KankerknuppelLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
jij hebt weiing respect voor de ziekte en de mensen die er aan overlijden.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee? :rolleyes:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tjek je username.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die kanker als normaal woord gebruiken zijn niet serieus te nemen.

Maar kan best dat je na je xtc-gebruik een beetje down wordt, en dat kan ook wel eventjes aanhouden, of met vlagen terugkomen.

Ik sta 2 weken later ook nog af en toe goed te knarsen :grin:
Niet te vergelijken tuurlijk, maar je snapt me :wink:
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Volges mij heb ik precies t zelfde als jou
alleen is dit niet begonnen na de eerste x xtc .. want heb t ook al paar maanden , voordat ik voor t eerst pilletje had geslikt.
ik voel me vaak onrustig , vaag misselijk en dit al een paar maanden lang en weet echt niet waardoor het komt :confused:
dus kan je er verder ook niet mee helpen . maar kan je wel vertellen dat je niet de enige bent ...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan je post te zien, voor zo ver daar iets uit te halen is, kan ik alleen maar zeggen dat je óf te veel gebruikt óf dat je je aanstelt.
In het eerste geval; Minder gebruiken. In het tweede; Niet bitchen.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kankerknuppel zei:
Hoi iedereen,

Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel.
Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc.
Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd).
Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik :confused:

Weet iemand hier raad mee?
Ik moet toch niet voor altijd stoppe :openmouth:
Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?

:wave:
Klik om te vergroten...

OMG kankerknuppel, jongen, je had veel eerder aan de bel moeten trekken... je zit nu in het laaste fase van psychosemanica Dit gaat heel ver, je hebt per direct HULP nodig... Om dit zo snel mogelijk te realiseren ren je 20 rondjes om je salontafel met je handjes in de lucht en roep je herhaaldelijk POEPSEX!!! Dit zal je upperbewustzijn kalmeren om daarnaa 2girl1cup te kijken...

-SP@CE-
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amvitamine zei:
Kankerknuppel zei:
Hoi iedereen,

Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel.
Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc.
Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd).
Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik :confused:

Weet iemand hier raad mee?
Ik moet toch niet voor altijd stoppe :openmouth:
Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?

:wave:
Klik om te vergroten...

OMG kankerknuppel, jongen, je had veel eerder aan de bel moeten trekken... je zit nu in het laaste fase van psychosemanica Dit gaat heel ver, je hebt per direct HULP nodig... Om dit zo snel mogelijk te realiseren ren je 20 rondjes om je salontafel met je handjes in de lucht en roep je herhaaldelijk POEPSEX!!! Dit zal je upperbewustzijn kalmeren om daarnaa 2girl1cup te kijken...

-SP@CE-
Klik om te vergroten...

Whaha ja bj mij werkte het :)
Bedankt :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amvitamine zei:
Kankerknuppel zei:
Hoi iedereen,

Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel.
Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc.
Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd).
Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik :confused:

Weet iemand hier raad mee?
Ik moet toch niet voor altijd stoppe :openmouth:
Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?

:wave:
Klik om te vergroten...

OMG kankerknuppel, jongen, je had veel eerder aan de bel moeten trekken... je zit nu in het laaste fase van psychosemanica Dit gaat heel ver, je hebt per direct HULP nodig... Om dit zo snel mogelijk te realiseren ren je 20 rondjes om je salontafel met je handjes in de lucht en roep je herhaaldelijk POEPSEX!!! Dit zal je upperbewustzijn kalmeren om daarnaa 2girl1cup te kijken...

-SP@CE-
Klik om te vergroten...

thanks voor t goede advies
t heeft bij mij ook geholpen
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kankerknuppel zei:
Hoi iedereen,

Ik heb echt last van iets zeer vreemds momenteel.
Ik voel me vaak angstig, verward,.. na gebruik van xtc.
Ik heb ook altijd schrik om fout te gaan of om over te geven(ookal is dit nog nooit gebeurd).
Het vreemdste van de zaak is dat ik dit ook soms heb als ik niet eens gebruik :confused:

Weet iemand hier raad mee?
Ik moet toch niet voor altijd stoppe :openmouth:
Of moet ik misschien eens andere bollen proberen?

:wave:
Klik om te vergroten...

Proberen rustig te blijven, weten dat het de drugs is :) En weet je zeker dat drugs de oorzaak is aangezien je het ook wel eens hebt als je niet hebt gebruikt?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kankerknuppel zei:
lysergine25 zei:
jij hebt weiing respect voor de ziekte en de mensen die er aan overlijden.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En dan ook nog die vraag stellen?! Ik sta perplex....
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Kankerknuppel zei:
lysergine25 zei:
jij hebt weiing respect voor de ziekte en de mensen die er aan overlijden.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En dan ook nog die vraag stellen?! Ik sta perplex....
Klik om te vergroten...

Persoonlijk vindt ik deze username ook iets te ver gaan. Ik zou zelf bijvoorbeeld deze persoon niet op deze manier aan kunnen spreken, ook niet in een reply, maar ik zit dan ook net middenin de stervende ouders aan deze ziekte dus dat is niet helemaal eerlijk.

Van mij mag er best een verzoek vanuit de mods komen om de naam aan te passen of zoiets maar nogmaals... wellicht neem ik het te zwaar op.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
wellicht neem ik het te zwaar op.
Klik om te vergroten...
erm, nee... bannen die knuppel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."