Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's in een pannekoek

Paddo's in een pannekoek

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ga toch weg met al die slagroom en vla :grin:
ik hoop dat jullie er heel hard van gaan kotsen
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
en uiteraard bedankt voor de adviezen :flushed: :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
exsmoker zei:
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Waar houd ze van dat een sterke smaak heeft? Ik heb ze eens gegeten in combinatie met bolognaise chips, dat werkte prima. Maar ik verkies toch drinken boven eten hoor, dus als je de kans hebt thee te zetten, zet er een flink sterke thee van, iets met vruchtensmaak. De ranzige paddosmaak is echt verdwenen. Kotsen van paddo's heb ik geen ervaring mee, ik zou zeggen drink het op een lege maag, maar zeker weten doe ik het niet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon de paddo;s door je chai thee gooien
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
exsmoker zei:
jcutter123 zei:
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dit gaat t worden :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Werkten bewerkte zuivelproducten trouwens niet als MAO remmers? Buiten dat lijkt me het een bijzonder smerige combinatie, de pap-achtige structuur van vla en de knapperige ranzigheid van de paddenstoelen..
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo's met de staafmixer door jus d'orange, twintig minuten laten staan, roeren en opdrinken. Je proeft er niets van en het effect komt snel en goed.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
exsmoker zei:
jcutter123 zei:
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dit gaat t worden :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Werkten bewerkte zuivelproducten trouwens niet als MAO remmers? Buiten dat lijkt me het een bijzonder smerige combinatie, de pap-achtige structuur van vla en de knapperige ranzigheid van de paddenstoelen..
Klik om te vergroten...

dan wel wat chocopops voor de "chrunch" toevoegen. maak er wat lekkers van, toefje slagroom erop. chocoladespikkels. ziet het er leuk uit ook nog :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nu weet ik t helemaal niet meer :confused:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
exsmoker zei:
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Waar houd ze van dat een sterke smaak heeft? Ik heb ze eens gegeten in combinatie met bolognaise chips, dat werkte prima. Maar ik verkies toch drinken boven eten hoor, dus als je de kans hebt thee te zetten, zet er een flink sterke thee van, iets met vruchtensmaak. De ranzige paddosmaak is echt verdwenen. Kotsen van paddo's heb ik geen ervaring mee, ik zou zeggen drink het op een lege maag, maar zeker weten doe ik het niet.
Klik om te vergroten...

t was gewoon de laatste slok thee die te smerig bleek en terug in t glas kwam, geen maaginhoud :wink:
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#10
alles is lekker met satesaus :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aangezien het nog werkt wanneer je er thee van maakt denk ik dat de paddos wel tegen warmte kunnen.

Ik denk alleen dat de pannenkoek ervoor zorgt dat je veel meer massa moet eten om de paddos binnen te krijgen en de smaak nog bijna net zo goor is :)

En als het dan nog geen succes is geef je haar toch LSD :)
C
ChebLid
01-01-2024, 00:00
#12
thor zei:
alles is lekker met satesaus :grin:
Klik om te vergroten...

LOL

en psylobine 'verdampt' boven de 50 graden, als ik me niet vergis
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#13
thor zei:
alles is lekker met satesaus :grin:
Klik om te vergroten...

thor man ik ben het zo zwaar met je eens :grin:

PS: koop chocolate ,smelt chocolate, dip paddo's erin, eet paddo's :grin: echt geweldig
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
SAFIRE HEEFT T WEL IS MET HUBBABUBBA GEDAAN! :P :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amvitamine zei:
SAFIRE HEEFT T WEL IS MET HUBBABUBBA GEDAAN! :P :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahaha xD ja, dat weet ik nog wel :tongueout:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pffft ik vind ze steeds lekkerder worden die paddo's... En ik kon vroeger nog niet eens champignons binnenhouden!

Als je een leuk tripje wilt dan moet je er maar wat voor overhebben
dus: niet zeuren maar leuren :beer:

:wink:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
thee is het beste ,,,,,

de eiwitten en de vezels en mogelijke andere substanties in paddo,s zijn moeilijk verteerbaar,, ,
en dat is niet lekker voor je buik

ik heb trouwens ooit ergens gehoord dat de werkzame stoffen in paddos,
(vooral) in de buitenkant van de paddo zitten ,,of net onder de huid van de paddo???? :confused:
is dat zo ?

zelf had ik altijd veel last van me buik met mexicaanse
met die hawaiaanse had ik dat veel minder

maarja paddo,s versterken je gevoelens ,dus misselijkheid kan versterkt worden

als je die paddos, op een nuchtere maag neemt en je zet er thee van en je drinkt de thee ,, en je heb van te voren een beetje gevast
aleen wat sap drinken en wat nootjes en een appel
en dan een paar uur van te voren alleen maar drinken
en dan de paddo thee drinken
he:( bah ik heb echt geen zin om een pannekoek in me buik te hebben tijdens me trip

alleen kleine dingetejs eten ,, zoals stukjes appel of ander fruit ,, of zoethuot dropjes van puur zoethoutextract of muisjes,, die ze gebruiken bij de geboorte

die muisjes waavan binnen zoeen anijszaadje zit
anijs blokjes zijn ook lekker,, in anijsblokjes zit dextrose suiker en anijs extract

die muisjes daar kan je op sabbelen , en dan lost het buitenste suikerlaagje op en dan houd je de anijszaadjes over
en als je daardan op kauwd dan heb je de lekkere anijs smaak

of van die appelchips van zonnatura,,, die knappeltjes
die wil iik zelf ook is een keer maken , weet iemand hoe dat moet ,, gewoon apppelschijfjes in de oven met wat kaneel
en dan als het goed gebakken is , klaar je appelchips

een pannekoek trouwens van volkoren meel ofzoiets
met appel walnoten en kaneel en een beetje suiker is trouwens erg lekker
mschien kan je die paddo,s er ook doorheen doen
alleen voordat je pannekoek goed gaar is , zijn de werkzame stoffen in je paddo mschien verdampt??

test het uit ,, laat het ons weten
ik ben wel benieuwd of dat gaat werken een paddo,pannekoek
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik raad wel aan om goed te kauwen zodat de werkzame stof beter/snel wordt opgenomen.

ik heb ze meestal binnen 1 minuut op. vooral in de trip blijf je ervan eten alsof het snoepjes zijn. :mrgreen:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
vogel zei:
een pannekoek trouwens van volkoren meel ofzoiets
met appel walnoten en kaneel en een beetje suiker is trouwens erg lekker
mschien kan je die paddo,s er ook doorheen doen
alleen voordat je pannekoek goed gaar is , zijn de werkzame stoffen in je paddo mschien verdampt??

test het uit ,, laat het ons weten
ik ben wel benieuwd of dat gaat werken een paddo,pannekoek
Klik om te vergroten...

Zo had ik het ook in gedachten. de pannekoek aan een zijde goed bakken en voordat ik hem omdraai wat mini paddo stukjes in de pan zodat het in de pannekoek zit en niet erop ofzo. Misschien wordt het te warm om de werkzame stoffen te behouden maar ik ga t proberen, ben toch benieuwd.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#20
NU!
naast puur, melk en wit ook paddo!!!!

only one-ninetyfiiiive :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."