Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"calimero zei: Ik snap perfect wat je bedoeld. Onverklaarbare terreur ... Nu je t zegt, ik heb t ook wel es meegemaakt na n zware avond op xtc... Goed om te weten dat k niet alleen ben. gr Klik om te vergroten... hier nog 1 lol.. maar bij mij gebeurde et dat ik gewoon wakker was, en ik zag hele tijd iemand vaag naar me kijke.."
"lolzz..wat ik doe om het te versterken is jezelf druk maken..beetje lopen..hard in je vuisten knijpen..je hele lichaam strekken enz.. dat helpt bij mij wel lkkr.. je voelt je gelijk helemaal....LOS..."
"fokker zei: Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik. Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af Ga ik té hard neem ik lekker een J Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af. Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest. Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest. Klik om te vergroten... 23 pille!!!!! What the fuck man haha ,dat je dat heb overleeft indd fanta of jus de orange schijntet beste te zijn om te drinke he?"
"Als er maar een lekkere bass in zit.. hardstyle/hardcore/hardhouse/techno"
"Tot nu toe.. Alcohol..duh.. Wiet/hasj Paddo's XTC/mdma Cocaine"
"WW en Cryptonite"
"Formshift zei: White Widow, Mexican Haze en Dynamite Klik om te vergroten... Dynamite ja hmm"
"Powerplant hmmm Bubblegum wel knetter maar krijg er kopvan"
"Ehmmm... Ik heb het zelf nog nooit gehad.. maar wel het zkr wel is hebben... waar heb je die ww gehaalt? :P"
"als het goeie haze is kan je op straat wel rond de 5 euro vragen per gram voor een lkkr zakkie. Goeie haze is in de shop erg duur..in a'dam 8,50..Silver en northlight"