Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRIP Keith Flint (The Prodigy)

RIP Keith Flint (The Prodigy)

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg triest, dit nieuws. RIP, Keith!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heftig man. Ik was best wel fan van The Prodigy vroeger, maar ik had geen idee dat Keith suïcidaal was.

Wat betreft of het stom is dat iemand zich berooft van zijn eigen leven, daar kun je volgens mij helemaal niks over zeggen als buitenstaander.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#3
De nummers Smack my bitch up en Firestarter (mainstream muts hier :tonguewink:) waren een onderdeel van de muziek die ik veel luisterde op mijn mp3-speler. Erop los gegaan met het uitgaan.

Ze waren niet zo populair meer als vroeger, maar toch.

Kijk trouwens nu het nieuws terug. Ik kijk die van RTL en NL1. Die van RTL kwam het als item terug. Bij NL1 ook, maar daarna zei Jeroen dat als je hulp nodig hebt, 113 kan bellen. Vind ik echt super goed dat ze dat benoemen bij elke zelfmoord die op het nieuws komt.

Rip Keith
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonde. Veel goede herinneringen aan deze held.

Rust.

F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amfitamientje Power zei:
Ik vind het gewoon stom. Helaas heb ik in mijn directe omgeving ook te maken gehad met zelfmoord dus ik begrijp heus wel dat iemand dit waarschijnlijk niet zomaar doet.

Toch vind ik het stom.
Klik om te vergroten...
Snap ik. Het is ook gewoon kut. Wij staan kennelijk iets anders in ons beeld over zelfmoord, maar dáár kunnen we het over eens zijn.
Fenne zei:
daarna zei Jeroen dat als je hulp nodig hebt, 113 kan bellen. Vind ik echt super goed dat ze dat benoemen bij elke zelfmoord die op het nieuws komt.
Klik om te vergroten...
Absoluut!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
RIP Keith Flint.
Ik heb mijn oude cdtjes weer in de cd speler liggen.




EDIT: bedenk met dat Flint pas later het uithangbord van The Prodigy werd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Avīci zei:
Zonde. Veel goede herinneringen aan deze held.

Rust.

Klik om te vergroten...
Casaan zei:
RIP Keith Flint.
Ik heb mijn oude cdtjes weer in de cd speler liggen.




EDIT: bedenk met dat Flint pas later het uithangbord van The Prodigy werd.
Klik om te vergroten...
Thanks! Straks even wat nummers terugluisteren, sowieso veel te lang geleden.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
RIP Keith Flint.
Dit nieuws stemt me triest.
Zulk talent en zoveel betekent voor de (elektronische) muziekwereld.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een verdrietig nieuws, ik hoop dat hij nu de rust heeft die hij zocht.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Triest.. een van mijn eerste rave cd’s die ik kocht was Prodigy. Afzetten tegen alles, opgroeien van puber naar volwassen en van de hardere stijlen muziek gaan houden dankzij hun nummers. Uitgsproken, extraordinaire en vaak ver tot voorbij de grens. Veel te jong gegaan.

Hoop niet dat 2019 weer zo’n jaar wordt.

Luke Perry is helaas ook niet meer. :cry:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
gettyimages-896944760.jpg Keith Flint, zanger van big beat-voorlopers The Prodigy, is overleden op 49-jarige leeftijd :(
https://www.theguardian.com/music/2019/mar/04/keith-flint-the-prodigy-dance-culture
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij hebt zich zelluf dood gemaakt zegguh ze. Stom hè. Dat doe je toch niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
RIP inderdaad, the Prodigy was echt baas!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amfitamientje Power zei:
Hij hebt zich zelluf dood gemaakt zegguh ze. Stom hè. Dat doe je toch niet?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat deze reactie ironisch was? Voor het geval je het toch meende zal ik even een antwoord erop formuleren:

Ik zou het niet stom noemen, vooral triest. Als je lijden zwaar genoeg is bereik je een punt dat je eigenlijk al dood bent, alleen lijkt het alsof je lichaam nog niet ervan op de hoogte is. Het enige wat je dan wil is een einde maken aan je zinloze en ondraaglijke bestaan.
Jammer dat dit :handpointup2: het enige is dat je te zeggen hebt over een persoon die vóór vandaag 49 jaar lang zoveel betekend heeft voor miljoenen fans en voor de mensen in zijn leven, en die zo'n enorme impact heeft gehad op onze muziek en cultuur. Kennelijk is een moment van zwakte genoeg om gereduceerd te mogen worden tot "die sukkel die zichzelf dood heeft gemaakt".
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#15
1,5 jaar in de ziggo dome live gezien, wat was dit gaaf. Had ook tickets voor afgelopen december om samen met mijn pa en een maat van hem te gaan..... alleen nu komt de grap, het hele concert vergeten. Dag erna kwamen we erachter....
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het gewoon stom. Helaas heb ik in mijn directe omgeving ook te maken gehad met zelfmoord dus ik begrijp heus wel dat iemand dit waarschijnlijk niet zomaar doet.

Toch vind ik het stom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."