Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je de hele keuken half in de fik zet Was stoned bacon aan het bakken met een maat van mij in rimini, Nadat de bacon klaar was lag me daar een keer een laag vet in de pan..WTF moeten we daarmee daar kunnen we geen ei meer op bakken..Hmm in de gootsteen why not meteen de koude kraan aan..Kan je vertellen was gelijk weer nuchter het vet was zo heet dat het water verbranden en er een steekvlam tot aan het plafond kwam..Gelukkig stond de deur naar buiten open waar ik snel naar toe kon rennen met die brandende pan en vervolgens naar buiten gegooid..Maat van mij lag overigens met tranen in ze ogen op de grond van het lachen. Gelukkig niks ernstig gebeurd en dit zal de rest van me leven bij blijven HOU NEVER NOOIT je pan onder de kraan waar heet vet inzit Dit soort shit wordt op de basisschool al verteld maar hierdoor weetjewel dat je teveel blowed hehe."
"loadrunner zei: zachte geur, een beetje romiger volle smaak, als je m aansteekt, die even achter in je keel blijft hangen, waardoor je net niet moet hoesten. Klik om te vergroten... Jij snapt het"
"Van wilder Van Wilder 2 Zijn ook wel echte klassiekers was Don't be a menace trouwens al genoemd die hoort er ook nog bij."
"Axxess zei: Oke' ik ben ook weer eens gestopt met het "voor het slapen gaan sticky", heb dit nu al een aantal keren gedaan en de nachtmerries erna waren voor mij dan ook niet nieuw. Maar ik heb nu echt het gevoel definitief te stoppen, dit beïnvloed mijn dagelijks leven enorm positief mijn algemene stemming is echt velen malen beter als de jaren daarvoor, plus natuurlijk de rest van de bekende positieve dingen. Ik zit enken wel met een vraagje; ik ben nu zoon 2 weken 'clean' maar heb nog steeds last van nachtmerries... in het begin werd ik zelfs zwetend wakker, dat neemt nu af maar heb nog wel nachtmerries. Het zijn er zon 2 per nacht... De afgelopen keren dat ik gestopt was hielden de nachtmerries veel korter aan ik denk een kleine week, wat kan de reden zijn van de aanhoudende intensieve dromen? Heb zoon 3 a 4 jaar bijna dagelijks een jointje gerookt voor het slapen gaan, met zoals ik al zij af en toe een tussepoze van een maand. Ohja de laatst tijd rookte ik wel hash ipv wiet... weet niet of dat er mee te maken kan hebben. mvg. Axxess Klik om te vergroten... Flink sporten in de gym en daarna lekkere sauna pakken en zorgen dat je al die gore zooi uit je lichaam zweet. Ik had hierdoor maar 2 dagen last van nachtmerrie's of dit met het sporten te maken heeft gehad geen idee maar je lichaam voelt direct schoner aan"
"Zo verhaal had ik ook gehoord inderdaad..Doordat je rookt worden je longen weer "heet" ( Klinkt nog begrijpelijk ) daardoor zouden restjes thc verbranden waardoor je weer extra stoned word."
"Je haalt 2 blikken met drop waarvan je er eentje openmaakt om op te eten in de bus Bij het 2e blik moet je het etiket eraf schuiven dan een gat in de zijkant maken waar je de wiet doorheen kan duwen. Vervolgens schuif je het etiket erweer overheen en niemand kan zien dat er wiet in jou dropblik zit en doordat ze je het ene blik zien eten gaan ze jou blik met "drop" echt niet openmaken! Doe het gewoon in een luchtdicht zakje en niemand die jouw wiet zal vinden... Zo deed de maffia dat vroeger met coke maar dan met visblikken"
"Niko zei: Meestal kijken we een film met veel platte humor een paar goeie zijn: Harold and Kumar (je moet deze films van Harold and Kumar echt zien) Scary movie Jay and Silent Bob etc.. Soms gaan we ook telefoongrappen uithalen of mensen wakker bellen om 4uur s'ochtends. Tjah, verder luisteren we muziek en gaan we ff mexen Klik om te vergroten... Shit en zitten jullie dan met ze alle lachend aan de andere kant van de telefoon als jullie iemand om 4 uur snachts wakker bellen? Klinkt erg spannend en vooral lachwekkend heb je je nog meer van dit soort geniale tips?"
"Merijn zei: Das het ergste he? dat je heel de avond maar een drang blijft hebben om te smoken, maar je eigenlijk als je erover na denkt toch al lang ver genoeg van de kaart bent. Klik om te vergroten... Na een goede joint ben ik gewoon goed stoned... Terwijl iedereen dan nog een gaat draaien denk ik nah toch ook wel weer zin...Terwijl ik er echt niks stoneder van wordt integendeel na 5/6 joints op een avond ben ik nuchterder dan na me 1e joint!!"
"Hilversum 5 gram gruis 20,- overigens wel ietsje minder kwaliteit maar uiteindeiljk ben je daarmee goedkoop uit! 50,- 5 gram haze: Daar moet je gewoon een lekkere blunt van draaien en dan heb je aan 1/2 jiontjes op een vanavond voldoende"
"Was een zwaar vet feestje inderdaad... Ik heb hem daar ook lekker lopen spacen alleen dat jassen halen op het eind was me daar een werk sta je daar met je scheve kop 1,5 uur in de rij WE ARE YOUR FRIENDS AND YOU WILL NEVER BE ALONE AGAIN COME OOOON!!!"