#1
Hoe komt het toch eigelijk dat de meeste ouders het moeilijker hebben om meisjes te laten uitgaan en 'verkeren' dan met jongens ?
Jongens mogen zogezegd hun gangetje gaan, vroeger beginnen uitgaan, sex hebben enzovoort terwijl ouders tegenover meisjes veel beschermender zijn.
Ik geef het niet graag toe maar ik zou ook zo'n ouder zijn denk ik. Het is hypocriet maar toch zijn de meesten zo.
Is het omdat meisjes naïever zijn dan jongens wanneer ze pas uitgaan enzo ?
Ik blijf het me maar afvragen en ik kom er niet uit dus vraag ik het nu aan jullie
Hoe komt dit ?
Jongens mogen zogezegd hun gangetje gaan, vroeger beginnen uitgaan, sex hebben enzovoort terwijl ouders tegenover meisjes veel beschermender zijn.
Ik geef het niet graag toe maar ik zou ook zo'n ouder zijn denk ik. Het is hypocriet maar toch zijn de meesten zo.
Is het omdat meisjes naïever zijn dan jongens wanneer ze pas uitgaan enzo ?
Ik blijf het me maar afvragen en ik kom er niet uit dus vraag ik het nu aan jullie
Hoe komt dit ?
