Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZin in blowen maar als het moment daar is..

Zin in blowen maar als het moment daar is..

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
..dan is het meestal zo van: Ja, en nu? Ik weet niet maar blowen zie ik altijd voor me als iets gezelligs, leuks en sfeerverheffend. Als ik dan lekker in de zon aan het blowen ben met wat maten is het gezellig maar als ik dan stoned terug naar huis rijd verveel ik me gewoon, omdat ik stoned ben, nuchter zou ik me nog meer vermaken.

Toch heb ik nu weer zin om stoned te worden, terwijl ik weet dat ik weer datzelfde gevoel zal krijgen.

Ik blow niet veel, alleen op vrijdag, tijdens of na school (als ik vrije uren heb), dus daar kan het niet aan liggen.

Ik verwacht een totaal ander effect van wiet denk ik, een gestuurd effect, happy, lacherig en chill. Ik rook al vanaf mijn 15e wiet met soms grote tussenpozen (maanden).

Denk dat ik mezelf maar eens moet afleren zoveel van wiet te verwachten of gewoon een dikkere joint draaien zodat ik een fijne badtrip krijg, dan is het tenminste boeiend. :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga altijd bomen tellen. als ik naar huis fiets
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, ik ontwerp altijd geniale hypotheses als ik stoned ben..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe altijd spelletjes met de schaduwen van de bomen op het fietspad, is dat vreemd?

Dus, alleen over schaduw fietsen, of juist niet over schaduw fietsen, best moeilijk nog hoor! haha :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een badtrip boeiend? Misschien wel, maar aangenaam zeker niet :P Probeer als je stoned bent gewoon dingen te doen die je normaal ook leuk vind, als het goed is, is het stoned nog leuker toch? :grin: Maar zowiezo, neem het jointje gewoon voor wat het is en geniet er van.

:stoned:
S
SwantikzLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik verveel me eigenlijk nooit stoned op de fiets
ik zit dan meestal zo diep in mezelf dat ik een gevaar voor het verkeer ben :tearsofjoy:
nja je zou altijd een mp3 meekunnen meenemen om muziek voor onderweg naar huis te luisteren
ze zeggen dat t dan sneller lijkt .
nja of je zou wat anders kunne doen op de fiets xD wat andere al zeiden bomen tellen ofzo xD
meestal vermaak ik me met het idee van wat ga ik thuis eten xD :P
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
Ik doe altijd spelletjes met de schaduwen van de bomen op het fietspad, is dat vreemd?

Dus, alleen over schaduw fietsen, of juist niet over schaduw fietsen, best moeilijk nog hoor! haha :grin:
Klik om te vergroten...

Precies je bedoelt met je trappers ofniet, je trappers moeten zegmaar tussen de schaduw landen of juist erop en je mag niet stoppen met trappen dus je gaat opeens KKhard trappen en dan weer wat zachter gaat echt helemaal nergens over maar ik ben dan te stoned om dat te realiseren
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit probleem heb ik ook een lange tijd gehad. Ik rookte elke dag 2 joints voor zo'n 2jaar lang. Na een tijd kreeg ik door dat ik blowde terwijl ik eigenlijk het stoned zijn niet eens meer interessant vond. Ik deed het meer om het roken van de joint. Vond het ontspannend net als sommige mensen een kopje kruidenthee zouden drinken ofzo. Na een tijd ben ik gestopt met doordeweeks blowen omdat het voor mij niet werkte en ik mijn leven flink aan het verneuken was. Maar dat terzijde.. Ik ben na kleine tijd ook met elke weekend blowen gestopt en toen lang niet gedaan. Daarna begon ik weer met afentoe blowen. Ik was dan zo van de kaart van een halve joint dat het bijna niet leuk meer was :P Tegenwoordig kan ik wel weer normaal blowen en ben ik echt weer zo stoned als vroeger. Geweldig is het nu.

Wat ik probeer te zeggen is: Blow een flinke tijd niet. Als je weer begint, houd het bij het weekend. Misschien zelfs 1x in de 2 weekenden? Zo ben je weer knetterstoned als vroeger en blijft het leuk. Ik hoop dat je er wat aan hebt anders heb ik voor niks zo'n stuk zitten typen :P
Succes!
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ trippyshit

Bedankt, heb ik zeker wat aan. Zal het gaan proberen.

@ alle andere met fietsopmerkingen

Klinkt leuk allemaal maar ik heb een scooter :grin: en standaard mp3 op
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
oh ben jij er zo eentje :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Napster zei:
gNuxx zei:
Ik doe altijd spelletjes met de schaduwen van de bomen op het fietspad, is dat vreemd?

Dus, alleen over schaduw fietsen, of juist niet over schaduw fietsen, best moeilijk nog hoor! haha :grin:
Klik om te vergroten...

Precies je bedoelt met je trappers ofniet, je trappers moeten zegmaar tussen de schaduw landen of juist erop en je mag niet stoppen met trappen dus je gaat opeens KKhard trappen en dan weer wat zachter gaat echt helemaal nergens over maar ik ben dan te stoned om dat te realiseren
Klik om te vergroten...
Hahaha dat doe ik serieus ook altijd... nooit gedacht dat ik lotgenoten zou hebben :grin:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
^ same here!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."