#1
..dan is het meestal zo van: Ja, en nu? Ik weet niet maar blowen zie ik altijd voor me als iets gezelligs, leuks en sfeerverheffend. Als ik dan lekker in de zon aan het blowen ben met wat maten is het gezellig maar als ik dan stoned terug naar huis rijd verveel ik me gewoon, omdat ik stoned ben, nuchter zou ik me nog meer vermaken.
Toch heb ik nu weer zin om stoned te worden, terwijl ik weet dat ik weer datzelfde gevoel zal krijgen.
Ik blow niet veel, alleen op vrijdag, tijdens of na school (als ik vrije uren heb), dus daar kan het niet aan liggen.
Ik verwacht een totaal ander effect van wiet denk ik, een gestuurd effect, happy, lacherig en chill. Ik rook al vanaf mijn 15e wiet met soms grote tussenpozen (maanden).
Denk dat ik mezelf maar eens moet afleren zoveel van wiet te verwachten of gewoon een dikkere joint draaien zodat ik een fijne badtrip krijg, dan is het tenminste boeiend.
Toch heb ik nu weer zin om stoned te worden, terwijl ik weet dat ik weer datzelfde gevoel zal krijgen.
Ik blow niet veel, alleen op vrijdag, tijdens of na school (als ik vrije uren heb), dus daar kan het niet aan liggen.
Ik verwacht een totaal ander effect van wiet denk ik, een gestuurd effect, happy, lacherig en chill. Ik rook al vanaf mijn 15e wiet met soms grote tussenpozen (maanden).
Denk dat ik mezelf maar eens moet afleren zoveel van wiet te verwachten of gewoon een dikkere joint draaien zodat ik een fijne badtrip krijg, dan is het tenminste boeiend.

