Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Taat zei: Milos zei: gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland.. Klik om te vergroten... Daar heeft ie nu de energie toch niet voor Klik om te vergroten... Dat kan hij mooi op die dag doen dat hij tikkies mag bouwen, gezien de theorie van Maria Singer"
"Marla Singer zei: Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij: Overigens is de TS een zij en geen hij... Klik om te vergroten... Precies..."
"Goede bekomst"
"Keta gemixt met MDMA-kristallen, aanradertje (Y) Later nog een half snoepje bij gehad, werd daar knettervaag van tot ik voelde dat ik moest kotsen. Toen alles naar buiten gewerkt en weer gaan met die banaan"
"De meeste pret begint meestal na de 2e nacht slaapgebrek. Paar joints roken en dan begint de pret Denken dat mensen je roepen, dingen in je kamer zien wegschieten soort van onzichtbare dingen, stipjes en stralen enzo. Hele verhalen horen van beneden die over jezelf gaan uiteraard Van alles eigenlijk... Van pep kun je zeker gaan hallucineren! Heb wel eens pep gehad, gelijk bij de eerste lijntjes het effect hebben alsof je al 2 nachten wakker bent. Stemmen horen e.d.. Iemand ervaring met ether door de pep? Of pep waar ik gelijk na de eerste lijntjes gigantisch para van werd, voelde er weinig van eigenlijk maar dacht wel dat ik werd achtervolgt enzovoorts."
"Sterreh zei: Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... ! Klik om te vergroten... Daar begint het mee..."
"Ben er waarschijnlijk achter wat het geweest kan zijn. Er blijkt iemand zo grappig te zijn geweest om pep te maken en daar amoniak met alabastine door te gooien. Tenminste het zou me niks verbazen, zelf maar een keer de proef op de som nemen dan maar."
"Heb hier nu speed liggen, kreeg het als hele druiperige massa. Zal wel om het gewicht gedaan zijn, maar goed... als je het laat drogen slaat het geel uit. Hoe kan dat dan? Hij brand ook gigantisch en beetje bijlucht. Had zo'n idee van iets vloeibaars wat het doet prikken, of dat vloeibare met water. Zoiets als de geur van chloor met pep, die richting zeg maar. Als je hem proeft, smaakt hij donders vies. Echte pepsmaak, sterker als ik normaal proef eigenlijk... maar vind hem tot nu toe niet echt fijn te vertoeven, of ik heb zoveel tolerantie opgebouwt maar dat lijkt me niet. Want weet wel doseringen e.d. ik moet nemen dus... Las laatst ook een topic "papierpep", toen het nog in het boterhamzakje zat en je deed hem dicht komen er ook stukjes de lucht in gewaaid... Moet echt binnenkort een keer laten testen, want sta soms te kijken van wat er allemaal rondzweeft qua sneeuw. Dan nog iets anders, stel je hebt pep waar iemand het nat heeft gemaakt doormiddel van iets vloeibaars wat op waterbasis is of gewoon water. Pep lost daarin op dus die pep lost op in dat water en word onwerkbaar. Maar als het water gewoon in het zakje verdampt, zeg maar het zakje is daarna nooit opengemaakt ofzoiets word de opgeloste pep van weer massa en werkzaam?? Of ben ik nu wazig"
"Ja, dat snap ik. Maar dit forum is er om erover te discussieren dacht ik zo... maar meer mensen zullen vast wel dit goedje hebben gehad. Begint nu een beetje naar lijm te ruiken Lekker"
"mwa..ja, 150 pillen 25 gram speed"