#1
Re: scions of fate
OT: Zelf geen ervaring, maar ik zou idd ook wel easy on the ket doen. Haal anders je beste robotmoves maar boven!
![:grin:]()
OT: Zelf geen ervaring, maar ik zou idd ook wel easy on the ket doen. Haal anders je beste robotmoves maar boven!

