Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstijdens slaap serotonine inslag!

tijdens slaap serotonine inslag!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spacewomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
ik heb gisteravond bij het slapen gaan een enorm vage droom gekregen waarbij ik nog half wakker was. het ging als volgt net voordat ik in de diepe slaap ging vallen:

ik steeg omhoog op een berg en hoorde genurk op de achtergrond begon te dromen over rode bommen met 150 mg mdma waarover ik die avond had gelezen
in die droom dus had ik er 1 op. hier voelde ik me behoorlijk schuldig over omdat ik wist wat het met mijn kop doet en ik dat niet wilde
nu gebruikte ik al weken al maanden als vervangende stof mephedrone en heb daar al aardig wat vanop de afgelopen tijd.
Heb al ruim 3maanden geen mdma gedaan.
nu had ik dus dit weekend niets gebruikt en droomde
de inslag naderde
en toen was ik boven op de berg en dat was dus de inslag ik werd bang want kreeg en enorme bodyload en voelde me ogen wegdraaien deed ze open en zag me omgeving anders en hoorde me man op zolder verder snurken het gevoel was nog steeds aanwezig maar door me ogen dicht te houden wist ik dat het me teveel kon worden het had iets weg van een o.d
Maar oohh wat was het een lekker gevoel met me ogen dicht half slapend dacht dat ik erin zou verdwijnen,voelde de golfen nog door me lichaam.
Het leek ook of er iemand op me benen zat een zwaar gevoel deed me ogen dicht en wilde verder slapen maar toen zag ik mezelf van de berg afvallen en kreeg dus het gevoel dat ik metershoog in sec naar beneden steeg heeeel hard ging het.
Het raadse en gierde door me lijf.
En daarna weet ik het niet meer waarschijnlijk toch de slaap gevat.
En toen was het ochtend je raad het al...had dus dat brakke gevoel dat je hebt na pillen gebruik..
Depressief en futloos was ik de rest van de dag een zwart gat en snapte het niet wat er met me was.
Dus nu vraag ik me af wat dit kan zijn want heb het al vaker meegemaakt dat ik droom dat ik out ga en dat dat dus ook gebeurd en weer gepaard gaat met toch een prettig gevoel alsof je ff verlost wordt uit je lichaam.
Als dit vaak zal gebeuren zonder mdma is het lijkt me niet al te best kan er niks aan doen.
Serotonine vrijgeving zonder drugs??
Lijkt me geen prettig vooruitzicht..
Is dat dan een flashback?want als je zonder drugs dat prettige gevoel bij jezelf kan veroorzaken lijkt me dat een medische doorbraak vraag is is het genoeg om er savonds gewoon aan te denken.
Lees graag reacties
s
spacewomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanacht weer 15min voor de diepe slaap en droom gehad weet niet wat ik heb,nu gebeurde het dat ik me computer zag op msn scherm terwijl ik wakker was met me ogen dicht.

Dus een soort van visuals iedere keer deed ik me ogen open en daarna dicht,
Ditmaal was de droom/bewust ernstig ik beleefde hoe ik met me gezicht belande tegen een opblaasstoel en me mond afgesloten werd doordat ik in het plastic verdween kwam er niet uit,voelde voor het eerst in me leven zulke realtiteit,wilde gillen maar het lukte niet.

Het voelde alsof ik gevangen zat in me eigen droom ik voelde de pijn van verstikking.
Toen ik me eraan overgaf kreeg ik weer de bodyload en weer het drukkende gevoel alsof er iemand op me benen steunt.

Zullen dit misschien de bijwerkingen zijn van al die maanden mepherone gebruik?
De risico's op lange termijn?Het valt toch onder de recearch chemical.

durf niet meer te slapen nu wetende dat ik weer die bijna dood ervaring eerst ga beleven voordat ik diep in slaap val.
Kan het gebeuren dat je in je onderbewustzijn toch de dood kan vinden heb al weken dit soort dromen maar het wordt nu vaker.

Het is geen doktersforum vraag ook geen advies ben wel benieuwd of meerdere dit ondervinden.
Groetjes
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#3
slaapverlamming?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacewoman zei:
in die droom dus had ik er 1 op. hier voelde ik me behoorlijk schuldig over omdat ik wist wat het met mijn kop doet en ik dat niet wilde
nu gebruikte ik al weken al maanden als vervangende stof mephedrone en heb daar al aardig wat vanop de afgelopen tijd.
Heb al ruim 3maanden geen mdma gedaan.
Klik om te vergroten...

Dus je hebt eerst een hele tijd lang vrij regelmatig veel mdma gebruikt en hebt hier na een tijdje negatieve bijwerkingen aan ondervonden en toen dacht je dat je maar beter Mephodrone kunt gebruiken.

spacewoman zei:
Zullen dit misschien de bijwerkingen zijn van al die maanden mepherone gebruik?
De risico's op lange termijn?Het valt toch onder de recearch chemical.
Klik om te vergroten...

Wil je nou hiermee zeggen dat jij denkt dat research chemicals veiliger zijn dan de "normale" drugs, zoals amphetamine, meth, lsd, mdma, heroine, cocaine en andere drugs die al lang en door heel veel mensen zijn gebruikt. Dat is dus hendig verkeerd geredeneerd, research chemicals zijn relatief nieuw en door maar een beperkt aantal mensen geprobeerd. Het is hier dus meestal nog totaal onduidelijk hoe gevaarlijk het is en wat de lange termijn effecten hiervan zijn. Ik persoonlijk zou er van uit gaan, ook al hoeft het niet zo te zijn, dat alle research chemicals die ongeveer de effecten van mdma hebben minimaal even gevaarljik en misschien zelfs gevaarlijker zijn dan mdma.

Als ik jou was zou ik dus maar eens een tijdje stoppen met drugs en hopen dat de klachten naar verloop van tijd afnemen.
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mephedrone kan behoorlijk verslavend zijn, en de gevolgen.... Niet doen dus. Mooi voorbeeld van het onderbewustzijn dat jou waarschuwt. Ik ga er hier op het forum niet al te diep op in, maar wat jij voelde in je dromen is je eigen astrale lichaam, dat de blauwdruk van je lichaam is. Het is onzichtbaar, maar je kan het wel echt voelen als jij jezelf er bewust van bent. Het astrale lichaam is magnetisch en electrisch, en ergens lijkt het gevoel bij het waarnemen wel op een mdma of mephedrone ervaring.

Het astrale lichaam is elastisch en uitrekbaar en kan uittreden hoewel het wel in contact blijft met het lichaam. Bij uittredingen neem je de wereld waar zonder de gebruikelijke zintuigen van de dagelijkse realiteit. Ieder mens kan door intense training leren uittreden. Maar als dit zomaar gebeurd, zoals bij slaapverlamming, dan kun je rustig stellen dat je een probleem hebt.

Een ding is zeker, wees verstandig en staak het gebruik van mephedrone, want dit heeft zeker te maken met de ervaringen die je hebt meegemaakt, hoewel er wel andere oorzaken kunnen bestaan. Maar het is iets wat vaker voorkomt bij drugs misbruik, dus het verbaast me niks dat meer mensen hier op het forum los van hun lichaam de wereld hebben kunnen waarnemen. Maar stop gewoon met het misbruiken van drugs en de problemen zullen vanzelf weer afnemen :wink: Maar aangezien ik vermoed dat jou levens zich voornamelijk door problemen kenmerkt, zou ik ook maar is gaan kijken of het niet beter is om proberen de problemen te oplossen. Leer jezelf kennen!

Helaas zijn dit onderwerpen waar de meeste mensen geen flauwbenul van hebben, waardoor het vaak ook niet echt serieus word genomen als iemand dit uhberhaubt al onder de aandacht durft te brengen uit angst om voor gek te worden verklaard. Wat erg vervelend kan zijn, omdat ik me voor kan stellen dat je doodsangsten moet hebben doorstaan. Het kan idd net lijken of je doodgaat! En daarnaast zullen de meeste mensen je ook niet echt serieusnemen omdat ze het zelf vaak niet kennen en daarom ook niet echt begrijpen. Dus mocht je er behoefte aanhebben om hierover verder te praten. Ik kan je er meer over vertellen, dus als je interesse hebt pm mij dan jou email adres en we kunnen verder praten op msn.

Mystic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."