#1
hallo
ik heb gisteravond bij het slapen gaan een enorm vage droom gekregen waarbij ik nog half wakker was. het ging als volgt net voordat ik in de diepe slaap ging vallen:
ik steeg omhoog op een berg en hoorde genurk op de achtergrond begon te dromen over rode bommen met 150 mg mdma waarover ik die avond had gelezen
in die droom dus had ik er 1 op. hier voelde ik me behoorlijk schuldig over omdat ik wist wat het met mijn kop doet en ik dat niet wilde
nu gebruikte ik al weken al maanden als vervangende stof mephedrone en heb daar al aardig wat vanop de afgelopen tijd.
Heb al ruim 3maanden geen mdma gedaan.
nu had ik dus dit weekend niets gebruikt en droomde
de inslag naderde
en toen was ik boven op de berg en dat was dus de inslag ik werd bang want kreeg en enorme bodyload en voelde me ogen wegdraaien deed ze open en zag me omgeving anders en hoorde me man op zolder verder snurken het gevoel was nog steeds aanwezig maar door me ogen dicht te houden wist ik dat het me teveel kon worden het had iets weg van een o.d
Maar oohh wat was het een lekker gevoel met me ogen dicht half slapend dacht dat ik erin zou verdwijnen,voelde de golfen nog door me lichaam.
Het leek ook of er iemand op me benen zat een zwaar gevoel deed me ogen dicht en wilde verder slapen maar toen zag ik mezelf van de berg afvallen en kreeg dus het gevoel dat ik metershoog in sec naar beneden steeg heeeel hard ging het.
Het raadse en gierde door me lijf.
En daarna weet ik het niet meer waarschijnlijk toch de slaap gevat.
En toen was het ochtend je raad het al...had dus dat brakke gevoel dat je hebt na pillen gebruik..
Depressief en futloos was ik de rest van de dag een zwart gat en snapte het niet wat er met me was.
Dus nu vraag ik me af wat dit kan zijn want heb het al vaker meegemaakt dat ik droom dat ik out ga en dat dat dus ook gebeurd en weer gepaard gaat met toch een prettig gevoel alsof je ff verlost wordt uit je lichaam.
Als dit vaak zal gebeuren zonder mdma is het lijkt me niet al te best kan er niks aan doen.
Serotonine vrijgeving zonder drugs??
Lijkt me geen prettig vooruitzicht..
Is dat dan een flashback?want als je zonder drugs dat prettige gevoel bij jezelf kan veroorzaken lijkt me dat een medische doorbraak vraag is is het genoeg om er savonds gewoon aan te denken.
Lees graag reacties
ik heb gisteravond bij het slapen gaan een enorm vage droom gekregen waarbij ik nog half wakker was. het ging als volgt net voordat ik in de diepe slaap ging vallen:
ik steeg omhoog op een berg en hoorde genurk op de achtergrond begon te dromen over rode bommen met 150 mg mdma waarover ik die avond had gelezen
in die droom dus had ik er 1 op. hier voelde ik me behoorlijk schuldig over omdat ik wist wat het met mijn kop doet en ik dat niet wilde
nu gebruikte ik al weken al maanden als vervangende stof mephedrone en heb daar al aardig wat vanop de afgelopen tijd.
Heb al ruim 3maanden geen mdma gedaan.
nu had ik dus dit weekend niets gebruikt en droomde
de inslag naderde
en toen was ik boven op de berg en dat was dus de inslag ik werd bang want kreeg en enorme bodyload en voelde me ogen wegdraaien deed ze open en zag me omgeving anders en hoorde me man op zolder verder snurken het gevoel was nog steeds aanwezig maar door me ogen dicht te houden wist ik dat het me teveel kon worden het had iets weg van een o.d
Maar oohh wat was het een lekker gevoel met me ogen dicht half slapend dacht dat ik erin zou verdwijnen,voelde de golfen nog door me lichaam.
Het leek ook of er iemand op me benen zat een zwaar gevoel deed me ogen dicht en wilde verder slapen maar toen zag ik mezelf van de berg afvallen en kreeg dus het gevoel dat ik metershoog in sec naar beneden steeg heeeel hard ging het.
Het raadse en gierde door me lijf.
En daarna weet ik het niet meer waarschijnlijk toch de slaap gevat.
En toen was het ochtend je raad het al...had dus dat brakke gevoel dat je hebt na pillen gebruik..
Depressief en futloos was ik de rest van de dag een zwart gat en snapte het niet wat er met me was.
Dus nu vraag ik me af wat dit kan zijn want heb het al vaker meegemaakt dat ik droom dat ik out ga en dat dat dus ook gebeurd en weer gepaard gaat met toch een prettig gevoel alsof je ff verlost wordt uit je lichaam.
Als dit vaak zal gebeuren zonder mdma is het lijkt me niet al te best kan er niks aan doen.
Serotonine vrijgeving zonder drugs??
Lijkt me geen prettig vooruitzicht..
Is dat dan een flashback?want als je zonder drugs dat prettige gevoel bij jezelf kan veroorzaken lijkt me dat een medische doorbraak vraag is is het genoeg om er savonds gewoon aan te denken.
Lees graag reacties