Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmmmzzz, ik ben gediagnositiceerd als borderliner. Dit houd in dat ik in mijn dagelijkse leven redelijk wat stemmingswisselingen heb en dus ook een vergrootte kans op psychose etc. Nu heb ik een stuk of 6x getript, wat in bijna alle gevallen vrij heftig en intens was. En ja het is heel moeilijk om met zulke gevoelens te trippen, maar ik kan niet zeggen dat het de moeite niet waard is. Je word immers geconfronteerd met je eigen gevoelens en gedachten en als iets een leer school is, dan adviseer ik een portie paddo's. Dit klinkt ziekelijk en erg gevaarlijk, maar als je net als ik bezig bent om keihard te werken aan bijvoorbeeld een borderline stoornis en je dus bewust van je problemen wilt worden, dan zijn paddo's misschien wel de beste manier om je bewust te worden van jezelf. Het paddo-gebruik heeft mij daarom ook veel gesteund, en het heeft mijn leven voorgoed verandert. Ik heb gisteren mijn eerste oogst mexicaanse binnengehaald(mexicaanse heb ik nog nooit gehad.) En ik vermoed dat ik deze maand een vrij kleine dosis ga nemen. Vooral omdat ik nog nooit met de dosis geexperimenteerd heb. Die paddo's van de smartshop gingen er meestal in 1x doorheen. maar nu ik hier genoeg paddo's heb liggen om een x-aantal keer van te trippen, lijkt mij experimenteren met de dosis wel laggen."
"Ik heb het op een ander forum er al is over gehad. Hebben mensen hier wel is gehoord van lichaamsuitreding? Dit is namelijk een fenomeen, wat ik met regelmaat mee gemaakt heb en ik moet je zeggen dat een heleboel symptomen van salvia overeenkomen met dat van een lichaamsuitreding. Natuurlijk weet ik nog niet zeker of het daadwerkelijk een uitreding is, maar ik had op een ander forum beloofd om dit is te gaan checken. En laat het nu net zo zijn, dat ik vandaag mijn centjes op m`n rekening heb gekregen En ik ben heeeeel nieuwsgierig. Ik hoop alleen dat het in 1x werkt Ik woon in zwolle, en daar hebben ze alleen de 5x maar dat is dus wel een goed extract om mee te beginnen. Tot nu toe ben ik altijd behoorlijk gevoelig geweest voor psychedelica en ik hoop dat dit ook voor salvia op gaat. Maar goed ik gaat dus nu effies opruimen en straks langs de smart Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden Oh ja, voor meer informatie over lichaamsuitredingen: http://www.anarchoinfinito.nl/modules/P ... =18&lid=28 Groetjes, Mysticwarrior."
"Ik ben net bij de smartshop geweest, maar helaas hij was nog niet open. Ik zou vanmiddag opnieuw kunnen gaan, maar heb zojuist het salvia large pakket van azarius besteld. Dat leek mij wel handig, aangezien ik toch een pijpje etc nodig was. En tja, het lijkt mij ook wel intresting, om gewoon eerst te beginnen met blad, daarna de 5x waarop de 10x natuurlijk volgt Maar goed, nu moet ik wel even een dag of 2 wachten Maar ik weet zeker dat het een interessante ervaring gaat worden. Groetjes, Mysticwarrior."
"PurpleFlower zei: Ik kan alleen maar voor nu spreken natuurlijk, maar ik merkte wel direct een verandering. Ik zat vaak vast in mijn eigen blokkade als ik wat moest doen (huishouden was voornamelijk het grootste probleem.. oh en financiele dingen doen..), en daar ging zoveel frustratie en energie inzitten dat ik uiteindelijk geen steek verder kwam. Ik ben nu 2 dagen verder, en ik ben nog steeds zo gelukkig als een kat met tripvliegjes, maar ik zie dingen scherper, ik pak meteen dingen op, niet uit het moet, of ik kan niet meer door de rotzooi heen.. maar echt natuurlijk. Ik heb in die twee dagen al meer gedaan dan over een heel jaar (koelkast is brandschoon! Keuken is na twee dagen nog steeds helemaal schoon en aan kant, papieren zijn helemaal uitgezocht, enz enz. En ik hou zeeen van tijd over om leuke dingen te doen. Iets wat ik eerst niet had. Het belangrijkste voor mij was eigenlijk de nega entiteiten kwijt raken, daarna hebben ik en de Aya vrij baan gekregen om de rest op te ruimen. En weet je zelfs al duurt dit maar een aantal maanden, ik weet dat dit 10 keer beter werkt dan welke therapie of medicijn dan ook (en jeetje wat heb ik er inmiddels al veel gezien in die 30 jaar). Mocht mijn geluk afnemen (en ik betwijfel dat ten zeerste aangezien positieve energie - positieve energie aanmaakt) dan weet ik de weg Veel succes Mystic!! Je komt er wel!! (Als ik het kan... kan iedereen het.. ) ps. De ceremonies zijn vlakbij amsterdam.. Utrecht was de centrale oppik/ontmoetingsplek Klik om te vergroten... Hehe, je problemen zijn in iedergeval erg herkenbaar! Nou ik ben er gewoon helemaal uit, ik heb de afgelopen paar weken/maanden zoveel positieve ervaringen over ayahuasca gelezen, dat ik het nu ook maar daadwerkelijk zelf eens moet gaan ervaren. Ik wens je in iedergeval veel succes en bedankt voor het delen van je ervaring! Want je report geeft mij nu toch wel echt de doorslag! Groetjes, Mystic."
"Ja wazig spul, maar wel ontzettend fascinerend! OT: VET ! Ik ben zo jaloers. Ik heb al bergen en bergen DMT gerookt maar áls het al werkt bij me zie ik nooit aliens of ben ik uberhaupt weg van de bestaande wereld. Erg jammer, zou ik namelijk al te graag meemaken. Klik om te vergroten... En hoe zit het met andere middelen? Heb je daar ook het idee bij dat anderen gevoeliger zijn dan jij zelf? Groetjes, Mystic."
"Re: levensverhaal... Als je aan het hallucineren bent terwijl je niks hebt genomen, dan betekent dat dit heel goed psychotische verschijnsellen kunnen zijn. Dus ga eens langs de docter, want die kan je de juiste richting op helpen. Want met de dingen die jij hier beschrijft, word het echt tijd voor jou, om de boel is goed op een rijtje te zetten. Groetjes, Mystic."
"Geweldig moet dat zijn, om daar te trippen! Erg leuk reportje, maar het had inderdaad wel wat diepzinniger gemogen. Damn man, nu word ik een beetje jaloers. Ook ik ben dit jaar naar spanje/frankrijk geweest en het was de bedoeling om daar ergens in de bergen te gaan trippen. Omdat ik toch wel bang was om het mee te smokkellen, had ik bedacht om vlak voor vertrek gewoon even een paddo thee'tje te fixen. Maar de eerste paar dagen waren nog niet geschikt voor het trippen daar in de bergen en de dag dat ik dacht er wel klaar voor te zijn, stonk mijn paddo thee(had het ook wel verwacht) zo enorm, dat ik het uiteindelijk maar weg heb gegooit! Ja, geef mij er maar voor langs. Ik geef jullie groot gelijk!"
"Nice Report Echt, die DMT reports zijn toch elke keer wel weer verbazinwekkend om te lezen. Groetjes, Mystic."
"Re: levensverhaal... Ik wil jou niet teleurstellen, maar als jij daadwerkelijk last hebt van psychose achtige verschijnsellen dan is psychedelica niet aan te raden. Omdat vooral andere psychedelica als mdma, een volledige psychose bij je kunnen triggeren. En ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten, of wel? Groetjes, Mystic."
"Niet om je te beledigen, maar als je ze wijs bent en hoog opgeleid, waarom post je in gods naam zo'n waardeloze berichtgeving hierzo? Als ik eerlijk moet zijn, heb ik het idee dat je een beetje met je ego aan het masterberen bent. En dat vind ik persoonlijk niet iets waar je trots op moet zijn. Groetjes, Mystic."