Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb hier over gelezen omdat ik geen pijpje heb. De sjamanen in weetikveelwaar kauwden er ook op. Het schijnt vies te zijn+ je hebt veel meer nodig voor hetzelfde effect(als je het rookt)"
"ben wel geintresseerd in paranormale gedoe maar deze video hield ik nog geen 20 sec vol helaas :P"
"ziek hoor, kzou dr wel bad op gaan:P Maaruh, waarom lezen je ouders je post? Of is dat altijd al zo geweest? sterkte drmee he"
"heb ik ook welleens ja, trekkend ooglid ofzo net als die eekhoorn van iceage assie weer de lul is. Maar dat klinkt waarschijlijk een beetje raar :P"
"0,5 gram Crystal Skunk met marlboro"
"Ben benieuwd hehe"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) jonko jointje En als stille hint als je samen rookt: Wat heb je daar voor lekkers?"
"Hey allemaal, Khad ff een vraagje. Als ik een keer doordeweeks een paar jointjes rook en daarna gelijk naar huis ga terwijl mijn ouders thuis zijn dan ben ik altijd ene beetje bang om genaaid te worden want ze weten het niet. Vaak als ik dan op me kamer zit denk ik af en toe op de achtergrond me naam te horen, soms doe ik dan me deur even open om te luisteren maar dan is er niemand. Meerdere mensen met dit? :P"
"Ben al 3 jaar bezig ofzo, maar rook ook niet dus minder verdacht"
"Nog nooit LSD gehad maar elkaar mindfucken doen we vaak op XTC, zo heb ik zelf bijvoorbeeld voor elke x dat we nemen iets nieuws mee. Bijvoorbeeld een raar masker besteld, een laserpointer en van die lichtgevende staafjes die ze voor het vissen gebruiken. Geweldig V"