Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb en salvia divinorum

ghb en salvia divinorum

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hier over gelezen omdat ik geen pijpje heb.
De sjamanen in weetikveelwaar kauwden er ook op.
Het schijnt vies te zijn+ je hebt veel meer nodig voor hetzelfde effect(als je het rookt)
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan je het voorstellen?

de combi salvia xtract en ghb schijnen oraaal te werken als een mf!
I load G maar salvia (xtract) vind ik een heel interressant ding en heb het dan ook alleen nog maar gerookt , wetend dat het oraal ( het xtract of vers) ook te gebruiken is maar dat het effect veel minder is als de rookbare versie , nou heb ik vandaag gehoord dat een goede manier om het xtract oraal te gebruiken in combinatie met Ghb het beste blijkt te werken.
Wie wil het voor mij uit proberen , want ik word al misselijk als ik aan ghb denk...I know , ik klink als een mietje , maar wie wil?

grtz en lfs Nic.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van wie komt die info? Bron.
Wat is dus de precieze wijze waarop je het neemt?

Ik heb nog 10× extract liggen, en nog genoeg GHB. Dus als je me weet te overtuigen dat ik het volgende week ergens een keer een poging geef.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
De bron is een mede tripper maar durf niet in te staan voor eventuele gevolgen , slap he?
Leg de salvia onder je tong en neem de voor jou juiste dosering.
Goodluck! :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slap persoontje ben je zeg,
verdomd zielig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou 0,2 gr salvia volstaan? En mijn doses GHB is 5ml, altijd wel plezier op dat niveau. :grin:

Dus ik neem een buisje G, en dan leg ik die salvia onder mijn tong. En dan? Hoe lang voordat die salvia weer uit mijn bek mag, lijkt me geen fijn gebeuren. :P En hoe lang voordat die in slaat? En moet ik eerst de G nemen of eerst op die salvia sabbelen?

Tel me more! :grin:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga zeker nog wat info verzamelen.

oom Klaas; je bent een ondoorgrondelijke persoon.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
pasquali zei:
ik ga zeker nog wat info verzamelen.

oom Klaas; je bent een ondoorgrondelijke persoon.
Klik om te vergroten...

Dat misschien ook,
maar ik ben een klootzak met goede bedoelingen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan iemand me vertellen hoe het zit met het oraal gebruiken van salvia extract? Dan weet ik namelijk genoeg. Ik weet alleen wat ik moet roken, maar oraal ken ik nog niet. Wat is een orale doses en hoe lang moet je er op kauwen of sabbelen, en hoe lang duurt het tot het in slaat. Want dan ik ook wanneer ik me Gtje kan pakken.

Ben opzich wel benieuwd naar het effect nu, als het even kan zal ik het deze week nog testen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Erowid says

'k Denk dat je dan de grammen van de bladeren moet delen door het cijfer van 't extract.
En ik zou het in je mond houden totdat het in slaat.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke, thnx. Was even vergeten te kijken op erowid. :flushed: :grin:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al geprobeerd Dripptone, en was het wat???????
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga het denk ik morgen proberen, of heel misschien vanavond. Ben nu toch al aan de G. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gister niet gedaan, en vanaaf geen zin in. Word ergens volgende week/volgend weekend. Ik zal wel even posten dan hoe het was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."