#1
Ik heb hier over gelezen omdat ik geen pijpje heb.
De sjamanen in weetikveelwaar kauwden er ook op.
Het schijnt vies te zijn+ je hebt veel meer nodig voor hetzelfde effect(als je het rookt)
De sjamanen in weetikveelwaar kauwden er ook op.
Het schijnt vies te zijn+ je hebt veel meer nodig voor hetzelfde effect(als je het rookt)
