Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welke gitaarmuziek vind jij te het allerlekkerst en waarom? Eventueel een leuke link erbij.. De mijne: http://www.youtube.com/watch?v=xzEJvHE_ ... feature=BF De leadgitaar brengt zowel solo's als funk-licks tegen hoog tempo en ZÓ FUNKY!!! Heerlijk met een jointje erbij ! BRING BACK THE FUNK..."
"Koop een hoofdtelefoon en plug die in. Zero volume"
"schoffer zei: Omdat je over funkadelics begon : http://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk Klik om te vergroten... Eddie Hazel wordt te weinig genoemd in het rijtje grote muzikanten.."
"Beste vrienden , m'n growbox heeft reeds 2 vluchten paddo's voortgebracht. De 3de vlucht paddestoelen heeft zich echter onderaan de growbox genesteld , onder de aarde en tegen het plastic (niet aan de zijkanten maar werkelijk onderaan ) . Met slechts 1 pin aan de oppervlakte waar ze eigenlijk horen te zitten. Is het dan nu de bedoeling om te growbox zo goed mogelijk te oogsten desondanks de moeilijke positie en eventuele steriliteitsproblemen? Of zal ik deze laten rijpen en er van uit gaan dat de sporen ook de richting van de zwaartekracht volgen en geen verdere vluchten in de weg staan? Dank voor alle advies"
"Dank je wel Tigg... Een oplossing met folie komt eraan!"
"In de koelkast zullen ze na enkele weken hun beste periode wel bereikt hebben. De schimmel is niet erg ,drogen kan nog steeds en er is nog niets aan potentie verloren. Krantenpapier op je verwarming gedurende een week en dagelijks draaien zodat ze aan alle kanten kunnen drogen (eventueel ook wisselen van papier). Ook zorgen dat de stoeltjes onderling mekaar niet raken tijdens dit proces. Ze zouden volledig droog zijn als het steeltje breekt en niet meer plooit. Zelf heb ik tijdens de laatste fase de oven op 50°C gezet om ze te ontdoen van alle vocht.."
"Ik ben nog onbekend met LSD en nadat het middel me gevonden had (met dank aan iemand heel speciaal onder jullie) , kwam na enige tijd ook de juiste tripsitter tevoorschijn. Geen sprake van onbezonnenheid of overhaastheid op dit vlak (zoals het ook hoort te zijn , heb ik gelezen) . Toch vroeg me af of er na inname van LSD sprake zou kunnen zijn van een soort verlies aan menselijke capaciteiten. Ik speel klassieke gitaar aan de academie waarbij oa. hand - oogcoördinatie erg belangrijk is.. Ik las zo ook iets over HPPD bijvoorbeeld . Het zou meer dan storend zijn om de noten te zien dansen op de notenbalk terwijl je elke dag moet oefenen. Syd Barret is zo iemand die muzikaal begaafd was maar waarvan gezegd wordt dat LSD aan de basis van zijn ondergang lag. Ook van Timoty Leary als wetenschapper werden dingen over minder helder worden gezegd. (Ik weet best dat ik er 2 hoofdvogels heb uitgekozen , maar toch.) Verlies aan capaciteiten en vaardigheden dus , denken of handelen. Dan stelde ik me ook de vraag (gewoon uit veiligheid ) hoe iemand kan weten of hij/zij sluimerende zaken in zijn bovenkamer heeft hangen . Volgens mij hebben we toch allemaal in meer of mindere mate issues over onszelf. En we hebben toch allemaal wel eens nare dingen meegemaakt of spijt van dingen die we veroorzaakt hebben. Je kan toch niet eerst een psychologische test doen die bepaald of je eventueel ongeschikt bent. Ik weet dat het geen exacte wetenschap is, maar zijn er geen duidelijke signalen ? Hoe kan ik mijn veiligheid hieromtrent garanderen of ben ik misschien wat overbezorgd? Sommige dingen die ik lees beangstigen me wat"
"Borderline kenmerkt zich oa. door personen sterk aan te trekken en dan weer af te stoten. Kans is groot dat ze er dus terug staat na verloop van tijd met een hoop extra verhaal en miserie. In combinatie met heroïne lijkt me dit een erg zwaar bestaan , ook voor de naaste omgeving en jezelf . Prachtig dat je de huwelijksbeloften niet vergeten bent .. Heel liefdevol van je. Denk ook aan je eigen persoon, dat is het enige wat er over blijft op het laaste van de rit. Steun jezelf ! Veel sterkte.."
"HTID zei: Pas vooral op voor een terugval. Klik om te vergroten... Sluit ik me volledig bij aan. Het stoppen zelf (als je er volledig voor gaat tenminste) valt mee. Het gebruik heeft de neiging er langzaam terug in te sluipen na verloop van (lange)tijd. Soms heb ik last van een soort assertiviteit die m'n omgeving niet gewend is van me."
"Hey beste mensen , Ik vroeg me het volgende af : 1. Is het mogelijk te trippen met spiritualiteit als bewust doel ; zelf het pad te bewandelen , zonder noodzakelijk overkoepeling van een bepaalde religie te moeten trotseren? 2. Kan ik de zaken eventueel richten om tot zo'n vorm van bewustzijn te komen voor en tijdens een ervaring? 3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen? 4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming). (Dit uiterst informatieve forum even buiten beschouwing gelaten) Thanx again.."