Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar zitten de gitaarliefhebbers ?

Waar zitten de gitaarliefhebbers ?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
schofferLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat je over funkadelics begon :

http://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#2
e- drum kopen / huren .. Zero volume :) Mogelijkheden zat
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#3
schoffer zei:
Omdat je over funkadelics begon :

http://www.youtube.com/watch?v=dh3bleXWaCk
Klik om te vergroten...

Eddie Hazel wordt te weinig genoemd in het rijtje grote muzikanten..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
in het muziekgedeelte
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik idd aan gedacht .... om weer iets met muziek/gitaar te gaan doen.
Drum trekt me ook
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke gitaarmuziek vind jij te het allerlekkerst en waarom?
Eventueel een leuke link erbij..

De mijne:
http://www.youtube.com/watch?v=xzEJvHE_ ... feature=BF

De leadgitaar brengt zowel solo's als funk-licks tegen hoog tempo en ZÓ FUNKY!!!
Heerlijk met een jointje erbij ! BRING BACK THE FUNK...
M
MountainLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koop een hoofdtelefoon en plug die in. Zero volume
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
She'll say the road but she won't point the way home...


Wat is de zanger toch zat, geweldig om naar te kijken :tearsofjoy:.

Kortom: Muziek waarbij alles uit de gitaar word gehaald hoe vaag 't ook is :rock:.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb toen ik nog thuis woonde een tijd lang electronische gitaar gespeeld, samen met een vriend. Maar ben er mee gestopt of eigenlijk moeten stoppen. Ik woon nu in een appartemetencomplex, dan kan dat allemaal zo lastig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."