#1
Het beste is om er niet in te geloven en er voor te kiezen om een normaal leven te leiden, anders gaat het schip steeds verder van wal.
naptha zei:En de algemene opvatting in de psychiatrie is dat geestelijk zieken nooit tripmiddelen zouden kunnen nemen zonder nog gekker te worden.
Je zult niet de eerste schizofreen zijn die zichzelf 'normaal' vindt. :P
Het zou best kunnen dat jij het allemaal prima vindt, maar dat je schizofrenie erger is geworden waardoor jij als 'gekker' gezien wordt.
Drientje zei:IK ben niet schizofreen maar ik snap je punt. Ook ik ervaar steeds bekendere dingen in mijn trips. Volgens mij heeft iedereen dat. Niet alleen schizo's.
Twilight zei:Overigens is de conclusie over entiteiten die de deelnemer observeren, in het boek van Rick Strassman, niet echt een goede conclusie.
Het is hem totaal ontgaan dat hij zelf de deelnemer ook aan het observeren is.
Het hoeven dus helemaal geen entiteiten te zijn, misschien dat het een vervorming was van de mensen die al in de kamer aanwezig waren. Ik vind het vreemd om direct zo'n conclusie te trekken als Rick Strassman in zijn boek heeft gedaan.
Al is veel in zijn boek wel indrukwekkend en boeiend om te lezen.
Leuk geprobeerd, maar dat verandert dus niks aan de situatie. De deelnemer weet nog steeds dat er iemand aanwezig is. Joe Rogan deed DMT ook niet in z'n eentje, en eigenlijk doen de meeste mensen DMT niet in hun eentje. Vooral om praktische redenen, want wie neemt de spullen van je over als jij geen tijd meer hebt om het veilig weg te leggen?naptha zei:Twilight zei:Overigens is de conclusie over entiteiten die de deelnemer observeren, in het boek van Rick Strassman, niet echt een goede conclusie.
Het is hem totaal ontgaan dat hij zelf de deelnemer ook aan het observeren is.
Het hoeven dus helemaal geen entiteiten te zijn, misschien dat het een vervorming was van de mensen die al in de kamer aanwezig waren. Ik vind het vreemd om direct zo'n conclusie te trekken als Rick Strassman in zijn boek heeft gedaan.
Al is veel in zijn boek wel indrukwekkend en boeiend om te lezen.
In het boek van Rick Strausman kregen de meeste mensen eensoort blinddoek om.En eigenlijk iedere psychedelische onderzoeker rapporteerd over intelligente wezens,Joe rogan,Terence mckenna,Daniel pinchbeck,allemaal vertellen zij dat zij een soort poort doorgaan en daar een lichtwezen of entiteiten zien.De hele trip van DMT vertoont ook veel gelijkenissen met BDE die onzocht zijn door chirurgen.
En je op je post hiervoor:Het is ook zo in dat stuk van terence mckenna dat hij zegt dat sjamanen en schizofrenen in hetzelfde water zwemmen alleen heeft de schizofreen niet de eeuwenoude kennis en de juiste leraren om zich heen.
Ik had het tegen naphta.Twilight zei:Heb je het tegen mij of naphta?
Als het tegen mij is: Excuses, het is niet mijn bedoeling om mensen over te halen ofzo. Ik probeer enkel wat te relativeren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."