Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry hè dat ik zo veel praat sorry maar het voelt zo lekker"
"Eigenlijk is het enige wat ik hier op te zeggen heb, als je echt zo'n angst zou hebben als dat je beweert dan was je al lang met al die andere troep gestopt. Eerst zeg je dat je paniekaanvallen hebt die als hel zijn en vervolgens som je doodleuk op wat je nog allemaal in je lichaam vreet/snuift. Ja sorry hoor maar dan vraag je er toch een beetje om."
"Als ik dit zo allemaal lees... begrijp ik niet dat zo veel mensen al die geestelijke en lichamelijke nadelen die drugs kunnen opleveren zomaar voor lief nemen. Ik zou helemaal panisch worden als ik oogruis kreeg of in een trip bleef hangen ofzo."
"Ik heb 1x LSD gedaan, op Pinkpop 2009 en ik had helemaal geen flaaaaauw idee wat de werking eigenlijk was, wat ik ervan moest verwachten en hoe lang het zou duren. Wát een heftige drug hey... ik als onervaren sukkeltje die net 5x een joint had gerookt en 2x pillen had gedaan aan de LSD op fucking Pinkpop Woawww man ik wist niet wat me overkwam. Alles leefde! De sproeten van het meisje voor me kropen.. Ik dacht de hele tijd dat er hindernissen voor me waren dus ik liep met mijn handen voor me uit en heel langzaam OVER EEN OPEN VELD zoals je loopt als je geblinddoekt bent. Ik dacht dat iedereen naar me keek en keek de hele tijd schichtig om me heen. Ik snapte echt niks meer van de wereld. Heftig, die LSD."
"Ja opzich wel.. ik vind het gewoon wel tof dat ik het meegemaakt heb en dat ik weet waar men over praat maar het was zo onwerkelijk dat ik niet goed weet wat ik ervan moet denken Ik zou het in ieder geval zo snel nog een keer doen."
"En ik vond het jammer dat ik Pinkpop niet zo bewust beleefd heb, want dat is al een hele beleving opzich en nu waren er gaten en wazige beelden in mijn herinnering."
"Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook.. Heb je daar dan de rust voor?? Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P"
"KoxBox zei: Mindfuck zei: Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook.. Heb je daar dan de rust voor?? Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P Klik om te vergroten... Alei joenge! Dat is toch fijn, chatten onder invloed van MD. Onder invloed van pep trouwens ook, gaat lekker snel dan. Klik om te vergroten... Maar waar heb je het dan over? De mensen aan de andere kant zijn nuchter dus ze "feelen" je niet?"
"Om 10 uur 's ochtends?"
"Drientje zei: Mindfuck zei: Om 10 uur 's ochtends? Klik om te vergroten... Hij zal al wel de hele nacht wakker zijn hé? Dan is 10.00 uur gelijk aan 22.00. Klik om te vergroten... Ah ja dat zou kunnen natuurlijk.. niet bij stilgestaan"