Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig! Klik om te vergroten... Yess... ik heb het minsten tot een jaar na afkicken nog ervaren dus klinkt niet onmogelijk."
"Raver zei: Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is. Klik om te vergroten... Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben. Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden.... Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden 🙏"
"Raver zei: Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven. Klik om te vergroten... Iknow iknow.... Ik kan het ook alleen zeggen omdat ik nu in een positieve flow zit en weet daarom dat het voor jou nu wat (te) simpel klinkt... Toch heb ik dit wel voor mijzelf opgeschreven om te lezen, te beseffen, het niet te vergeten dat dankzij donkere tijden, het licht later beter en intenser ervaren kan worden... Het is dan natuurlijk niet weg, maar alleen al er op dat moment mee bezig zijn en inbeelden hoe die betere en lichtere tijdens zullen zijn, ben je er toch al een beetje. Zou willen dat ik de aan en uitknop had... Dan was het nu al op weg jou kant op ..."
"Gemberthee zei: Ik heb veel aan je tips, en heb nog een vraagje mbt vertrouwen. Ik heb meerdere interpretaties. Bedoel je vertrouwen in de zin van: dat iemand zich vertrouwd bij je voelt en er daardoor gemakkelijker over kan praten? Of in de zin: weer vertrouwen voelen in het leven? Ik gok het eerste, maar toch even een check. Klik om te vergroten... inderdaad vertrouwen geven/tonen met daarbij niks forceren. Niks hoeft maar alles mag je bij me kwijt. Ik ben er voor je. Dat is wat mensen in rouw van je nodig hebben. Meer niet en veel meer kan je ook niet geven.... Rouw is echt verschrikkelijk als je een dierbare mist en de ene rouw is niet met de ander te vergelijken. Dus alleen er voor iemand zijn was in mijn geval genoeg. Maar ik natuurlijk hun situatie niet maar ik heb redelijk wat mensen om me heen die me op die manier hebben gesteund en dat deed me ontzettend goed. Niet het gevoel hebben dat ik erover MOEST praten maar meer het weten dat het WEL kan en mag."
"Mindless zei: Ik probeer transgenderisme niet helemaal te verklaren daardoor hoor. Klik om te vergroten... Snap ik Mindless zei: Heb je het filmpje ook bekeken? Ondanks haar haastige uitspraak vind ik het fijn om naar deze Camille Paglia te luisteren. Makes sense volgens mij. Klik om te vergroten... Ken haar niet eigenlijk maar zal deze en meer eens bekijken van der. Edit: Toch even gauw bekeken. Ze praat wel in een lekker tempo en ze heeft hier en daar natuurlijk een punt. Een einde van een cultuur brengt vaak ook iets goeds, dus we zullen zien."
"Whaha meerdere orgasmes op 1 avond is de meeste toch wel gelukt hoop ik? Maar moeten geheimen hier meteen gedeeld worden hoe we dat doen Maar met vingers alleen al kom je al een heel eind hoor . Records heb ik niet want kan niet verder tellen dan 10"
"Mindless zei: Maar het is denk ik ook belangrijk om kritisch te blijven. Is wat wij willen namelijk altijd het beste? Natuurlijk, in sommige gevallen wel, maar in alle? Zo is het bijvoorbeeld ook bekend dat in oude beschavingen transgenderisme zijn intrede deed wanneer deze beschavingen tot een einde kwamen. Zo lijkt er een correlatie te zijn. Aan de ene kant kan het dus zo zijn dat het goed is dat mensen makkelijker kunnen "zijn" (de identiteit uitdragen) wie ze willen zijn. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat we niet goed weten wat we willen en dus meer vanuit die wanhopigheid een identiteit zoeken. Het kan een symptoom zijn van een maatschappij met een heersende identiteitscrisis. Een symptoom van een maatschappij die begint in te storten. Er zijn momenteel namelijk meerdere duidelijke symptomen van een maatschappij die op zijn laatste benen loopt. Niet dat dit betekent dat er geen mensen zijn die daadwerkelijk transgender zijn. Maar zoals gezegd, het is belangrijk om kritisch te blijven. Klik om te vergroten... Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Al klinkt het wel logisch dat een maatschappij dat leidt aan een identiteitscrises, een teken is dat die maatschappij op zijn eind aan het raken is. Misschien zitten we daar inderdaad in en is "transgenderisme" daar een symptoom van. Nooit zo bekeken. Interessante gedachte."
"Ik krijg steeds minder kapsel"
"Mindless zei: Ja ik zou net zeggen, gebruik je vingers om te tellen maar die gebruik je al... Klik om te vergroten... Maar dan kom ik met tellen ook niet verder dan 10 toch? Of heb jij meer vingers?"
"Martinus zei: En dan deel je niet je eigen ervaring eerst even? Klik om te vergroten... Beste reactie in deze topic tot nu toe!!"