#1
Hoi allemaal,
Ik heb al meerdere keren xtc gebruikt en ik doe dit voornamelijk op festivals met vrienden. Ik loop alleen elke keer weer tegen hetzelfde 'probleem' aan. Vaak voor het einde van het festival (23.00 uur) raakt mijn xtc uitgewerkt en voel ik me alsof ik zojuist ben overreden door een vrachtwagen terwijl mijn vrienden nog super lekker gaan. Misschien is het wel gewoon persoonlijk en kan ik er niks aan doen, maar ik hoop dat jullie tips hebben?
Meestal hebben we pillen waar 180mg MDMA in zit (getest dus geen vervuilde pillen), ik weeg 65 kg. Meestal neem ik dan rond 15.00 - 16.00 het eerste kwartje, hier voel ik meestal niks van dus na 1-1,5 uur neem ik dan nog een kwartje bij. Na een half pilletje begin ik het vaak wel te voelen. Vaak neem ik dan elke 1,5 uur, als ik merk dat ik wat nuchterder word, een kwartje bij. Ik neem eigenlijk nooit meer dan 1 en een kwart pil. Tot de hele pil gaat het dan prima, al ga ik natuurlijk wel steeds strakker staan. Als ik dan het laatste kwartje neem merk ik dat dit dan eigenlijk geen effect meer heeft en word ik steeds moeier. Totdat ik me zo moe voel dat ik me er niet meer overheen kan zetten, dit gaat vaak gepaard met hoofdpijn (wat waarschijnlijk komt doordat ik zo strak sta).
De afgelopen keer probeerde ik al wat minder te nemen met langere tijd tussen het bijnemen. Ik zat toen uiteindelijk op driekwart maar werd alsnog supermoe en kreeg hoofdpijn, wel iets minder dan voorheen maar alsnog.
Kan het bijvoorbeeld helpen om in 1x de gewenste dosis in te nemen (1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht) en daarna niks of bijna niks meer bij te nemen? Ik zit er ook aan te denken om eens MDMA kristallen of poeder te proberen, maar in principe zou dit niks uit moeten maken toch?
Heeft iemand tips?
Ik heb al meerdere keren xtc gebruikt en ik doe dit voornamelijk op festivals met vrienden. Ik loop alleen elke keer weer tegen hetzelfde 'probleem' aan. Vaak voor het einde van het festival (23.00 uur) raakt mijn xtc uitgewerkt en voel ik me alsof ik zojuist ben overreden door een vrachtwagen terwijl mijn vrienden nog super lekker gaan. Misschien is het wel gewoon persoonlijk en kan ik er niks aan doen, maar ik hoop dat jullie tips hebben?
Meestal hebben we pillen waar 180mg MDMA in zit (getest dus geen vervuilde pillen), ik weeg 65 kg. Meestal neem ik dan rond 15.00 - 16.00 het eerste kwartje, hier voel ik meestal niks van dus na 1-1,5 uur neem ik dan nog een kwartje bij. Na een half pilletje begin ik het vaak wel te voelen. Vaak neem ik dan elke 1,5 uur, als ik merk dat ik wat nuchterder word, een kwartje bij. Ik neem eigenlijk nooit meer dan 1 en een kwart pil. Tot de hele pil gaat het dan prima, al ga ik natuurlijk wel steeds strakker staan. Als ik dan het laatste kwartje neem merk ik dat dit dan eigenlijk geen effect meer heeft en word ik steeds moeier. Totdat ik me zo moe voel dat ik me er niet meer overheen kan zetten, dit gaat vaak gepaard met hoofdpijn (wat waarschijnlijk komt doordat ik zo strak sta).
De afgelopen keer probeerde ik al wat minder te nemen met langere tijd tussen het bijnemen. Ik zat toen uiteindelijk op driekwart maar werd alsnog supermoe en kreeg hoofdpijn, wel iets minder dan voorheen maar alsnog.
Kan het bijvoorbeeld helpen om in 1x de gewenste dosis in te nemen (1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht) en daarna niks of bijna niks meer bij te nemen? Ik zit er ook aan te denken om eens MDMA kristallen of poeder te proberen, maar in principe zou dit niks uit moeten maken toch?
Heeft iemand tips?