Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hieruit blijkt maar weer dat drugsgebruikers ook sex leuk vinden, kunnen we ook een poll doen waarin we kijken in hoeverre de mensen die sex aan liefde koppelen bepaalde soorten drugsgebruikers zijn? Daar kunnen we echt nog eens wat leren!"
"straks weer ff hash"
"Je kan natuurlijk ook smiddags lsd nemen, dat je je piek overdag hebt, en dan lekker in je natrip naar dat feestje, is het niet te heftig, maar heb je t wel erg leuk"
"Wacky zei: Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. Klik om te vergroten... TOCH NIET ALS JE TRIPT?!? ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:| of van die mooie bosjes druiven die je elkaar kan voeren dan, geeft een beetje een Dyonisos-gevoel"
"friet heb ik wel eens gegeten in een lsd trip, was best lekker maarja, fruit verslaat alles. Koop eens een hele annanas als je gaat trippen, kost niet veel, ziet er supertof uit, en is ongelofelijk lekker"
"ja, een zak wiet was ook zo te scoren, maar dokken en kutkwaliteit vaak. Wel jammer dat ik geen lsd heb kunnen vinden, maarja, dat komt donderdag wel."
"En hij is gewoon te zien op sziget deze zomer"
"@Badtripbob een vriendin van me, Ashley heeft dit ook. Als ze stoned in bed ligt kan je er lekker naast r gaan zitten en soms een beetje met r praten, maar meestal lukt dat niet, en kan je luisteren naar verhalen over onder andere chocola en liefde, en dingen die ze random uit haar leven pikt, personen ed. Ofzo, het is altijd wel erg grappig. En blowen voordat je slaapt? Bij ons is het traditie dat als er iemand in slaap valt hij even aangetikt wordt en een noseshotje krijgt. Dat gaat altijd heerlijk weg met de muziek. En ik droom altijd erg als ik stoned slaap, ik onthoud het ook alleen maar dan, iemand ook wat mee? Verder droom ik teveel over drugs. Topicidee?!"
"Ik ben ooit ook out gegaan door blowen, had die dag erg weinig gegeten. Daarna had ik ook een tijd problemen met blowen, omdat je meteen weer dat gevoel krijgt. Het komt echter doordat je denkt dat dat gebeurt als je blowt nu, je moet het zien als iets dat kan gebeuren, maar wel los van jou staat. Rustig opbouwen, niet meteen knetter worden!"
"Ik heb ook 3 jaar dreads gehad, ja, ze controleren je, maar ja, je hebt ook gewoon drugs bij je, dus ze hebben gelijk in dat opzicht. IN verband met de wet uiteraard, het is natuurlijk onzin dat dat wat negatiefs zou zijn..."