Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB re-doseer problemen

GHB re-doseer problemen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mede-dopers, als ik GHB gebruik voel ik me na mn eerste dosis van een ML of 5 steeds tiptop: sociaal, blij, geil,... Coole shit. Maar na een uurtje geraakt dit uitgewerkt en dan neem ik altijd opnieuw een ML of 2 3 todat ik opnieuw wat kort wordt.

Probleem is, bij deze 2de keer bijnemen geraak ik niet meer waar ik na mn eerste dosis zat, ik wordt hoogstens wat chiller en wat verwarder/trager in mn hoofd.

Nu mijn vraag aan jullie, wat is hier aan te doen? Hoe geraak je terug 'goed' en kan je een hele avond sociaal, geil en happy rondlopen...?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herken je probleem, al vind ik het zelf niet erg. Ik denk dat het er bij hoort, hoe meer G je bij pakt hoe suffer en vager je bent aan het eind van de avond. Zelf neem ik 4ml bij wanneer ik ben begonnen met 5 a 6ml. Maar als je weer opnieuw die eerste roes wil hebben denk ik toch dat je dan weer nuchter moet worden voordat je dat gevoel weer opnieuw krijgt.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je lichaam eraan went, plus hoe langer je doorgaat hoe meer negatieve effecten je ook gaat merken, dus bv moeheid/misselijkheid. Dat was bij mij het geval. Na meer dan 3 dosissen op een avond enorm misselijk.

Ik heb totale resistentie tegen G inmiddels. Ik voel totaal geen roes meer, alleen misselijkheid/hoofdpijn/moe gevoel en dat na anderhale maand niet gebruikt te hebben. Als ik genoeg neem val ik in slaap, maar dat is het dan ook. Weird, maar ook meteen m'n geluk, want het was veel te lekker.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is wel erg vreemd Elfquest.. Neem je geen andere medicatie ofzo?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee helemaal niets. Heb het bij Kentron gevraagd hoe het kan maar die staan ook voor een raadsel. Bij XTC had ik er weleens van gehoord dat het gewoon niet meer werkt als je het te vaak neemt. Je serotonine is dan op ofzo? Maar bij G en dan ook nog eens met een lange tijd nuchter ertussen? Echt vaag. En het was goede G.. getest 50%
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elfquest zei:
Je serotonine is dan op ofzo? M
Klik om te vergroten...

Dat hoop ik niet voor je, dat zou heel akelig kunnen uitpakken en is ook zeer onwaarschijnlijk. Je serotine regelt bijna alles waar emoties bij betrokken zijn. Je kan wel verminderde afgifte hebben om veel redenen (uitputting van de receptoren?) Je word dan depressief.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het over XTC in verband met serotonine :wink: Voor zover ik weet werkt G niet op serotonine.
Ik denk wel dat langdurig GHB gebruik zonder pauzes ook de receptoren in je hersenen ontregeld. GABAA en GABAB hebben ook een invloed op depressies en angsten.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn probleem is dat ik niet meer kan redoseren.
Wie helpt ome carlitos aan een litertje g :wave:

Ben zelf niet thuis in de kijkenk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Carlitos zei:
Wie helpt ome carlitos aan een litertje g :wave:
Klik om te vergroten...

Niet echt een verstandige post voor iemand met zoveel posts. :rolleyes:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit herken ik dus totaal niet dat had ik pas na een lange periode achter elkaar te hebben gebruikt. De eerste portie na een pauze was natuurlijk wel wat beter en dan vooral bij het opkomen/inslaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."