Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinfo nodig voor eindwerk amfetamine

info nodig voor eindwerk amfetamine

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
amfetaminevreindwerkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik ben niet nieuw maar k'heb een nieuw account gemaakt kwestie van privé en school gescheiden te houden.

Ik moet dus een eindwerk maken over amfetamine een gip met praktijk en al....
Ik heb wel al info maar toch. Al wie info heeft doet er niet toe in welke vorm dan ook. Je mag ze altijd doorsturen. Maar geen standaard info van wat is amfetamine dat vind ik ook wel. Maar als er vb mensen zijn die soms boeken hebben door hun studierichting ofzo waar er bruikbare info in staat mogen de titel van dat werk altijd doorsturen. filmkes of info over de geschiedenis (zeer moeilijk te vinden) mag ook altijd. Mijn werk moet wiskunde CHEMIE en BIO Fysica geschiedenis bevatten.

Als er mensen, zijn help mij aub kan de hulp gebruiken.

Groetjes

G.S.
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inclusief een praktijkopdracht? Je maakt een grapje of niet?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.erowid.org is een handige site met allemaal info over planten drugs etc.
a
amfetaminevreindwerkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Megasumo zei:
Inclusief een praktijkopdracht? Je maakt een grapje of niet?
Klik om te vergroten...
Ja ja kijk ik zit in nu mijn laatste jaar 6de Techniek Wetenschappen (België) en hier is de regel dat als je in het TSO zit je een eindwerk moet maken. Die gip moet vakoverschrijdend zijn aangezien mijn hoofdvakken: bio,chemie,wisk en fysica zijn moet ik dus ook een deel labo doen. Het labo is al geregeld kga naar Ugent naar toxicologie stage volgen. Diene gip staat wel op 30% van mijn eindtotaal dus dat is al wel de moeite.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Erd%C5%91s

Na 1971 begon hij amfetamine te slikken, ondanks de bezorgdheid van zijn vrienden, die met hem om $500 wedden dat hij geen maand met de amfetamine zou kunnen stoppen. Hij won de weddenschap, maar protesteerde dat de wiskunde een vertraging van een maand had opgelopen: "Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek, zaten mijn hersenen vol ideeën, tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier". Zodra hij de weddenschap had gewonnen, hervatte hij zijn oude gewoonte weer.
Klik om te vergroten...
a
amfetaminevreindwerkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Erd%C5%91s

Na 1971 begon hij amfetamine te slikken, ondanks de bezorgdheid van zijn vrienden, die met hem om $500 wedden dat hij geen maand met de amfetamine zou kunnen stoppen. Hij won de weddenschap, maar protesteerde dat de wiskunde een vertraging van een maand had opgelopen: "Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek, zaten mijn hersenen vol ideeën, tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier". Zodra hij de weddenschap had gewonnen, hervatte hij zijn oude gewoonte weer.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ja merci zo dingen kan ik altijd gebruiken. zo extra's zijn altijd goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Erd%C5%91s

Na 1971 begon hij amfetamine te slikken, ondanks de bezorgdheid van zijn vrienden, die met hem om $500 wedden dat hij geen maand met de amfetamine zou kunnen stoppen. Hij won de weddenschap, maar protesteerde dat de wiskunde een vertraging van een maand had opgelopen: "Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek, zaten mijn hersenen vol ideeën, tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier". Zodra hij de weddenschap had gewonnen, hervatte hij zijn oude gewoonte weer.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Precies zoals ik amfetamine ook ervaar, maar dan met taal in plaats van wiskunde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."