Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs don't kill people..."
"Re: 35+ vrouwen Dag iedereen, Nee ik ben geen vrouw- maar mijn vrouw is. is wat ouder dan ik ben- 38 jaar, en blijkbaar latent hardstyle/hardcore adept al die tijd want we gaan tegenwoordig samen naar clubs en feesten (Ghosttown, Defqon, Decibel etc) En ja...inclusief pillen...Terwijl ik een hele poos nog alleen met vrienden ging... Ik ben nu 34- hoor bij de '1992 is for you' generatie...de oldschool gabbers zeg maar...(ja- toen kaal en aus) Toen vond ik niemand te oud- vond het zelfs interessant. (en gaaf natuurlijk- die oudjes lekker hakken) Nu ben ik dus 'die' leeftijd. Veel ouder, veel wijzer...Hoop dat mijn dochters (nu 4 en 7) later net zulke waanzinnig gave dingen ervaren als ik toen- en eigenlijk nog steeds...(maar heb wel eerst een paar hardgeleerde tips voor ze ) Echt, als je denkt dat je te oud bent- dan zou ik zeker eens op verschillende oldschool feesten gaan kijken. Daar ben je niet alleen."
"Geen reactie nog? Apart. Vraag is denk ik , is een avondje flink spacen goed voor je. :P Ik denk niet dat Melatonine iets uitmaakt wanneer je het niet tijdens of direct erna doet. Zelfde als met 5HTP. 5HTP bevorderd de serontine aanmaak, welke vervolgens omgezet wordt naar melatonine. Advies is even wachten met nemen en pas als je wilt gaan slapen of een half uurtje ervoor een paar pilletjes droppen. Ik weet niet precies wat de gebruikelijke dosering is. Op recept krijg je 1 tot 5 mg pillen denk ik, bij het kruidvat is dat 0.1mg. volgens mij is 0.3mg wel te merken? Ik hoop niet dat dit allemaal al in de Speed forum staat."
"Cuppie zei: . Volgende keer eerst een halfje doen ofzo? 30 minuten wachten en dan de andere helft? En na 2 uur een hele? En rustig afwachten ergens? (relaxen op een hardstyle feest lijkt me lastig) Klik om te vergroten... Relaxed op een HS feest kan best. Maar een halfje van 80mg, zou ik niet doen. Ik zou eerder anderhalf nemen, 120mg..lekkere dosis, en gaan met die banaan.En niet de hele tijd nadenken.Op je piek de laatste halve...Die werkt dan lekker mee en verlengt de boel. Maak niet de fout om nog een pil te nemen nadat de boel is uitgewerkt of gaat uitwerken. Dan heb je kans dat die niet meer werkt en je misschien kutter gaat voelen. Gr"
"Re: Supervlieg zei: Agonist zei: Sebastiaan zei: Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen. Klik om te vergroten... Tenzij je dexamfetamine gebruikt Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ugh...ja..."
"Angramar Temenos zei: Beetje slecht idee. Je zal door de speed de G minder goed voelen, en dus meer nemen, en als de speed uitwerkt outgaan door de flinke hoeveelheid G in je lichaam.. Klik om te vergroten... Als de speed is uitgewerkt zal de G dan inmiddels ook wel zijn."
"Inclusief een praktijkopdracht? Je maakt een grapje of niet?"
"Elfquest zei: Je serotonine is dan op ofzo? M Klik om te vergroten... Dat hoop ik niet voor je, dat zou heel akelig kunnen uitpakken en is ook zeer onwaarschijnlijk. Je serotine regelt bijna alles waar emoties bij betrokken zijn. Je kan wel verminderde afgifte hebben om veel redenen (uitputting van de receptoren?) Je word dan depressief."
"Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis. Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd. Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna...."
"Re: 35+ vrouwen ShootingStar zei: Op grote feesten en festivals vind ik het te gek om 30/40 plussers onder invloed tegen te komen. Klik om te vergroten... Hehe. Thanks. Maar goed, dat vond ik vroegah dus ook...15 jaar geleden (damn) Vind het nu andersom ook wel grappig..."