Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele Speed.

Gele Speed.

32 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shitt.. Hij brand tering hard. :angry:
Maar hij is goed. :)
Beter dan alle andere samples die ik ooit heb gehad.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nevermind, ik consumeer zo goed als nooit cafeïne.
Het is de cafeïne die de kop op deed.
Mijn pep is dus versneden met Cafeïne.

Ik denk dat ik het ga wassen.
Ik ga zo meteen aceton halen in de kruidvat.
Mijn vraag luid, hoe moet het precies? Ik ben bang tot ik een fout maak en straks vergiftigd ben met aceton.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook ervaar ik een vieze smaak in mijn mond bij het roken van een sigaret, en heel lichtjes bij het drinken, en een vieze geur als ik rustig inadem via mijn neus. Ik voel geen speed rush (lichtjes maar), maar ben wel klaar wakker. Zometeen wassen met aceton. (4,5gr nog liggen nu)
Als het klaar is met wassen zal er nog maar zo een 2,5 gr van overblijven.
Wees maar gerust, mijn dealer gaat nog een gratis 5 gram erboven op fixen die ik ook was.
Heb ik uiteindelijk toch 5 gr speed :)

Andere dealer dan maar.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo! Een dealer bellen voor een halve gram pep? Wat voor dealert is dat? Minderjarig ofzo whahahaha

Later heb je nog 4.5 gr liggen???????

Daarbij de kleur zegt niets over de kwaliteit. Geel/roze speed kan net zo goed een hoge testscore behalen.

Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.

Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)

Is de pep pasta en geel van kleur. Dit kan komen door een verkeerde ph waarde tijdens een bepaalde stap in het proces. Welke is niet van belang.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Volgens mij lost plastic op in aceton
Klik om te vergroten...
Jep, dat is een feit.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
dubbel0seven zei:
Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.

Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)
Klik om te vergroten...

Ik had 5 gram. Had gewoon geen zin in reacties van mensen die zeggen dat ik veel te veel gebruik. :wink:

Nog altijd 4,5 gram van over.
Net een bus aceton gehaald.

De pasta is geel geworden na het drogen. Hij stinkt en prikt in de ogen en neus.
Dus als de restant stoffen van de productie beginnen te reageren met andere stoffen, is dit dan een probleem?
Of kan ik hem nog altijd met Aceton wassen om te zuiveren.

Ik heb nu 1l aceton. Ik las dat ik 25ml moet gebruiken per gram.
Maar het mag niet in plastic, ik heb 2 glazen voor het in te doen.. maar alleen een plastic maatbeker om af te meten?

Koffie filters heb ik..

Maar ik wil eerst horen als dat wat hierboven gezegd is het geval is (Productie stoffen die met elkaar reageren), het nog zin heeft om het te wassen met aceton, of gewoon klaar is voor de vuilbak? :kots:


EDIT; Na dat ik het eerste lijntje had genomen. (2 in totaal genomen) Eergisteren nacht.. had ik een vieze smaak en geur. Dit is pas sinds gisteren weg. Als ik cola dronk ofzo bleeft dit ook tering erg aan mijn tong plakken. Een zwarte smurrie eigenlijk van de cola.. Dit is pas sinds vandaag weer weg en kan dan ook weer met smaak eten en drinken. :P

Daarom dat ik sowieso de speed eerst wil wassen voor ik het door mijn neus ga halen opnieuw.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt het nog steeds wassen, je verliest wel wat maar wat je overhoudt is van veel betere kwaliteit over het algemeen. Volgens mij lost plastic op in aceton, dus het is wel handig om iets van glas te hebben om het mee af te meten.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wordt improviseren, suggesties? :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#9
fgamer zei:
Dat wordt improviseren, suggesties? :P
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#10
fgamer zei:
SirErick zei:
fgamer zei:
Dat wordt improviseren, suggesties? :P
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.
Klik om te vergroten...
Om aceton af te meten?
Klik om te vergroten...
Dat kan prima, immers, zo nauw luistert het nou ook weer niet.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SirErick zei:
fgamer zei:
Dat wordt improviseren, suggesties? :P
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.
Klik om te vergroten...

Om aceton af te meten?
Maatbeker is geen optie, sinds hij van plastiek is. :(
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
geen plastic gebruiken, mors ook niet op je werkblad en andere dingen, in 2 minuten vreet de aceton is de meeste soorten kunststof.

aceton van de drogist verspil je speed mee, want die bevat heel wat andere ingredienten. gebruik aceton van de bouwmarkt, die verkopen halve liters voor een euro of 4 en bevat minimale hoeveelheden water en andere stoffen.

aceton van de drogist blijft nog beter als niks doen, maar als je veel spul hebt raak je ook veel kwijt.

alle speed kleurt geel als je resten zwavelzuur erin hebt en je maar lang genoeg wacht. de reactie vereist wel zuurstof, maar die kun je bijna niet buitenhouden, slimmer is om snel te wassen. na het wassen met aceton ben je de caffeine kwijt, als die er al inzit, maar ook een hoop vloeibare vervuilingen die je niet in je neus of lijf wilt.

gele speed zegt vrij weinig over de kwaliteit. het geeft wel aan dat je er het een en ander ongewenst ingredient uit kan wassen met aceton.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb aceton van de bouwmarkt.
Nu vroeg ik mij af welke koffiefilters goed zijn?

Ik heb deze, zijn deze geschikt voor het zuiveren van speed?


Verder vroeg ik mij af, als ik de speed in een glas gevuld met aceton doe, moet ik de speed eerst drogen en kappen? Zodat het poeder is?

Hoeveel uur zou ik het glas met de koffiefilter met de speed in moeten laten staan?
En wat doet dit qua geur?
Ik doe dit binnen, en ik zou niet willen dat de hele ruimte chemisch ruikt, of zelfs het heel huis..
Er zou maar eens onverwachts bezoek moeten binnenkomen?
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou ook zoiets aan, maar ik doe dat altijd een beetje op het oog; in een whiskyglas is het ongeveer een vingerdikte per 25ml. Iets te veel kan geen kwaad. Als je te weinig pakt was je er simpelweg minder cafeine uit.

Heel veel te veel is trouwens wel zonde. Er lost ook altijd een klein beetje pep op in aceton, dus hoe meer aceton, des te meer zuivere pep verlies je.
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elke koffiefilter is prima. Als je pep nog nat is zou ik deze eerst laten drogen, je weet immers niet waar je dealer het spul in opgelost heeft (ethanol, methanol, aceton, wie zal het zeggen). Overigens zou ik niet de moeite nemen om minder dan twee gram te wassen.

Zelf doe ik het als volgt, erg makkelijk en snel.
1 - Beetje aceton in een glas doen en dan de "vuile" pep er bij gooien.
2 - Met een theelepeltje een beetje roeren tot alles goed vermengt is (zo lost de cafeïne goed op).
3 - Na een minuutje of 2 giet je alles door de filter in een tweede beker/glas. Laat het goed doorlekken.
4 - Keer het filter binnenstebuiten en klop/schraap de schone (en natte door de aceton) pep op een spiegeltje of ander glad oppervlak.
5 - Spreid het een beetje uit en leg het onder een lamp (of niet, maar dan duurt het langer).
6 - Af en toe omscheppen en laten liggen tot het helemaal droog is.

Vervolgens mooie lijnjes van leggen en naar binnen jagen.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
dewilde zei:
Elke koffiefilter is prima. Als je pep nog nat is zou ik deze eerst laten drogen, je weet immers niet waar je dealer het spul in opgelost heeft (ethanol, methanol, aceton, wie zal het zeggen). Overigens zou ik niet de moeite nemen om minder dan twee gram te wassen.

Zelf doe ik het als volgt, erg makkelijk en snel.
1 - Beetje aceton in een glas doen en dan de "vuile" pep er bij gooien.
2 - Met een theelepeltje een beetje roeren tot alles goed vermengt is (zo lost de cafeïne goed op).
3 - Na een minuutje of 2 giet je alles door de filter in een tweede beker/glas. Laat het goed doorlekken.
4 - Keer het filter binnenstebuiten en klop/schraap de schone (en natte door de aceton) pep op een spiegeltje of ander glad oppervlak.
5 - Spreid het een beetje uit en leg het onder een lamp (of niet, maar dan duurt het langer).
6 - Af en toe omscheppen en laten liggen tot het helemaal droog is.

Vervolgens mooie lijnjes van leggen en naar binnen jagen.
Klik om te vergroten...


Thanks. Hoeveel aceton precies? Sommige zeggen 25ml per gram, sommige gooien dan weer 100ml erin voor 4 gram. Kan het kwaad als ik te veel aceton erover gooi?
Of merk je hier niks van als je de zuivere pep gewoon laat drogen?
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dewilde zei:
Ik hou ook zoiets aan, maar ik doe dat altijd een beetje op het oog; in een whiskyglas is het ongeveer een vingerdikte per 25ml. Iets te veel kan geen kwaad. Als je te weinig pakt was je er simpelweg minder cafeine uit.

Heel veel te veel is trouwens wel zonde. Er lost ook altijd een klein beetje pep op in aceton, dus hoe meer aceton, des te meer zuivere pep verlies je.
Klik om te vergroten...


Ok, ik heb 4,5 gram pep, dus 4,5 gram * 25ml = 112,5ml.
Ik heb geen maatglas.
Ik heb wel een weegschaal die op de 0.01 gram nauwkeurig meet.

1l water = 1kg (Mits het 4 graden celcius is)
Als de temperatuur hoger of lager is, gaat dit NIET echt VEEL verschillen.
Dus in principe moest het water zijn, dan zou het 112,5 mg moeten zijn.
Dat betekent 0.11 à 0.12 gram water.
Is het gewicht van aceton gelijk aan water?


Dan nog een laatste vraag:
Ruik je het?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kan je spul ook nat eringooien en met een lepeltje mengen. ik krijg mijn spul altijd in vrij droge kluiten, dus die prak ik met een vork bijvoorbeeld.

gewone koffiefilters zijn prima, maar je kan er beter een kapot knippen en zelf weer in model vouwen, anders krijg je niet altijd alles uit de naadjes. als je niet veel hebt is dat wel jammer.
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aceton weegt (even opgezocht) 0,8gr per ml. 112,5ml zou dus 90gr moeten wegen.

Qua geur, tja, een lekker luchtje is het niet. Het verwaait echter vrij snel, dus als ergens in huis een raampje open staat is dat ruim voldoende.
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wil hier aan toe voegen dat zuivere pep anders is dan met cafeïne besneden pep.
De meeste onervaren snuivers, ervaren de pep met cafeïne als normale pep.
Zweten, hartkloppingen, hoge hartslag, helemaal wakker..
Dit is bij zuivere pep niet het geval.
Het houdt je wakker, maar je ervaart meer het mentale gedeelte. De rush, praatkick, etc..
Dit vind ik veel interessanter, en het voelt ook zuiverder aan naar mijn mening voor je lichaam.
Je hebt echt het gevoel dat je een zuiver middel met minder schade dan normaal consumeert.
Dit draagt bij aan je mindset, wat dan ook weer je space ten goede komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."