#1
Shitt.. Hij brand tering hard.
Maar hij is goed.![:)]()
Beter dan alle andere samples die ik ooit heb gehad.
Maar hij is goed.
Beter dan alle andere samples die ik ooit heb gehad.
Jep, dat is een feit.Psychedelibee zei:Volgens mij lost plastic op in aceton
dubbel0seven zei:Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.
Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)

Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
Dat kan prima, immers, zo nauw luistert het nou ook weer niet.fgamer zei:Om aceton af te meten?SirErick zei:Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
SirErick zei:Wat dacht je van een koffiemok of theeglas? Die kun je prima gebruiken.fgamer zei:Dat wordt improviseren, suggesties? :P
dewilde zei:Elke koffiefilter is prima. Als je pep nog nat is zou ik deze eerst laten drogen, je weet immers niet waar je dealer het spul in opgelost heeft (ethanol, methanol, aceton, wie zal het zeggen). Overigens zou ik niet de moeite nemen om minder dan twee gram te wassen.
Zelf doe ik het als volgt, erg makkelijk en snel.
1 - Beetje aceton in een glas doen en dan de "vuile" pep er bij gooien.
2 - Met een theelepeltje een beetje roeren tot alles goed vermengt is (zo lost de cafeïne goed op).
3 - Na een minuutje of 2 giet je alles door de filter in een tweede beker/glas. Laat het goed doorlekken.
4 - Keer het filter binnenstebuiten en klop/schraap de schone (en natte door de aceton) pep op een spiegeltje of ander glad oppervlak.
5 - Spreid het een beetje uit en leg het onder een lamp (of niet, maar dan duurt het langer).
6 - Af en toe omscheppen en laten liggen tot het helemaal droog is.
Vervolgens mooie lijnjes van leggen en naar binnen jagen.
dewilde zei:Ik hou ook zoiets aan, maar ik doe dat altijd een beetje op het oog; in een whiskyglas is het ongeveer een vingerdikte per 25ml. Iets te veel kan geen kwaad. Als je te weinig pakt was je er simpelweg minder cafeine uit.
Heel veel te veel is trouwens wel zonde. Er lost ook altijd een klein beetje pep op in aceton, dus hoe meer aceton, des te meer zuivere pep verlies je.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."