Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je moet toch ook voor alles betalen? jij hebt wat, iemand wil dat van je kopen, als je de boel niet flest is dat een goede deal toch, hij blij, jij geld in je zak. je klanten weten echt wel dat ze geen vitamines kopen. woekerpolissen verkopen zou ik me meer om schamen."
"ben ik helemaal met je eens, de kunst is volhouden als je weer thuiskomt. succes ermee, en welkom terug."
"klinkt goed, en wijs. dus de groeten terug, en vooral zo doorgaan."
"Klinkt of je misschien methadon omruilt voor diazepam. ik weet niet welke van de 2 slechter is. Doe je het afbouwen wel in overleg met je arts? met diazepam zullen je nachtmerries wel verdwijnen, want het verstoort je slaap nogal, kwalitatief dan. bij mij in elk geval wel. verder succes met afbouwen, probeer als het kan niet te snel te gaan, dat is zelden slim."
"zolang je niks verteld over je hele historie met herione valt daar weinig over te zeggen."
"Ik kan bij google wel "iets" vinden, maar vooral anekdotes. https://www.google.com/search?q=parkinsons+heroin"
"Huilen bij Donald Duck... Dat moet zwaar zijn. Sterkte. Diazepam 5 kun je trouwens ook nog in tween breken. ik heb al wat succes gehad met in de ochtend een halve, en in de avond een hele(van 5). dan ben je weer 25% afgebouwd. lager is me wel gelukt(2x een halve dd.), maar dat ging ten koste van mn nachtrust, dus na 1,5 week ellende weer 1/2e en 1 hele gedaan. succes met of zonder je methadon verder."
"sksk18 zei: Hoi, ik heb deze avond 2 x 50 mg tramadol HCL geslikt voor recreatief gebruik en hoopte dat ik een leuk gevoel zou krijgen. Helaas voel ik na 3 uur nog niks..? Zou dat betekenen dat ik de volgende keer meer moet nemen of werkt dit gewoon niet bij mij? ik weeg 50 kilo, ong 1.60 lang Klik om te vergroten... Sommige middelen hebben weinig recreatieve waarde, dat wil niet zeggen dat je er niet net zo goed mee op moet passen, alleen dat je beter iets anders probeert voor de lol."
"Het ligt er ook aan hoeveel, hoe vaak en hoe lang geleden je gebruikt hebt."
"Heroine is geen handige verslaving, de recreatieve waarde is negatief denk ik. de verslaafden die ik ken hebben al moeite zat de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, laat staan ervan genieten."