Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed sneuven versus bommeke

Speed sneuven versus bommeke

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lotske1984Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan eraan liggen dat je misschien niet hard genoeg door snuift. Voor mijn gevoel doe ik het pas goed als ik het langzaam m'n keel in voel lopen.
L
Lotske1984Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Skirre zei:
Het kan eraan liggen dat je misschien niet hard genoeg door snuift. Voor mijn gevoel doe ik het pas goed als ik het langzaam m'n keel in voel lopen.
Klik om te vergroten...

Het moet opgenomen worden via je slijmvliezen, als het je keel in druipt is het daar al voorbij.

Lotske1984 zei:
Dat is lang geleden bij mij dat hij door komt in mijn keel..slechte kwaliteit he..
Klik om te vergroten...

Kwaliteit heeft daar weinig mee te maken...

Lotske1984 zei:
Weten jullie mss hoe het komt als ik en lijntje speed snuif het niet voel (niet altijd) en als ik er en bommeke van neem van de dezelfde speed wel.?
Klik om te vergroten...

Heb je je speed laten testen? Zo ja, hoe sterk is het? Verder, ben je verkouden en heb je last van een droge neus bijvoorbeeld?

Als het weer uit je neus valt voel je er niets van. Als het in je lijf zit wordt het sowieso wel opgenomen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja okay dat is balen inderdaad!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan nie in mijn vorig mail adres inloggen..lotske1984- is mijn nieuwe naam..in belgie kun je het niet laten testen spijtig genoeg..zou idd aan mijn neus kunnen liggen of slechte kwaliteit..
D
Dundee71Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad Lotske, in België wordt er tè weinig getest met alle gevolgen vandien, zeker als men in beschouwing houdt dat er wellicht veel rommel of vermengd spul (en met wat hé) circuleert
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik eenzelfde hoeveelheid snuif, of een bommetje pak, merk ik duidelijk dat een snuif vrij snel werkt, terwijl een bommetje van dezelfde hoeveelheid me vrij weinig doet. bommetjes werken wel duidelijk langer dan nasaal ingenomen speed.

snuiven doe ik ongeveer in lijntjes van +- 50mg, dat varieert enorm. bommetjes maak ik die enkele keer dat ik ze gebruik 250-300mg.

ik heb het over 65-73% speed voor de duidelijkheid.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom zou je bagger kopen?

een beetje verkleurd vind ik geen ramp, maar als het versneden is koop je het toch niet? wie zegt er dat die overige procenten niet gevaarlijk zijn?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
waarom zou je bagger kopen?

een beetje verkleurd vind ik geen ramp, maar als het versneden is koop je het toch niet? wie zegt er dat die overige procenten niet gevaarlijk zijn?
Klik om te vergroten...
Ja als er niks anders is moet je wel ge..waar ze het allemaal mee vermengen geen idee ma ik leef nog.. :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Klik om te vergroten...

Als je in nederland speed krijgt die geen 70% + is, dan moet je je dealer toch echt aanspreken dat ie je geld terug geeft en nooit meer zooi verkoopt. Speed is hier zo goedkoop dat je echt een zielige dealer moet hebben om het nog te versnijden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
lotske1984- zei:
Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Klik om te vergroten...

Als je in nederland speed krijgt die geen 70% + is, dan moet je je dealer toch echt aanspreken dat ie je geld terug geeft en nooit meer zooi verkoopt. Speed is hier zo goedkoop dat je echt een zielige dealer moet hebben om het nog te versnijden.
Klik om te vergroten...
Ja die zou van nederland moete kopen..ja tis triestig..die denke ma aan 1 ding geld geld en nog eens geld..schande is het..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
lotske1984- zei:
Door te snuiven werkt er voor de moment weinig speed..daarom neem ik ook bommekes dan werkt het toch een beetje..de kwaliteit is weral triestig de laatste tijd..
Klik om te vergroten...

Als je in nederland speed krijgt die geen 70% + is, dan moet je je dealer toch echt aanspreken dat ie je geld terug geeft en nooit meer zooi verkoopt. Speed is hier zo goedkoop dat je echt een zielige dealer moet hebben om het nog te versnijden.
Klik om te vergroten...

waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik een lijn speed snuift ziet mijn binne kant van mijn neus wit inplaats van roos..zo hard is hij versnede..schande ist.!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
MeejheM zei:
waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Klik om te vergroten...

Gelukkig heb ik in een jaar of 6 geen versneden speed meer gezien dus die praktijk ken ik niet. Zal wel waar zijn als je in amsterdam op straat iets koopt van een of andere mafketel ja. Verder betrof mijn post meer een mening dan een wijsheid.

En het zijn de klanten die het in de hand hebben he. Je moet het gewoon niet accepteren. Je moet hem duidelijk maken dat ie zich moet schamen voor die troep en het niet kopen. Als iedereen dat doet is versneden rommel zo de wereld uit.

Had niet door dat het over belgie ging, maar das nou ook weer niet zo ver weg dat het daar heel anders moet zijn.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
MeejheM zei:
waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Klik om te vergroten...

Gelukkig heb ik in een jaar of 6 geen versneden speed meer gezien dus die praktijk ken ik niet. Zal wel waar zijn als je in amsterdam op straat iets koopt van een of andere mafketel ja. Verder betrof mijn post meer een mening dan een wijsheid.

En het zijn de klanten die het in de hand hebben he. Je moet het gewoon niet accepteren. Je moet hem duidelijk maken dat ie zich moet schamen voor die troep en het niet kopen. Als iedereen dat doet is versneden rommel zo de wereld uit.

Had niet door dat het over belgie ging, maar das nou ook weer niet zo ver weg dat het daar heel anders moet zijn.
Klik om te vergroten...
Speed die niet 70%+ is hoeft niet versneden te zijn hoor... Ik heb vaak genoeg speed gekregen van tussen de 50 en 60% en daar zaten alleen nog restanten uit de productie in. Deze was dus niet versneden maar gewoon nog niet helemaal uitgereageerd. Wassen met aceton zorgde er dan wel altijd voor dat die boven de 70% uit kwam.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
MeejheM zei:
waar heb je die wijsheid vandaan? in de praktijk is het toch erg vaak anders.
Klik om te vergroten...

Gelukkig heb ik in een jaar of 6 geen versneden speed meer gezien dus die praktijk ken ik niet. Zal wel waar zijn als je in amsterdam op straat iets koopt van een of andere mafketel ja. Verder betrof mijn post meer een mening dan een wijsheid.

En het zijn de klanten die het in de hand hebben he. Je moet het gewoon niet accepteren. Je moet hem duidelijk maken dat ie zich moet schamen voor die troep en het niet kopen. Als iedereen dat doet is versneden rommel zo de wereld uit.

Had niet door dat het over belgie ging, maar das nou ook weer niet zo ver weg dat het daar heel anders moet zijn.
Klik om te vergroten...
Meen je dat nu echt al 6 jaar amaai..maar je hebt gelijk de mensen kopen maar rommel en klagen doen ze er niet over spijtig genoeg..ik wel maar niet bij de grote dealers die kans krijg ik niet..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat ik zou doen als ik jou was lotske, en dat niet delen met iemand of dit forum in verband met justitie, is gewoon even een bedragje sparen en flink inslaan als je aan goede speed kan komen. Dan ben je niet steeds zo afhankelijk. Ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug goede had gevonden. Als je dan gewoon een vooraad voor drie jaar aanlegt?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helemaal als je altijd stress hebt over de verkrijgbaarheid en kwaliteit is de lol er snel af lijkt me. maargoed, ik zie mezelf niet in de positie anderen aan te raden te kappen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."