Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snoepjes.. en ik haal ze altijd bij Haribo."
"Ik lees hier nu een paar daagjes mee, en je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet. Maar zou het niet eens een idee zijn een tijdje niks te gebruiken? Ik zie allerlei post van je die mij het vermoeden geven dat je je lichaam in rap tempo naar de klote aan het helpen bent. Nogmaals, ik wil geen betweter zijn en je moet het allemaal zelf weten, maar ik zou me toch zorgen beginnen te maken als ik jou was."
"Een halfje lijkt me meer dan genoeg voor een eerste keer. Mocht hij niet binnenkomen dan kun je er later nog een halfje bijdoen. Meer zou ik zeker niet aanraden. Waarschijnlijk gaat ze al van dat eerste halfje heerlijk los..."
"Ik ben er zelf heel strict in. Mijn absolute grens ligt bij 1 keer in de 8 weken en dan maximaal 120 mg. Ik heb teveel vrienden gehad die van 1 keer per 2 maanden naar 3 keer per maand gingen en dan meteen 300-400 mg. Die zijn dan ook helemaal naar de klote na een avondje en maar volhouden dat het allemaal binnen de limieten is. Niet dus!! Die ene keer in de 8 weken red ik trouwens niet eens, laatste keer was 7 december en aanstaande weekend weer een leuk feestje dus dat wordt weer genieten. Ik heb nog steeds iedere keer hetzelfde gevoel als de eerste keer en dat vind ik wel zo prettig. Ok, ik heb dus maar een keer of 6 per jaar dat heerlijk gevoel. Maar liever 6 keer goed, dan 20 keer half. Dus wees verstandig, plan je feestjes ruim vooraf en laat je niet verleiden tot meer. En laat je pilletjes altijd testen. 2,5 pilletje zegt namelijk helemaal nilks. Ik heb hier groene duifjes liggen, neem je er daar 2,5 dan ga je echt verrot. Dus doe verstandig, dan blijft het leuk!"
"Wat dacht je van gewoon niet doen? Als je gepakt wordt ben je zwaar de lul. Bij dit soort dingen moet je je altijd afvragen wat je verliest als je wel tegen de lamp loopt."
"teebo zei: grote lap tekst alert! .... De pilletjes zouden 120mg bevatten, waren al door verschillende mensen getest en zijn redelijk populair.... Klik om te vergroten... Misschien volgende keer zelf laten testen. Goede pil doet precies hetzelfde namelijk."
"Ik heb goed moeten zoeken om iemand te vinden die me 100 voor 1,50 per stuk wilde leveren. Heb nu een sample van 4 om te laten testen, maar als ik dit zo lees is die prijs van 150 nog teveel. Eerst maar eens afwachten wat het lab zegt, maar ik dacht een behoorlijke deal te hebben eerlijk gezegd."
"Zullen we dan ook meteen een mannenclubje oprichten?? Dat gelul over leeftijd. Ik word deze week 39 maar ga nog gewoon af en toe lekker feesten. En ik heb nog nooit een opmerking van iemand die het raar vond.... gewoon lekker jezelf zijn, of je nou 20 of 40 bent."
"Gewoon altijd laten testen. Kost niks en dan weet je zeker wat je binnenkrijgt."