Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: To the other side and back

DMT: To the other side and back

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij is de dmt nogsteeds erg branderig op de longen, zelfs met vape. Ik krijg er niet genoeg van naar binnen ondanks alle gadgets die ik er voor gekocht heb. 😔 Alsof mn dmt te hard is ofzo.

Maar van wat ik tot nu toe van dmt gezien heb is het zelfs zonder breakthrough totaal bizar. Hoe kan een "stofje" dit doen.🤔
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat: n,n-DMT 40mg (ongeveer +- 30mg gebruikt)

Vorige week heb ik een Pulsar APX Volt Vaporizer gekocht. Zie foto. Heb ik afgelopen zaterdag eens een dikke test gegeven.

photo1629007466.jpeg


Ik had al verschillende malen DMT proberen te roken met een DMT / oil burner pijp en ook zelf een Gordo Dream Maker gemaakt. Uiteindelijk waren dat wel redelijk sobere trips. Een paar geometrische vormen met CEV en dat was het wel. Ik wilde de breakthrough hebben en eens bekijken hoe diep dat rabbithole was.

Ik was samen bij een vriend thuis. Ik wist nog niet zeker of ik die avond er wel klaar voor was. Maar eigenlijk ben je er nooit echt klaar voor. Terrence McKenna vertelde dat zelfs na 50x je er nog niet klaar voor bent. Dat heb ik maar ter harte genomen.

Ik heb de vaporizer gevuld met 40mg DMT. Hij zat tot het randje vol. Ik heb hem op 3.2V gezet. Ik had ergens op Reddit gelezen dat je dan eerst een paar keer een puls moet geven om de DMT te smelten. Dat had ik gedaan. De DMT kromp toen tot een vloeistof van ongeveer een vijfde.

Ik heb een 10 keer diep adem gehaald, zodat ik genoeg zuurstuf en dat ik rustig rustig kon inhaleren en de damp in mijn longen kon houden. En al voordat ik kon uitblazen, gebeurde het. Dit had ik echt nooit verwacht. Ik kreeg binnen 2 seconden die breakthrough. Ik zat met mijn ogen open. Ik was in een compleet andere wereld. En wat ik allemaal gezien hebt is met geen pen te beschrijven. (Daar heb ik nog wat meer ervaring voor nodig).

De trip piekte zo'n 5 minuten, schat ik. Ik had de vaporizer aan het begin van de trip snel neergezet en tijdens de piek kwam ik af en toe weer teug in de kamer. Ik zag wel de vaporizer, maar leek wel in een andere dimensie te bestaan. Ik zag een soort oscillerend psychedelisch effect optreden tussen fel groen en fel paars.

Al met al een echt ongelofelijk handige en simpele tool om die breakthrough te krijgen. En het was een zeer overweldigende ervaring, maar zeer positief te noemen. Ik voel mij eigenlijk heel lekker chill deze week en ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik dit al heel lang graag wilde en dat dat nu eindelijk gelukt is.

En als je naar de vaporizer kijkt, dan lijkt de trip wel erg daar op. Dit is de spaceman uitvoering.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede tip. DMT vapen is even een handigheid die je moet krijgen met de juiste techniek. Zelf goede ervaring met de VaporGenie, maar ik geloof meteen dat jouw methode ook heel goed werkt. :) Dus altijd handig om te weten voor anderen.

Ik mis wel een beetje het ‘tripreport’ in je verhaal, kun je iets meer over de ervaring vertellen? Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets onder woorden te brengen.

Hoe weet je zo zeker dat je een breakthrough hebt gehad? Ik vraag me altijd af of dit iets zwart-wits is of niet, of je het per definitie ‘weet’ wanneer het zo is. Zelf enkele intense ervaringen met DMT (tot 70 mg) gehad en ik was absoluut in een totaal andere, kraakheldere dimensie, maar hoe overweldigend next level het ook (nu al) was, ik ben er op basis van het lezen en horen van andermans reports van overtuigd dat het nóg veel dieper kan gaan, en ik denk dat ik pas met meer ervaring zal kunnen zeggen wat een doorbraak voor mij is/was.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Goede tip. DMT vapen is even een handigheid die je moet krijgen met de juiste techniek. Zelf goede ervaring met de VaporGenie, maar ik geloof meteen dat jouw methode ook heel goed werkt. :) Dus altijd handig om te weten voor anderen.

Ik mis wel een beetje het ‘tripreport’ in je verhaal, kun je iets meer over de ervaring vertellen? Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets onder woorden te brengen.

Hoe weet je zo zeker dat je een breakthrough hebt gehad? Ik vraag me altijd af of dit iets zwart-wits is of niet, of je het per definitie ‘weet’ wanneer het zo is. Zelf enkele intense ervaringen met DMT (tot 70 mg) gehad en ik was absoluut in een totaal andere, kraakheldere dimensie, maar hoe overweldigend next level het ook (nu al) was, ik ben er op basis van het lezen en horen van andermans reports van overtuigd dat het nóg veel dieper kan gaan, en ik denk dat ik pas met meer ervaring zal kunnen zeggen wat een doorbraak voor mij is/was.
Klik om te vergroten...

Zou kunnen. Die e-mesh vaporisers zijn zeer efficiënt. Ze verdampen precies op de ingestelde temperatuur en dus niks gaat verspild. Dus met minder DmT kom je verder.

Maar ik heb zelf geen breakthrough ervaring gehad dus wat nou de grens van breakthrough is dat weet ik niet. Ik heb wel eens gelezen dat je van breaktrough spreekt als de gangbare realiteit totaal weg is en vervangen is met een alternatieve dimensie.
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Ik heb wel eens gelezen dat je van breaktrough spreekt als de gangbare realiteit totaal weg is en vervangen is met een alternatieve dimensie.
Klik om te vergroten...
Ja, dit ervaarde ik dus. Ogen open of dicht maakte niets uit.
Roze Olifant zei:
Ik mis wel een beetje het ‘tripreport’ in je verhaal, kun je iets meer over de ervaring vertellen? Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets onder woorden te brengen.
Klik om te vergroten...
Ja, ik mis ook een hoop :) Je kan je er (zeker de eerste keer) totaal niet op voorbereiden. Ik was zeg maar mijn mentale notitieboekje vergeten mee te nemen en voor dat ik het wist was het weer voorbij. Het was zo intens dat ik vooral even bezig was met of ik hier nog wel levend uit zou komen, haha. Zo van "What the fuck just happened?"

Voor de volgende trip wil ik wel een betere ervaring kunnen opschrijven. Ik wil ook vooral even mijn enthousiasme voor deze vaporizer delen. Want die levert goed werk. Hij is niet zo duur als veel andere vaporizers (+- 70,- incl verzenden + douane).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
DoeMaarDieMaar zei:
Ja, dit ervaarde ik dus. Ogen open of dicht maakte niets uit.

Ja, ik mis ook een hoop :) Je kan je er (zeker de eerste keer) totaal niet op voorbereiden. Ik was zeg maar mijn mentale notitieboekje vergeten mee te nemen en voor dat ik het wist was het weer voorbij. Het was zo intens dat ik vooral even bezig was met of ik hier nog wel levend uit zou komen, haha. Zo van "What the fuck just happened?"

Voor de volgende trip wil ik wel een betere ervaring kunnen opschrijven. Ik wil ook vooral even mijn enthousiasme voor deze vaporizer delen. Want die levert goed werk. Hij is niet zo duur als veel andere vaporizers (+- 70,- incl verzenden + douane).
Klik om te vergroten...

Haha, herkenbaar. Ik heb ook een uur WTF geroepen na de eerste echte DMT-trip. Je krijgt erg veel complexe abstracte informatie in korte tijd, het is bijna onmogelijk om het mee terug naar hier te nemen… Maar het is wel heftige shit. 😅

Die vaporizer is zeker een goede suggestie!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
met de vape is het zo goed te doen mij lukte het ook niet om met de ‘machine’ genoeg binnen te krijgen toen ook een vape besteld, bij 20-25 mg ben ik al weg..
ik ken me alleen het begin herinneren hoe ik me vape neerleg en dat ik gelanceerd wordt en dat ik na 10-15 minuten wakker wordt als herboren en dan nog een minuut of 20 stilte over wtf gebeurd is.. mooi spul :)
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Martinus zei:
Voor mij is de dmt nogsteeds erg branderig op de longen, zelfs met vape. Ik krijg er niet genoeg van naar binnen ondanks alle gadgets die ik er voor gekocht heb. 😔 Alsof mn dmt te hard is ofzo.

Maar van wat ik tot nu toe van dmt gezien heb is het zelfs zonder breakthrough totaal bizar. Hoe kan een "stofje" dit doen.🤔
Klik om te vergroten...
Met een machine pijpje kan het haast niet mis gaan.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Martinus zei:
Voor mij is de dmt nogsteeds erg branderig op de longen, zelfs met vape. Ik krijg er niet genoeg van naar binnen ondanks alle gadgets die ik er voor gekocht heb. 😔 Alsof mn dmt te hard is ofzo.

Maar van wat ik tot nu toe van dmt gezien heb is het zelfs zonder breakthrough totaal bizar. Hoe kan een "stofje" dit doen.🤔
Klik om te vergroten...

DMT is echt het ‘levende’ voorbeeld van hoe INSANE het is wat een stofje kan doen. 😅
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
DMT is echt het ‘levende’ voorbeeld van hoe INSANE het is wat een stofje kan doen. 😅
Klik om te vergroten...
En een nog levender voorbeeld van dat ik er niet klaar voor ben. Ik heb een hoop geëxperimenteerd met drugs en rare dingen gezien en gedaan maar DMT=NEE voor mij. In elk geval nog niet. Het staat wel op mijn to-do lijstje.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
En een nog levender voorbeeld van dat ik er niet klaar voor ben. Ik heb een hoop geëxperimenteerd met drugs en rare dingen gezien en gedaan maar DMT=NEE voor mij. In elk geval nog niet. Het staat wel op mijn to-do lijstje.
Klik om te vergroten...

Het komt vanzelf op je pad als je er klaar voor bent zeggen ze, hoewel je er nooit écht klaar voor kunt zijn wanneer het een serieuze DMT-trip is. Maar hoe dan ook, veel tripervaring is natuurlijk erg nuttig. Alleen al voor de verwerking achteraf, je bouwt toch echt wel coping skills op tijdens trips over de jaren. Ik heb hetzelfde met 5-MeO-DMT, ik heb het in huis, vind het bizar fascinerend maar ik durf het echt niet. Nog niet. Oóit. Geen idee wanneer maar ooit. Eerst nog wat experimenten met N,N-DMT.
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ohh, wij hebben een vaporizer thuis (op temperatuur, niet op volts) en ben echt heel benieuwd hoe dat gaat met DMT. Ik heb één keer een nogal chaotische trip beleefd met een 'crackpijpje', maar dat was veel gedoe met de dmt warm genoeg krijgen. Hoop dat het met de vape makkelijker gaat.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welke vaporiser zout het beste zijn voor DMT?
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
Welke vaporiser zout het beste zijn voor DMT?
Klik om te vergroten...
Eentje die je in ieder geval niet gebruikt voor cannabis, want die DMT geur krijg je er nooit meer uit. Die pulsar was redelijk goedkoop en kan je dan als dedicated vape gebruiken voor triptamines bijvoorbeeld, waar smaak minder tot niet belangrijk is.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik heb een aspire K2 voor drugs gebruikt (elke drug een andere pod) maar hij is eigenlijk best slecht.

Voor wiet heb ik mijn flowermate.

Gooi je er in (pulsar) gewoon poeder? Of kan ik bijvoorbeeld 0.25g DMT+0.5g DCK op 1ml juice doen end dit dan laden?
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ik gooi daar gewoon poeder in. Met 40mg zit hij bijna vol, maar als ik even kort verwarm smelt dat en kan er nog meer bij. Dan is hij voor 20% gevuld na verwarmen. Dat kan zodra je het glazen mondstuk eraf haalt. Dat is een open container die je kan vullen. Daaronder zit een keramische plaat die verwarmd word. Die combo kan je er wel in krijgen, maar die juice weet ik niet. Is dan waarschijnlijk ook niet nodig toch?
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#17
cutepool zei:
Welke vaporiser zout het beste zijn voor DMT?
Klik om te vergroten...
Dmt mag niet verbranden.
Dus tussen de 170/180 op de vaporiser zeggen de meeste.
Of in een pijpje kan ook, zolang de vlam maar niet in de pijp schiet.
Das zonde :)
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien niet. Maar ik vind het wel fijn als ik het gewoon in de kast heb liggen en elk moment kan vapen. Met aspire K2 kon het wel maar could verbranden dan ZO snel :( toch bedankt, ik moet nog uitzoeken.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
@DoeMaarDieMaar heb je ervaring met roken zelf? Ik heb DMT opgegeven omdat ik niet 'kan' roken... maar opzich geef je me hier wel een sprankje hoop... hmmm.. las wel dat de temperatuur gewoon blijft stijgen op dat ding... :tired:, en ik mezelf alweer m'n longen uit m'n lijf hoesten omdat ik te langzaam heb geïnhaleerd ofzo.. of wat anders verkeerd doe... bummer
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
@0t0lerance, Techniek is alles. Ik zou eerst 15x diep inademen en uitademen (dan heb je een zuurstofoverschot in je bloed en dan kan je makkelijk je adem 30s tot 1 min inhouden). De temperatuur regel je door het in de laagste stand (2.5v) te zetten en niet in 1x alles te verwarmen. Verwarm 8 seconden en daarna 1 seconden aan en 1 seconde uit telkens. Probeer heel langzaam in te ademen en dan vasthouden. Je hoeft niet uit te ademen als je niet hoeft te ademenen.

Het kan zijn dat je een tijdje moet oefenen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."