Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat mij altijd is bij gebleven is toch echt mijn aller eerste pilletje. Dat waren toen 'bruine bomen', wat een fantastische pil was dat. Het gevoel was echt zwoel en geweldig. Maar het beste moment: We liepen over een prachtig pad wat zwart was en dat lichtte helemaal op met glinsters en glitters. Zo intense ervaring, super mooi."
"FredKroket zei: Topic uit 2010. Klik om te vergroten... So you are saving? Zijn meedere die erop reageren hoor"
"Ja hoor, dit kan geen kwaad"
"Ghb sws 4mmc ook goeie En lovegra voor vrouwen ook chill"
"Als je meteen full experiance wil dan zou ik beginnen met een halve. Rustige opbouw zou ik een kwartje doen"
"ketch77 zei: boeit het als je tramadol over datum is? Klik om te vergroten... Ik heb oude tramadol gehad. De werking is er wel een beetje af maar verder was het prima. Was wel een beetje paranoïde door de verhalen op internet maar volgens mij kan het geen kwaad"
"Mindless zei: Wha... En dan de volgende dag bij moeder thuis aan de koffie en kokosmakronen? Maar serieus, dat lijkt me super ongezond voor de relatie met je zus. Hoe kun je dan nog een beetje normaal met elkaar praten na zoiets? Klik om te vergroten... Oh mijn zus en ik zijn 4 handen op 1 buik. Wij gaan ongekend goed samen. Uhhh ja zondags uitbrakken en savonds naar huis haha."
"drugformylove zei: Beste mensen,,, mijn vraag was wat de beste "drug" voor extreem geil te worden? ik gebruik regelmatig speed, daar word ik geil van alleen krijg hem dan niet omhoog, speed is ook het enigste van harddrugs wat ik gebruik/geprobeerd heb, en wil iets anders proberen. kan iemand me een tip geven Klik om te vergroten... Voor mij is dit ghb met een lovegra (vrouwen Viagra)"
"Franco71 zei: Hallo. Ik plaatst dit maar gewoon omdat ik het aan niemand kwijt kan. Ben 2 hele jaren bijna iedere dag aan de alcohol en coke.. 50 jaar ben ik en weet dat het leven binnenkort voor me ophoudt zo. Ik had me ingeschreven bij de iris zorg. Ongeveer 3 keer niet geweest terwijl ik een afspraak had. Daarom hebben ze me uitgeschreven. Was ook al begonnen met de detox, wel thuis. Maar dat stopte dus ook. Ik geef hun niet de schuld, maar voel me echt weggelegd. Het liefst wilde ik opgenomen worden. Maar was toch een thuis detox. Nu een paar maanden verder ben ik echt helemaal op, ik drink en snuif nog dagelijks maar ik word bijna niet dronken of meer high...ga er letterlijk aan kapot ben gesloopt om elke dag maar weer door te gaan..ik kan niet meer, en misschien wil ik dat zelfs niet meer op deze manier..hoop op tips of wat dan ook. 😔 Klik om te vergroten... Het kost jou ook geld wanneer je niet op komt dagen bij die gesprekken. Probeer het positief te bekijken. Iemand die echt niet geholpen wil worden, dat lukt ook bijna niet tenzij ze opgenomen worden (mijn ervaring). Je moet op het punt komen dat je zelf zoiets hebt van dit wil ik niet meer, ik ga nu hulp aannemen. Zodra je dat gevoel hebt, zou ik gewoon uitleggen aan die instantie dat je graag opgenomen wil worden omdat er thuis te veel verleiding voor je is? Ik weet niet precies hoe je beter in zo'n traject komt om opgenomen te worden. Kunt u altijd even uitzoeken. Het is natuurlijk wel belangrijk om erbij te melden dat je depressieve en suïcidale gedachtes hebt (als ik dit zo uit je bericht haal) Correct me if im wrong. Dan gaan ze naar mijn ervaring er sneller mee aan de slag. Ik weet dat de ggz zorg het enorm druk heeft, dus je krijgt wss te maken met wachtlijsten. Hou de moed erin! Je kan het!!"
"Bierflesje zei: Hey Forumleden, het is een lang bericht geworden.. Sorry hiervoor! Tijdje geleden op het forum alweer! Deze jongen is een flink wat drugs ervaring rijker. Ben inmiddels 21 jaar en ik zal maar gelijk eerlijk toegeven.. wat ben ik dom geweest! Mijn broer (22) en ik hielden wel van een feestje. In onze vriendengroep was drugsgebruik dan ook heel normaal. Ik begon 2 maanden geleden met het intensief gebruiken van XTC & MDMA. De eerste 2 weekenden van vrijdag avond tot zaterdagavond wakker gebleven op pure MDMA. Ik was hier het eerste weekend zo kapot van dat ik er echt niet aan meer hoefde te denken. Het tweede weekend was ik zo op.. dat ik die zondag verdeeld over de dag een hele xtc pil tegen de kater heb gebruikt. Die maanden daarna toen eigenlijk een mindere kater ervan… Nu zo’n 5-6 weken geleden (3e weekend), was het onverstandig genoeg weer zo ver. Hardcore festivalletje & zo’n anderhalve gram MDMA op verdeeld over 10 uur. Thuis in mijn bed mezelf in slaap gesnoven met Ketamine. Toen ik wakker werd leek ik bezeten.. ik was zo kapot en zo niet bij met mijn hoofd.. dat ik opstond en zonder te ontbijten gewoon begon te likken aan het resterende halve grammetje MDMA. “Gewoon ff voor de energie” dacht ik.. Helpen doet het wel.. maar het was zaterdag.. ik ging weer terug naar hetzelfde festival dat nog bezig was.. ik reed met mijn broer mee die wist niet dat ik al gebruikt had.. Eenmaal op het festival aangekomen 5 XTC pillen voor mezelf gekocht. Deze waren binnen 4-5 uurtjes helemaal op! Mijn tolerantie was verneukt, maar dit kon me niets schelen. De zorgen komen later wel dacht ik! Toen bij een bekende nog 3 pillen gekocht & een gram ketamine. 2 uur later.. alle pillen op! Het lijkt wel alsof ik na elke pil de volgende keer weer meer nodig heb om mijn effect te verlengen. Ik kon geen XTC meer scoren en het was al weer 11 uur. We gingen naar wen afterparty en daar heb ik met mijn broer samen een nachtje over geslagen. En ja hoor… hier was drugs. Hij aan de 4-MMC, ik aan de pure MDMA & XTC. Ik denk dat ik dat weekend zeker 15 XTC pillen op heb en zeker 2-3 gram MDMA. Ik ging die zondag avond pas slapen & moest maandag gewoon werken. IK WAS KA-POT! Mijn wekker ging en ik wilde die dag skippen.. maar ik werkte hier net 3 weken en dit was dus een no-go. Had nog XTC liggen.. Ff een halfje voor de energie… Toen ik aankwam op werk.. leek ik alleen maar moeier te zijn geworden van die pil. Ik had in me zak nog 4 pillen en heb toen een hele genomen op de wc. Op het einde van mijn werkdag zat er nog maar 1,5 pil in mijn zak.. Ik wist dat ik morgen ook weer zo’n dip zou krijgen dus ben ik meer XTC gaan kopen. Mijn plan was om de hele werk week max 2 xtc pillen per dag te nemen voor de energie om dan in het weekend te herstellen.. Finaal mislukt! De weekenden zijn te verleidelijk om iets te gaan doen met je vrienden en te gaan gebruiken. Inmiddels is het vanaf die week zeker wen maand verder en er is eigenlijk geen dag voorbij gegaan dat ik geen XTC gebruikt heb.. Het is nu woensdagavond en ik heb vandaag al 3 pillen op en moet morgen weer werken. Ik heb mijn vakantie vroeger ingepland (vanaf aankomende maandag, 2 weken lang) om 2 weken goeie rust te pakken & af te kicken. Mijn broer is sinds vorige week geïnformeerd en staat achter mijn plan om vanaf zaterdag te ontgiften. Dit is een waarschuwing van een domme jongen over dom gebruik. Dit is wat ik merk: - Tolerantie gaat als een speer (1 pil voelt als blikje redbull en is zo weer uitgewerkt) - Als het uitwerkt enorm neerslachtig, moe en depressief (huilbuien, gevoel van falen, soms zelfs paranoïde) - Geld (het kost nogal wat) - Afvallen (van 75kg naar 67kg in 5 weken tijd) - Slecht eten (‘s ochtends 1 boterham, ‘s middags 1 boterham, ‘s avonds meestal niks) - Tintelingen (onder mijn huid, onder mijn schedel voel ik vaak tintelingen) - Slecht uiterlijk (Enorme strepen & wallen onder mijn ogen, vermoeide blik, magerder gezichtsvorm) - Slaap aanvallen (ik val soms uit het niets in slaap) - Minder sociaal (ik ben meer in mezelf gekeerd en hield altijd van praten, maar wil nu het liefst zo min mogelijk mensen om me heen hebben) - Enorme dorst (ik drink zeker 3-4 liter water per dag) - Rode huid (mijn gezicht slaat op het einde van de dag heel rood uit, en mijn handen en voeten zijn dit de hele dag door) - Geen zin in seks (ik ben een single maar heb een goede vriendin waarmee ik vaak afsprak, die ik nu eigenlijk vermijd) - Agressief (ik ben om de kleinste dingen agressief, mijn broer vroeg me de afstandbediening aan te geven en ik werd helemaal lijp) - Zichtsverlies (het lijkt alsof mijn ogen slechter zijn geworden, waziger gezichtsveld) - Overdreven nachtrust (slaap zeker 10-12 uur per nacht) Ik ben blij dat ik dit van me af heb kunnen schrijven. Zijn er mensen die iets soortgelijks hebben ervaren, of soortgelijke klachten? Zo ja.. hoe gingen jullie hier mee om? Hoe kan ik het beste herstellen van deze enorm slechte periode? Hoe kan ik het snelste lichamelijk herstellen om weer naar die 75kg te komen? Hoe kan ik het snelste mentaal herstellen om weer mezelf te worden? Wat voor last zal ik hiervan krijgen op latere leeftijd? Hersenschade zal ik zeker wel hebben en zal er mee moeten leren leven.. maar ik wil nog wel wat er in me zit.. eruit halen! Alvast thanks voor jullie reacties! Klik om te vergroten... Je veranderd langzaam in de kut effecten van drugs. Als je sterk genoeg bent en al je serotonine hebt opgebouwd en is hersteld kan het pas weer leuk zijn. Voor nu doet het wss niks meer voor jou. Je bent al je serotonine aan het opvreten en hierdoor kan je enooooorm depressief worden. Laat staan wat het met je lichaam doet. Ik begrijp dat je je niet depressief wil voelen en dat dit een uitweg is maar je bent het alleen maar aan het uitstellen en de klap word des te langer je wacht alleen maar erger. Je moet echt proberen te stoppen, neem inderdaad ff een tijdje een break van alles (hoe moeilijk ook) en focus je op jezelf. You got this!"