Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstramadol over datum

tramadol over datum

16 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#1
boeit het als je tramadol over datum is?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat ze dan nog blijven drijven 🤔

Oké ff de lolbroek uit.... Kan weinig kwaad waarschijnlijk.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ik denk niet dat ze dan nog blijven drijven 🤔

Oké ff de lolbroek uit.... Kan weinig kwaad waarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ligt er wel aan hoelang ze over datum zijn , maar nog belangrijker is of ze goed zijn bewaard denk hierbij aan nog in strip en de juiste temperatuur tussen 15 en 25 graden is het best. Dan blijft het makkelijk nog een jaar goed na datum. omeprazenol is wel een bijna vereiste maagbeschermer als je tramadol neemt dagelijks. Had een arts die mijn oude huisarts een vrij boos belletje gaf dat ik dat er bij moest hebben. Maar had ook diclavonac erbij. Die 2 kunnen een je maag van slag maken.

Gebruik / misbruik het met mate blijft een semi opiaat. Met SSRI eigenschappen.
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Inderdaad ligt er wel aan hoelang ze over datum zijn , maar nog belangrijker is of ze goed zijn bewaard denk hierbij aan nog in strip en de juiste temperatuur tussen 15 en 25 graden is het best. Dan blijft het makkelijk nog een jaar goed na datum. omeprazenol is wel een bijna vereiste maagbeschermer als je tramadol neemt dagelijks. Had een arts die mijn oude huisarts een vrij boos belletje gaf dat ik dat er bij moest hebben. Maar had ook diclavonac erbij. Die 2 kunnen een je maag van slag maken.

Gebruik / misbruik het met mate blijft een semi opiaat. Met SSRI eigenschappen.
Klik om te vergroten...
ze zitten in de koelkast…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketch77 zei:
ze zitten in de koelkast…
Klik om te vergroten...
Gelijk eruit halen.. dat is niet de geschikte temperatuur.. bij mijn bijsluiter stond net als bij andere geneesmiddelen rond de 10-15 graden en max 25 graden bewaren.
Maar als het werkt is het bij dit geneesmiddel niet zo belangrijk hoe koud het bewaard word. Maar ben gewend van vele medicatie dat er tussen de 15 en 25 graden staat.
Als het nog prima werkt dan zal het dus bij tramadol niet veel uitmaken
[COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.5)]Bewaren in de oorspronkelijke verpakking.
Rivotril tabletten en druppels: Bewaren beneden 30ºC. Niet in de koelkast of vriezer bewaren.[/COLOR]
Klik om te vergroten...
Staat bij clonazepam vandaar mijn gedachte
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Gelijk eruit halen.. dat is niet de geschikte temperatuur..
Klik om te vergroten...
ohshitt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketch77 zei:
ohshitt
Klik om te vergroten...
Heb het een tijd gebruikt en nooit in de koelkast bewaard, had maar een paar geneesmiddelen waar het wel bij nodig was en dat werd me duidelijk verteld bij de apotheek.

Maar no worries als het nu gewoon werkt zou ik het op kamertemperatuur bewaren verder.

Be safe!
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Heb het een tijd gebruikt en nooit in de koelkast bewaard, had maar een paar geneesmiddelen waar het wel bij nodig was en dat werd me duidelijk verteld bij de apotheek.

Maar no worries als het nu gewoon werkt zou ik het op kamertemperatuur bewaren
Klik om te vergroten...
Tijdloos zei:
Heb het een tijd gebruikt en nooit in de koelkast bewaard, had maar een paar geneesmiddelen waar het wel bij nodig was en dat werd me duidelijk verteld bij de apotheek.

Maar no worries als het nu gewoon werkt zou ik het op kamertemperatuur bewaren verder.

Be safe!
Klik om te vergroten...
dank
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Gebruik / misbruik het met mate blijft een semi opiaat. Met SSRI eigenschappen
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezecht vind ik daardoor tramadol eigenlijk de lekkerste opiaat die er is🤣 beter dan oxy en heroïne omdat het je echt vrolijker kan maken tegelijkertijd met dat het je verdoofd, pure euforie is dat🥰 Maar dan moet je opioïden tolerantie wel laag zijn...🙁

In het begin word ik er ff draaierig van en duizelig en dan na een uurtje word ik vrolijk en krijg ik ook morfine effecten
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Eerlijk gezecht vind ik daardoor tramadol eigenlijk de lekkerste opiaat die er is🤣 beter dan oxy en heroïne omdat het je echt vrolijker kan maken tegelijkertijd met dat het je verdoofd, pure euforie is dat🥰 Maar dan moet je opioïden tolerantie wel laag zijn...🙁

In het begin word ik er ff draaierig van en duizelig en dan na een uurtje word ik vrolijk en krijg ik ook morfine effecten
Klik om te vergroten...
Ik wil ook dergelijke Tramadol voorgeschreven krijgen.
Heb 0,0 tolerantie en neem het nu een week (post operatief) maar vrolijker? Euforie?
Helemaal niks van te merken 😱
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik wil ook dergelijke Tramadol voorgeschreven krijgen.
Heb 0,0 tolerantie en neem het nu een week (post operatief) maar vrolijker? Euforie?
Helemaal niks van te merken 😱
Klik om te vergroten...

Verwacht geen intense euforie ofzo. Maar het "alles is best gezellig gevoel" zou je toch wel moeten krijgen. Welke tramadol krijg je nu en in welke vorm?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Jij hebt waarschijnlijk torenhoge tolerantie.. 400mg tramadol in elke vorm is sowieso teveel voor iemand die het pas neemt en is sowieso niet aan te raden.
Dagelijks gebruik geeft al snel wenning laat staan dat je 400mg in 1 keer dropt.
Klik om te vergroten...
Toen indd, dat is giga dosis als je nul tolerantie hebt. Maar sinds ik Tramadol in vloeistof had, heel snel, binnen enkele weken meer en meer beginnen nemen en ook uiteindelijk recreatief gaan gebruiken. Maar om het kort te houden, blij dat ik er van af ben hoor n dat z'n rc O-DSMT me 2 x totaal niet is bevallen, dit goedje ook overboord gekieperd n andere opioïden n consorten zeggen met totaal niets.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Algemene temperatuur voor medicatie is indd kamertemperatuur, ruim gezien 15-25°C wtf u Tramadol in ijskast bewaren, da is goe voor truffs, LSD, GHB nzo te bewaren, maar gewone medicatie veel te koud (ijskast ca 3-4°) of veel te warm, denk aan de zomermaanden, langere tijd bij +30°, gewoon nefast vr de werking en effectiviteit vh product. Een drug/medicijn 6 maand na datum, maar steeds op goede bewaartemperatuur n afgesloten, is nog zeer bruikbaar en meer effectief, dan een drug/medicijn binnen de houdbaarheid, maar maanden slecht bewaard.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Verwacht geen intense euforie ofzo. Maar het "alles is best gezellig gevoel" zou je toch wel moeten krijgen. Welke tramadol krijg je nu en in welke vorm?
Klik om te vergroten...
Pillen van 50mg
Of de verlengse afgifte van 200mg
(Heb ik ook nog liggen).
Alles is best gezellig....Al een tijd geleden hoor 😱😏
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Pillen van 50mg
Of de verlengse afgifte van 200mg
(Heb ik ook nog liggen).
Alles is best gezellig....Al een tijd geleden hoor 😱😏
Klik om te vergroten...
Vind de pillen sowieso pak minder dan de vloeistof. 400mg Tramadol vloeistof (Contramal) is gegarandeerd 5u 'zorgeloos-warm-deken-gevoel' Maar al lang blij dat dit goedje al even achter mij ligt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nihilist88 zei:
400mg Tramadol vloeistof (Contramal)
Klik om te vergroten...

Jij hebt waarschijnlijk torenhoge tolerantie.. 400mg tramadol in elke vorm is sowieso teveel voor iemand die het pas neemt en is sowieso niet aan te raden.
Dagelijks gebruik geeft al snel wenning laat staan dat je 400mg in 1 keer dropt.

CuriousExplorer zei:
Pillen van 50mg
Of de verlengse afgifte van 200mg
(Heb ik ook nog liggen).
Alles is best gezellig....Al een tijd geleden hoor 😱😏
Klik om te vergroten...

Tradonal Odis 50mg zuigtabletjes vragen aan je behandelende arts of vloeibaar maar niet zo gek doseren als bovenstaande. 2 x 50 mg op 1 uur met half uur pauze tussen zou wel merkbaar leuk effect moeten geven. Ga niet te hoog doseren, je neemt het feitelijk voor pijn en niet voor de fun. Na meer dan 1 week riskeer je al lichte ontwenning bij stoppen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketch77 zei:
boeit het als je tramadol over datum is?
Klik om te vergroten...
Ik heb oude tramadol gehad.
De werking is er wel een beetje af maar verder was het prima.
Was wel een beetje paranoïde door de verhalen op internet maar volgens mij kan het geen kwaad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."