Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doen jullie met drugs op?

Wat doen jullie met drugs op?

71 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zuipen, blowen, feesten, sex, fappen, naar het plafond staren. In willekeurige volgorde en niet elk facet komt altijd terug.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vooral urenlang zwetsen met m'n liefje, urenlang sexen, samen porno kijken, weer urenlang kletsen, heel veel muziek luisteren!
S
SNNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Love het aardappel/pier gehalte haha!

Grappig om te zien dat bij iedereen wel beetje hetzelfde is haha, roken en vooral heel veel praten!

Bedankt voor het welkom, ik vind deze site heel nuttig en veel te lezen voor de niet kunnen slapen momentjes 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
ik doe gewoon heel raar
Klik om te vergroten...
Denk dat je niet de enige bent.
D
DracaenaLid
01-01-2024, 00:00
#5
- Notitieblok volschrijven met gevoelens of andere dingen
- Muziek luisteren
- Als een zoutzak op de bank zitten met m'n telefoon in m'n hand
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
op 2cb’ hou ik er ook van om op bed te ligge oge dicht en muziek luisteren’

als ik me een vriend 2cb doet’ ballon en muziek luistere dan krijg je antwoorde op het leven en hoe voornde gek je wordt gehoude door het universum’
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flauwe humor..


Of wacht, dat heb ik anders ook...,ja nee, gewoon mijn eigen zijn 🤣
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik 2 maanden iedere dag ketamine deed, staarde ik of gewoon voor me uit met wat muziek op of ik danste rond in m'n kamer, maar hoe verder ik zat in m'n gebruik, hoe meer het gewoon puur in de verte of naar mezelf in de spiegel staren werd, zonder dat ik ergens specifiek over nadacht.

Met wiet is het of veel te hard trippen en heel erg bad gaan voor 45 minuten of me echt rot lachen om de meest onbenullige dingen die er gezegd worden. Dat is vaak als ik een game speel of een serie kijk met een vriend van me.

Van truffels word ik een bomenknuffelaar. De natuur voelt gewoon zo goed.

Van MDMA, veel amfetamine en cocaïne begin ik héél veel te lullen.

Door weinig amfetamine/methylfenidaat ben ik extreem stil. Niet per se omdat ik het niet naar m'n zin heb, maar ik weet gewoon niets meer om over te praten. M'n hoofd is leeg.

Van benzodiazepines ga ik kennelijk in hypnotische toestand meer benzodiazepines pakken, omdat ik het idee heb dat de vorige dosis niet werkte. Heel erg gevaarlijk spul.

Oh misschien nog wel een fun fact: als ik in m'n eentje GHB doe dan ga ik vaak gewoon gamen, League of Legends of zo. Kan ik me echt heel erg mee vermaken.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik psychedelica op heb ben ik graag in de natuur. Wandelen bijvoorbeeld. Soms ook hardlopen in het park.

Coke doe ik het liefst thuis met een paar vrienden. Heel de avond lullen over van alles en nog wat. Soms doe ik het in mijn eentje. Dat resulteert vaak in compleet geobsedeerd porno kijken. Zelfde met eigenlijk alle andere uppers behalve 3-FPM.

Disso’s combineer ik tegenwoordig heel graag met wiet roken. Dan ga ik podcasts of vlogs kijken van mijn favoriete YouTubers. Om een of andere rede verplaats ik me dan helemaal in de andere persoon. Heeft me zeker weleens wat mooie inzichten opgeleverd. Soort begrip voor het leven dat een ander kiest.

Kratom en phenibut zijn allrounders. Trainen en werken gaan goed. Maar hangen en niks doen ook.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik speed op had ging ik,(en dat was dagelijks)

Mijn huis schoonmaken, huis verbouwen, verven, creatief bezig zijn, sporten, huis schoonmaken, huis verbouwen, creatief bezig zijn, sporten enz enz.
Ik kwam tijd te kort op een dag.
Als het tijd was om te gaan slapen baalde ik want ik wou nog zoveel doen.
Was nonstop bezig met iets, had altijd wel projectje waar ik mee bezig was.
Dat mis ik soms wel hoor, nu kost alles enorm veel moeite zo clean. 😅
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
-Op poppers doe ik vaak de spagaat
-op paddo's loop ik graag door natuurgebieden, om de natuur (God) te voelen in mijn hart
-op ketamine mag ik graag naar "Biosphere" luisteren (fucking geweldig muziek)
-op coke mag ik graag door de stad rondlopen
-mdma doe ik het liefst op een zonnige zomerse dag, ergens in een natuurgebied of een mooie park
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuke topic en welkom nog @SNN (maar je bent al lang niet online geweest helaas :().

Wat ik met drug doe is natuurlijk totaal afhankelijk van het type drug.

-Psychedelica meestal thuis luisteren naar muziek, alleen of met enkele goede vrienden. De muziek en het middel vermaken mij dan zo erg dat ik verder niks hoef te doen eigenlijk. Natuurlijk zodra het kan ga ik ook lekker de natuur in. Lekker wandelen met rugzakje mee, heerlijk:).
-Wiet doe ik eigenlijk alles mee maar meestal bank hangen met muziek lekker denken of film/serie/docu kijken. Natuurlijk ook met of zonder vrienden.
-Coke en andere stimulanten eigenlijk alleen in gezelschap met vrienden en dan slap en of diepgaand ouwehoeren thuis of op een feestje/festival.
-Disso's 2x alleen en 2x met maatje gedaan maar meestal neem ik alleen disso's (keta) in combinatie met bovengenoemde middelen. Ik ben er niet zo dol op behalve dan als ik al onder invloed ben van eerder genoemde middelen. Vooral met M is het werelds maar ook met psychedelica kan een klein snuifje wonderen doen:).
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanalles:

Sex
Porno kijken
Bijna 2 volle dagen van huis zijn
Soms leuke gesprekken, soms nietszeggende
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op coke heel de avond zuipen gezellig ouwehoeren en daarna lekker naar bed me pik ergens in stoppen

Speed = festival daarna after en dan heel de avond naaie of aan mijn sjaak trekken
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Op coke heel de avond zuipen gezellig ouwehoeren en daarna lekker naar bed me pik ergens in stoppen

Speed = festival daarna after en dan heel de avond naaie of aan mijn sjaak trekken
Klik om te vergroten...
Ik bemerk een centraal thema bij jou.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Ik bemerk een centraal thema bij jou.
Klik om te vergroten...
Leuk toch ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blauweaap zei:
Leuk toch ?
Klik om te vergroten...
Ja toch viel gewoon op :wink:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Ja toch viel gewoon op :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb zat thema's hier in de kast liggen zou ik een ander thema erbij pakken ? Kan wel mijn unicorn pakje aan doen :innocent:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Ik heb zat thema's hier in de kast liggen zou ik een ander thema erbij pakken ? Kan wel mijn unicorn pakje aan doen :innocent:
Klik om te vergroten...

En dan zeker vertellen hoe je je unicornhoorn overal in steekt... No thanks 🤣🤣🤣🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Dat wil je niet weten
Klik om te vergroten...

Zal wel weer wat wezen dan... 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."