Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helemaal super! Je mag trots op jezelf zijn! Wat goed dat je voor de toekomst gaat en je echt plannen aan het maken bent voor jezelf. Respect voor jou Sterkte ermee! MJ"
"Klopt, het is Rivotril (clonazepam), maar dat is echt niet wat die vent in PB gebruikt, dat is toch echt wel zwaarder spul denk ik. Maar ja, "Ritrovil" is misschien sterker dan clonazepam"
"Ik gebruik anders al jaren rivotril om medische redenen, en van dat gevoel heb ik dus echt nog nooit last gehad, ik word er zelfs niet eens suf van. Maar ja, iedereen reageert er anders op denk ik"
"Eigenlijk heb ik hier tot nu toe nog alleen maar meegelezen. Dit omdat ik zelf geen drugs gebruik, maar omdat ik een relatie heb gehad met een (ex-) heroineverslaafde. Door hier de verhalen te lezen, heb ik veel inzicht gekregen over gebruikers zelf en hun gevoelens die bij hun verslaving horen. Klinkt misschien heel erg stom nu, maar mijn vriend wilde gewoon nooit over zijn verslaving praten. Als ik de verhalen hier zo lees, dan moet ik bekennen dat ik voor velen van jullie een enorm respect heb. Ik heb lange tijd niks van verslaving begrepen. Nu het voor mijn ex en mij te laat is, begrijp ik pas dat zijn liegen eigenlijk los stond van onze relatie, alleen zag ik het toen nooit zo. Er waren veel problemen, en ik wilde hem helpen daarmee, maar ik weet nu dat ik het niet had moeten doen. Maar ja, liefde maakt blind... Jullie verhalen geven mij vaak moed dat het wel degelijk kan, als je zelf maar hard genoeg wil. Maar goed, ik hoop niet dat ik iedereen nu over mij heenkrijg omdat ik nu even reageer. Dit was denk ik ook de enige keer dat ik dat doe, voor de rest lees ik gewoon weer verder. Ik wilde alleen even kwijt dat ik het echt SUPER vind dat het sommigen echt lukt om van heroïne af te blijven, daar heb ik onwijs respect voor! Chapeau! Heel veel sterkte ermee allemaal! Miss Jay"
"Hoi, Kijk eens op http://www.drugsinfoteam.nl. Als je bij vraag en antwoord bij "lees een antwoord" het woord tramadol intikt, krijg je genoeg info. Sterkte ermee! MissJay"
"Nee, totaal niet... Waarom? Omdat heroïne simpelweg mijn hele relatie naar de klote geholpen heeft. De enige reden die ik kan bedenken om het te proberen is om te weten wat voor bijzonder gevoel het dan wel zou moeten geven, als je daardoor alles en iedereen in je leven gewoonweg minder belangrijk vindt dat dat gevoel, en dat je daardoor alles wat goed is in je leven gewoon laat verrekken inlcusief werk, familie en vooral degene waarvan je zegt te houden. Want dat kan ik me gewoon niet voorstellen, het moet toch wel heel bijzonder zijn dan... En daarmee wil ik niemand beledigen, er zijn ook zat gebruikers die dat soort dingen niet doen, maar ik vind het gewoon een klote drug..."
"Wil heel even tegen je zeggen Marla dat ik ook respect voor je heb. Ik zit in een soortgelijke situatie met mijn ex-vriend. Ik zal er ook altijd voor hem zijn, maar ze moeten het inderdaad wel zelf willen allemaal. Het enige dat wij inderdaad kunnen doen is er voor ze te zijn als ze iemand nodig hebben, en hopen dat het allemaal goed zal komen. Ik hoop het ook zo.... Ik wens je heel veel sterkte, je bent een echte vriendin. Anderen hadden haar misschien allang laten vallen. Maar je stelt je grenzen en je houdt je eraan, en dat is precies wat ze nodig heeft. Groet MJ"
"Aan Diclo heb je echt niks als je dat recreatief wil gebruiken. Het is gewoon een goed pijnstiller, ik heb dezelfde, maar verder merk je er helemaal niks van. En mocht je het toch willen proberen, en meerdere tabletten tegelijk willen gaan nemen, dan neem ook maar gelijk iets voor je maag, want dat is het enige waar je echt wel iets van zult merken :P . Maar voor de fun hoef je ze echt niet te proberen. De datum zegt overigens niks, ze werken evengoed nog ook al is de datum op de verpakking allang verstreken. Werkt hooguit ietsje minder, maar dat hoeft niet eens persé. Groet, MJ"
"ArieKanariE zei: Maar suf worden van een 50 mg tabletje die ook nog eens gereguleerde afgifte (retard) heeft ? .. lijkt me echt stug .. misschien bij een paar van de zwaardere versies die niet retard zijn .... tis trouwens inderdaad de pest voor je maag Klik om te vergroten... Dat bedoel ik maar Heb de afgelopen dagen veel van deze tabletten geslikt vanwege tandproblemen, maar suf? Noppes! Zou fijn geweest zijn, dat had ik tenminste kunnen slapen"
"Klopt inderdaad, bij de mogelijke bijwerkingen staat ook dat in zeldzame gevallen ook slaperigheid voorkomt. Maar heb je er als pijnstiller wel iets aan gehad? Ik vind nl. zelf dat ze best goed helpen tegen bepaalde soorten pijn, maar voor mijn (helaas chronische ) rugpijn helpen ze helaas niet voldoende. Groet, MJ"