Diclofenac helpt ook je hartslag te verlagen bij stimulanten zoals speed, xtc en ritalin.
Bij enkele standaard informatie folders vind ik als bijwerking slaperigheid. Maar nergens staat het als indicatie (indicatie om het te geven om iemand slaperig te krijgen) maar daar zal wel komen doordat het niet bij iedereen optreed en er ook wel weer veel bijwerkingen aan diclofenac zitten.Oom Klaas zei:Nergens kan ik informatie vinden over het voorschrijven als slaapmiddel,
maar dan ook écht nergens.
Nu wil ik van de experienced wel weten waar hij z'n drol verhaal vandaan haalt,
want zo maak je jezelf meer belachelijk in de trant van t*** r******[Op verzoek naam verwijderd].
icedhead zei:Ik studeer sinds enkele jaren farmaceutische wetenschappen en geloof me: Diclofenac heeft totaal, maar dan ook totaal geen versuffend, sedaterend effect. Zoals eerder vermeld, mooi voorbeeld van het placebo effect

3970 zei:Jaja, bij mij was het vast en zeker een placebo-effect...je weet duidelijk waar je het over hebt.![]()
ArieKanariE zei:tis trouwens inderdaad de pest voor je maag![]()

Psilo zei:Placebo zorgt voor het effect van antidepressiva bij mensen die een normaal menselijk dipje hebben.

ArieKanariE zei:Maar suf worden van een 50 mg tabletje die ook nog eens gereguleerde afgifte (retard) heeft ? .. lijkt me echt stug .. misschien bij een paar van de zwaardere versies die niet retard zijn ....
tis trouwens inderdaad de pest voor je maag![]()

ArieKanariE zei:Maar suf worden van een 50 mg tabletje die ook nog eens gereguleerde afgifte (retard) heeft ? .. lijkt me echt stug .. misschien bij een paar van de zwaardere versies die niet retard zijn ....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."