Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker. Klik om te vergroten... Heb je dat ding zelf ook? Ben benieuwd hoe het is."
"Gemini zei: Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul. Klik om te vergroten... Dat is ook niet zo raar, maar dan zat er niet heel erg veel tijd tussen het gebruik en het naar bed gaan. Anders lijkt he me vrij stug, of je moet wel heel veel genomen hebben?"
"Spookey zei: Ik Heb nog een bakje truffels psylocibe atlantis liggen, nu deze zijn al 2 weken overtijd, maar het bakje is nog niet open geweest en de truffel is nog hermetisch afgesloten, zou het kwaad kunnen deze nog te gebruiken? mvg greg Klik om te vergroten... Ik neem aal dat je zo'n sealzakje bedoeld die vacuüm is getrokken? Zolang er geen schimmel op staat maakt het niet uit. Tenminste, ik had eens een truffel waar wat schimmel op stond, een heel klein beetje. Heb het toen gewoon met warm water en een borsteltje schoongemaakt en vervolgens gegeten. Maar ik zal er niet nog weken mee wachten om ze te nuttigen. Gewoon "lekker" happen Het blijft een vers product namelijk."
"Het eerste wat bij mij naar binnenschoot bij het lezen was: "40 caps per persoon"??? Klinkt wel veel, maar of het veel is, ik heb geen ervaring/verstand van die dingen, nog nooit gedaan. Wellicht dat iemand anders verder kan helpen?"
"jcutter zei: Fresh zei: Mijn kat heeft ze een keer gegeten, maar ik merkte niets vreemds aan hem. Ik zat in een andere wereld Klik om te vergroten... Wow, diep zeg Klik om te vergroten... Heb het trouwens niet expres gedaan en het waren gewone truffels. Gram of 8 schat ik in (na het opnieuw gewogen te hebben, maar voor zo'n beestje is dat toch aardig wat."
"jcutter zei: Arm beestje Klik om te vergroten... je moet je onderschrift uitprinten en boven je bed hangen ofzo"
"jcutter zei: Man, ik heb die shit zelfs op mijn ballen geschreven. Geloof mij, dat is voldoende Klik om te vergroten... ohja, was vergeten dat jij de hele dag naar je ballen zit te staren"
"funky_skunk_junky zei: Sja, ze zitten in een gesloten bakje met zo'n dingetje wat je af moet breken, dus het is wel allemaal goed afgesloten geweest natuurlijk. Maar hij vertelde wel dat ze flink over datum waren, maar dat maakte niet uit volgens hem. Achja, iedereen maakt wel eens fouten hè. :P Klik om te vergroten... Maakt wel eens fouten? Ja, dat kun je wel zeggen...hij heeft er gewoon teveel ingekocht! En probeerd ze dan maar gewoon te verkopen? En dan nog doodleuk zeggen dat ze flink over datum zijn? Hmmm. Weet je wat het is, als die dingen gewoon te oud zijn en je ze niet op de gebruikelijke manier laat drogen, dan gaan die dingen gewoon rotten joh. Dan komen er hele andere schimmels op en daar kun je goed ziek van worden. Wat ie doet mag gewoon niet. Ik heb die Dragons Dynamite ook wel eens gekoct, maar die waren geloof ik 22,50 of 20,00 voor 20 of 25 gram. Was in iedergeval een groter bakje dan normaal. Ik had het hele bakje op, en ik was echt vet uit m'n plaat zeg! WOW! 100% zeker voor herhaling vatbaar, normaal let ik ook niet op al die "planeetjes shit" maar nu maakte de planneetjes zicht zeker waar!"
"Huggybear zei: Waren allebei atlantis, die kleine waren gewoon baggerkwaliteit waaraan ik en mijn 3 medetrippers (want die voelden ook niets) 15 euro verneukt hebben. Klik om te vergroten... Hmz. klote man! Ik heb nog nooit truffels gehad die niet werkten"
"Ik sluit me voor 95% aan bij Einstein. Jeuk en misselijkheid heb ik niet ondervonden. Ik vond het wel leuk spul en heb er diverse varianten van gehad. Extract, bladeren en poeder. Ik vond het (vloeibare) extract het beste werken, maar ik had wel een flesje van ik meen 30ml achterover gekiept (niet lekker!). Ik voelde me heel relaxed, lag gewoon lui en lekker op de bank, maar was wel fijn. De wereld kon me even gestolen worden, vond alles best. Kortom; grappig spul, maar te duur voor het plezier in verhouding. Dan liever een jointje of 2C-B pilletje"