Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welk instrument bespeeld DF. akoustische gitaar"
"ik doe ook gewoon spiraaltje.. binnenkort maar proberen om hem zo schuin af te scheuren mischien is dat wel handig en inderdaad, je tip gewoon een klein stukje uit je vloe laten steken als je draait"
"je moet gewoon genoeg bier drinken dan krijg je minder honger"
"klaasBANAAN zei: pineapple express http://www.imdb.com/title/tt0910936/ Klik om te vergroten... ja man, een van de vetste films die ik ooit heb gezien black sheep is ook wel grappig, gewoon omdat het zo onrealistisch is"
"oh nou ik vind die laatste post van je toch wel overkomen als een soort van verantwoording"
"ja logisch dat het een hard drug is"
"hertog jan of bavaria"
"yoooo ik ga ook Op het programma staan nog geen tijden, maar wel de volgorde. En daar staat dat Aphex Twin en Venetian Snares allebei een tent afsluiten. Ik hoop dat dat niet tegelijk is"
"nou en dan blijf je toch nog een nachtje in belgië slapen voor je weer naar huis gaat??"
"ik heb altijd honger, ook als ik niet blow"