Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen idee, maar waarom zou je willen veranderen?"
"Meth, crack, heroine, ghb."
"Misschien meer persoonlijkheden. :P"
"hardlopen. En dan niet 10 minuten. Die runners high wat ze noemen die endorphines die dan vrij komen, komen pas na 45 tot n uur opzetten. in het begin rustig aan en dan een tijd ren je 10/15km en voel je je heerlijk door die runners high. Lekker goed zweten en bekaf zijn als je thuis bent, dan lekker douchen en voel je je heerlijk. Op een gegeven moment word het een verslaving omdat je steeds betere tijden neerzet, sneller rent, en langere afstanden in kortere tijden, wel goede hardloop schoenen en houding, met een blessure kan je er makkelijk 3/4/5 maanden uit liggen, en begin je kwa conditie en alles weer bij 0"
"Lalaland zei: Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek! Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot ) Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten. Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen.. Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf. Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat. Klik om te vergroten... Veel succes gewenst !"
"Tripbeer zei: Hoe staat het er nu mee? Klik om te vergroten... Inderdaad, we zijn benieuwd! Hopelijk is TS nog op het forum"
"hoe is het nu met je blaas?"
"knap dat je een topic hebt gemaakt. Ik heb binnekort intake bij amethist Verslavingszorg voor ketamine/disso gebruik. Onderandere o-pce etc. Succes benzyy! al gebruik ik het nu niet, maar wil gwn hulp erbij hebben."
"Gwn hulp gaan zoeken gappie. Ik heb deze week ook intake bij verslavingszorg."
"Je moet hele goede ogen hebben wil je door een bril kunnen zien.. wat een wazige bende zeg"