Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering oxycodon eerste keer

Dosering oxycodon eerste keer

53 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@MDMAZING
Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen.

Wat ik begrepen heb is dat beginners zowat standaard misselijk worden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is vertraagde afgifte. Beste gewoon die pil crushen en dan door water mengen en opdrinken tich? ( ik doe 10mg) dus halve pil.

Vanavond zal ik het niet nemen. Moet morgen gewoon vroeg op dus lijkt het me niet echt heel verstandig. Denk als ik vanavond zal nemen dat ik morgenochtend nog wel na effecten etc heb?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja door een beetje water. Het is echt heel vies en plakt aan je tanden. Als je het zo neemt, werkt het na een half uur ongeveer. Wel nemen op een lege maag, 3 uur nadat je gegeten hebt.
Je bent toch wel wat suf de dag erna.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Ja door een beetje water. Het is echt heel vies en plakt aan je tanden. Als je het zo neemt, werkt het na een half uur ongeveer. Wel nemen op een lege maag, 3 uur nadat je gegeten hebt.
Je bent toch wel wat suf de dag erna.
Klik om te vergroten...
Thx. Ben benieuwd morgen avond! :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
is de eerste dosering belangrijk zoals bij mdma? dus als ik 10mg neem en het valt tegen kan ik dan nog 10mg nemen om lekker high te worden?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
is de eerste dosering belangrijk zoals bij mdma? dus als ik 10mg neem en het valt tegen kan ik dan nog 10mg nemen om lekker high te worden?
Klik om te vergroten...

Nee is niet zo belangrijk zoals bij M. Ik zou dan niet meer dan 5 mg bijnemen. Als je teveel neemt kan je misselijk worden. Op psychonautwiki staat dat 15 mg een gemiddelde dosis is. Ik zou meteen daarmee beginnen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Nee is niet zo belangrijk zoals bij M. Ik zou dan niet meer dan 5 mg bijnemen. Als je teveel neemt kan je misselijk worden. Op psychonautwiki staat dat 15 mg een gemiddelde dosis is. Ik zou meteen daarmee beginnen.
Klik om te vergroten...
okay top.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Enjoy. Laat je weten wat je ervan vond?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Enjoy. Laat je weten wat je ervan vond?
Klik om te vergroten...
jazeker!ik ga rond 6 uur de eerste 15mg nemen . Ik lees overal dat een opioid high een van de beste is.. ben benieuwd . maar zeker gevaarlijk
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Verwacht er niet teveel van. Zo heel bijzonder is het niet. Maar wel lekker af en toe voor een avondje chillen! Vergelijkbaar met een benzo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
zojuist 2 suprimal pilletjes genomen voor tegen de misselijkheid dat die oxycodon kan geven.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoop dat je misselijk meevalt :) Chillse. Ben benieuwd hoe het bevalt!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb om 17:00 ongeveer de helft genomen .Afgebroken en in een glas met water gedaan. Het duurde best lang voordat het helemaal was opgelost dus had het opgedronken . Die vertraagde afgifte is er toch ook af als je een pil breekt? Bijna half uurtje verder maar voel nog niks.

UPDATE:begin overal soms een beetje jeuk te krijgen. Las dat dit veel voorkomt
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had rond kwart over 6 die andere 10mg genomen dus nu 20mg. Ik ga nu wel lekker. Ik 'nod' de heletiijd weg. Lekker met je ogen dicht naar muziek luisteren. Het lijkt steeds in 'vlaagjes' te komen. Heerlijk euforisch.

Overal jeuk, maar niet storend. Het voelt lekker om met je handen je lichaam te krabben etc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet misselijk?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Niet misselijk?
Klik om te vergroten...
nope. Ik had suprimal genomen van t voren. Misschien daarom niet misselijk :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi zo! Is het gevoel vergelijkbaar met een goede benzo?
Niet dat ik van plan ben Oxy te proberen maar uit nieuwsgierigheid.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Mooi zo! Is het gevoel vergelijkbaar met een goede benzo?
Niet dat ik van plan ben Oxy te proberen maar uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...
Het relaxe gevoel is wel zoals een benzo, xanax bv. je voelt je ook vrolijk en blij, maar je gaat ook 'nodden' dan doe je je ogen dicht en voel je je super lekker.. beetje zoals bij mdma maar dan zonder space. Vind het moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Het komt vooral in vlaagjes.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb slechts enkele keren een benzo geprobeerd. Xanax idd.
Ik vond het verrassend dat ik het wel prettig vond. Normaal ben ik niet echt van de pure downers en men had mij verteld dat Xanax en dergelijke niet echt leuk of boeiend is. Een high of echte euforie heb ik dan idd niet maar het relaxte gevoel, geen druk zijn of spanning, geen zorgen hebben en uren op de bank kunnen hangen zonder gestuiter van adhd oid vond ik fijn. Het maakt wel je emotie erg vlak dus voor vaak gebruik zou ik het niet fijn vinden.
Het is nu alweer een tijdje op want had maar een paar tabletjes gekregen van 0,5mg.
Af en toe denk ik er aan om het zelf eens te kopen. Alleen vind ik ze best duur als je ze online wil kopen en het effect was na 2 dagen achter elkaar gebruiken al minder.
Ook is het wel snel verslavend zeggen ze. Al taal ik er al lang niet meer naar sinds ze op zijn.
Nadeel is dat je 3 (3!) dagen niet mag autorijden na Xanax dus misschien ga ik opzoek naar een andere benzo met een kortere halfwaardetijd maar zelfde effect.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik heb slechts enkele keren een benzo geprobeerd. Xanax idd.
Ik vond het verrassend dat ik het wel prettig vond. Normaal ben ik niet echt van de pure downers en men had mij verteld dat Xanax en dergelijke niet echt leuk of boeiend is. Een high of echte euforie heb ik dan idd niet maar het relaxte gevoel, geen druk zijn of spanning, geen zorgen hebben en uren op de bank kunnen hangen zonder gestuiter van adhd oid vond ik fijn. Het maakt wel je emotie erg vlak dus voor vaak gebruik zou ik het niet fijn vinden.
Het is nu alweer een tijdje op want had maar een paar tabletjes gekregen van 0,5mg.
Af en toe denk ik er aan om het zelf eens te kopen. Alleen vind ik ze best duur als je ze online wil kopen en het effect was na 2 dagen achter elkaar gebruiken al minder.
Ook is het wel snel verslavend zeggen ze. Al taal ik er al lang niet meer naar sinds ze op zijn.
Nadeel is dat je 3 (3!) dagen niet mag autorijden na Xanax dus misschien ga ik opzoek naar een andere benzo met een kortere halfwaardetijd maar zelfde effect.
Klik om te vergroten...
Ik kan me xanax halen bij een maat waarvan ik deze oxycodon ook vandaan heb. Ben trouwens nog steeds super relaxed en kijk The walking dead :) Ik blijf hier wel updaten vanavond. Ze zeggen dat je jeukt als je een opioid neemt.. Ik kan bevestigen dat dat zo is! Jeukt verschrikkelijk..maar liever dat dan dat ik misselijk werd. Ben super blij, zit goed in me vel nu. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."