#1
@MDMAZING
Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen.
Wat ik begrepen heb is dat beginners zowat standaard misselijk worden.
Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen.
Wat ik begrepen heb is dat beginners zowat standaard misselijk worden.
Thx. Ben benieuwd morgen avond!Ja door een beetje water. Het is echt heel vies en plakt aan je tanden. Als je het zo neemt, werkt het na een half uur ongeveer. Wel nemen op een lege maag, 3 uur nadat je gegeten hebt.
Je bent toch wel wat suf de dag erna.
is de eerste dosering belangrijk zoals bij mdma? dus als ik 10mg neem en het valt tegen kan ik dan nog 10mg nemen om lekker high te worden?
okay top.Nee is niet zo belangrijk zoals bij M. Ik zou dan niet meer dan 5 mg bijnemen. Als je teveel neemt kan je misselijk worden. Op psychonautwiki staat dat 15 mg een gemiddelde dosis is. Ik zou meteen daarmee beginnen.
jazeker!ik ga rond 6 uur de eerste 15mg nemen . Ik lees overal dat een opioid high een van de beste is.. ben benieuwd . maar zeker gevaarlijkEnjoy. Laat je weten wat je ervan vond?
nope. Ik had suprimal genomen van t voren. Misschien daarom niet misselijkNiet misselijk?
Het relaxe gevoel is wel zoals een benzo, xanax bv. je voelt je ook vrolijk en blij, maar je gaat ook 'nodden' dan doe je je ogen dicht en voel je je super lekker.. beetje zoals bij mdma maar dan zonder space. Vind het moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Het komt vooral in vlaagjes.Mooi zo! Is het gevoel vergelijkbaar met een goede benzo?
Niet dat ik van plan ben Oxy te proberen maar uit nieuwsgierigheid.
Ik kan me xanax halen bij een maat waarvan ik deze oxycodon ook vandaan heb. Ben trouwens nog steeds super relaxed en kijk The walking deadIk heb slechts enkele keren een benzo geprobeerd. Xanax idd.
Ik vond het verrassend dat ik het wel prettig vond. Normaal ben ik niet echt van de pure downers en men had mij verteld dat Xanax en dergelijke niet echt leuk of boeiend is. Een high of echte euforie heb ik dan idd niet maar het relaxte gevoel, geen druk zijn of spanning, geen zorgen hebben en uren op de bank kunnen hangen zonder gestuiter van adhd oid vond ik fijn. Het maakt wel je emotie erg vlak dus voor vaak gebruik zou ik het niet fijn vinden.
Het is nu alweer een tijdje op want had maar een paar tabletjes gekregen van 0,5mg.
Af en toe denk ik er aan om het zelf eens te kopen. Alleen vind ik ze best duur als je ze online wil kopen en het effect was na 2 dagen achter elkaar gebruiken al minder.
Ook is het wel snel verslavend zeggen ze. Al taal ik er al lang niet meer naar sinds ze op zijn.
Nadeel is dat je 3 (3!) dagen niet mag autorijden na Xanax dus misschien ga ik opzoek naar een andere benzo met een kortere halfwaardetijd maar zelfde effect.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."