Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

14 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is een opiaat vergelijkbaar met heroine, enorm verslavend en voor mij een no go.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Dat is een opiaat vergelijkbaar met heroine, enorm verslavend en voor mij een no go.
Klik om te vergroten...
WoW dat klinkt best wel heftig. dus het is een vergelijkbare effect zoals heroïne geeft?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep, vergelijkbaar met heroine, zowel de werking als de afkick.

Heroine en Oxy zijn inwisselbaar in een verslaving. Vaak wordt iemand verslaafd aan oxy maar die is vrij duur op de zwarte markt zodat verslaafden vaak overschakelen op heroine die een stuk goedkoper is.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Yep, vergelijkbaar met heroine, zowel de werking als de afkick.

Heroine en Oxy zijn inwisselbaar in een verslaving. Vaak wordt iemand verslaafd aan oxy maar die is vrij duur op de zwarte markt zodat verslaafden vaak overschakelen op heroine die een stuk goedkoper is.
Klik om te vergroten...
Oke, klinkt allemaal wel heftig. Beter ga ik het niet kopen. al blijf ik altijd benieuwd hoe het nou voelt . Thanks acht.zes!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb die tripreport geleden van stimbalasanne maar het klinkt nou niet echt leuk ofzo.
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens Oxycodon geprobeerd maar vond er niks aan eigenlijk. Weet niet meer precies de sterkte maar had 2 pilletjes genomen. Ieder geval niet echt waard om te proberen naar mijn mening
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
Ik kan aan oxycodon komen. ik lees dat dit een pijnstiller is? Kan je dat wel recreatief gebruiken, of niet? wat zijn de effecten precies dan?
Klik om te vergroten...

De meeste mensen worden er enorm misselijk van en krijgen jeuk aan de neus. Als je doodstil blijft liggen zit er misschien wel een recreatieve roes aan verbonden, waarin je alles prima vindt. Het schijnt de ultieme 'fuck alles ik lig hier prima' mentaliteit te zijn. Maar daarmee is het dus ook gelijk heel dysfunctioneel, want je doet niks meer. Bovendien ontwikkel je al snel tolerantie en lichamelijke afhankelijkheid, en dan wordt het echt heel kut om het niet meer te doen.

Te veel risico en te weinig beloning, zo zou ik het samenvatten.

De mensen die ik ken, die verslaafd zijn aan opioïden, zeggen eigenlijk allemaal: 'de eerste paar keer is het kotsen, en als het leuk begint te worden dan ben je verslaafd.'
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
De meeste mensen worden er enorm misselijk van en krijgen jeuk aan de neus. Als je doodstil blijft liggen zit er misschien wel een recreatieve roes aan verbonden, waarin je alles prima vindt. Het schijnt de ultieme 'fuck alles ik lig hier prima' mentaliteit te zijn. Maar daarmee is het dus ook gelijk heel dysfunctioneel, want je doet niks meer. Bovendien ontwikkel je al snel tolerantie en lichamelijke afhankelijkheid, en dan wordt het echt heel kut om het niet meer te doen.

Te veel risico en te weinig beloning, zo zou ik het samenvatten.

De mensen die ik ken, die verslaafd zijn aan opioïden, zeggen eigenlijk allemaal: 'de eerste paar keer is het kotsen, en als het leuk begint te worden dan ben je verslaafd.'
Klik om te vergroten...
Ja , ik ga het niet kopen. Lijkt me niks aan.
F
FelikesLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Dat is een opiaat vergelijkbaar met heroine, enorm verslavend en voor mij een no go.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat spul - oxycodon - een paar maanden geleden na een knieoperatie voor een tijdlang geslikt. Ik hoopte op wat leuke bijwerkingen maar er gebeurde niets. In het ziekenhuis kreeg ik nog de optie om morfine via het infuus naar binnen te krijgen. Ik hoopte op mooie lieve dromen, maar er gebeurde niets, mijn bovenlijf gloeide even en dat wás het. Ik vraag me nog steeds af of de verpleger het grootste deel niet stiekum voor zichzelf bewaard heeft.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beter niet aan beginnen nee, opiaten zijn helemaal niet zo boeiend en tegelijk toch zo verslavend als de pest. Bovendien is oxy, in mijn optiek, echt een van de minst fijne opiaten. Opium, morfine en heroïne zijn veel fijner en ook die zijn helemaal niet boeiend eigenlijk.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij persoonlijk gaf het een soort effect wat men ook bij heroïne aangeeft. Een warme deken die alle problemen en zorgen wegneemt. Prettig maar gevaarlijk omdat je helemaal in jezelf bent gekeerd en de wereld er niet meer toe doet.
Het het jeukt ook als een malle wat vrij irritant is.

Ik heb er nog wat van liggen maar dat is puur voor pijnstilling mocht ik eens door mn rug gaan o.i.d.

Ik vind Tramadol beter om van te genieten. Door de SSRI werking kan je heel tevreden zijn met de wereld zonder dat je versuft in een bed ligt te spacen. Ook een opioïde maar een stuk functioneler.
B
Blabla030Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Ik kan aan oxycodon komen. ik lees dat dit een pijnstiller is? Kan je dat wel recreatief gebruiken, of niet? wat zijn de effecten precies dan?
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook liggen, wil het verkopen maar de 2de hands sites weigeren de advertentie, ook logisch natuurlijk, dus bij interesse hoor in het graag.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blabla030 zei:
Ik heb het ook liggen, wil het verkopen maar de 2de hands sites weigeren de advertentie, ook logisch natuurlijk, dus bij interesse hoor in het graag.
Klik om te vergroten...
Oei oei! Dat word denk ik een ban. Lees de forumregels die heeeeel groot in beeld kwamen. Aanbieden, verkopen van drugs is verboden hier.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Oei oei! Dat word denk ik een ban.
Klik om te vergroten...
Goed voorspeld @De Dunne :upsidedown:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan aan oxycodon komen. ik lees dat dit een pijnstiller is? Kan je dat wel recreatief gebruiken, of niet? wat zijn de effecten precies dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."