Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone ER dosis?

Oxycodone ER dosis?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Wat is ER?
Klik om te vergroten...
Extended release.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb G.L. Lanacher verlengde afgifte 10mg en heb nu total 60mg genomen over een period van 8 uur en voel vrij weinig om eerlijk te zijn.
Heb ook 25mg promethazine en gember thee op.

Normaal voel ik can 15-20mg best veel maar dit valt vies tegen om eerlijk te zijn.

Mijn ogen zijn wel klein was vrij misselijk eventjes en zaten Gwn in orginele strip en doos.

Licht het nou aan mij of is oxycodone ER VEEL slechter

Screenshot_20200902_020428_io.doseapp.android.jpg
m
maartje2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt ze wel kapot gebeten neem ik aan?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is ER?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heet blijkbaar tolerantie.
Kan nu met gemak 120+mg nemen zonder al te high te zijn.
Heb om eerlijk te zijn nog niet veel meer als 120mg in 1x gedaan.

Veel te duur.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Werkt voor de pijn nog perfect maar om ze te misbruiken ja dan heb je veel nodig van de ER. Zelf tik ik dan 180-200mg weg mja heb dan een veel grotere tolerantie als de meeste hier (gebruik het immers al 2 jaar dagelijks)
m
maartje2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Werkt voor de pijn nog perfect maar om ze te misbruiken ja dan heb je veel nodig van de ER. Zelf tik ik dan 180-200mg weg mja heb dan een veel grotere tolerantie als de meeste hier (gebruik het immers al 2 jaar dagelijks)
Klik om te vergroten...

Damn. Stel jij zou het willen misbruiken om high te worden, zou je dan 200 mg Oxycodone ER moeten kapotbijten om het te voelen? Ik heb het gevoel dat dat wel erg veel is. Nu heb je wel een monstertolerantie na 2 jaar dagelijks gebruik dus maybe..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
maartje2000 zei:
Damn. Stel jij zou het willen misbruiken om high te worden, zou je dan 200 mg Oxycodone ER moeten kapotbijten om het te voelen? Ik heb het gevoel dat dat wel erg veel is. Nu heb je wel een monstertolerantie na 2 jaar dagelijks gebruik dus maybe..
Klik om te vergroten...
Tolerantie komt snel Hellaas... .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
maartje2000 zei:
Damn. Stel jij zou het willen misbruiken om high te worden, zou je dan 200 mg Oxycodone ER moeten kapotbijten om het te voelen? Ik heb het gevoel dat dat wel erg veel is. Nu heb je wel een monstertolerantie na 2 jaar dagelijks gebruik dus maybe..
Klik om te vergroten...
Ik heb een monster tolerantie ja. Gebruik dagelijks 30 a 50mg dus voor Euforie, en high te worden heb ik enorm veel nodig. Wat voor niet tolerantie mensen zeer gevaarlijk is..Ik raad dit niemand aan voor de goede orde. En krijg mijn oxycodon gratis via de HA/apotheek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."