#1
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.Hoop dat het goed gaat met TS..... ?