Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Oxycodon gevaarlijk?

Dosis Oxycodon gevaarlijk?

65 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Hoop dat het goed gaat met TS..... ?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
pelgrim zei:
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.
Klik om te vergroten...
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lytje pole zei:
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
Klik om te vergroten...
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#4
pelgrim zei:
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.
Klik om te vergroten...

MVA duurt het 2-3 uur voor de t-max bereikt is dus vermoed dat de poster erna in slaap is gevallen en hopelijk maar vermoed dat er aspiratie kwam door inademen van braaksel. Dat had je er wel bij mogen zeggen dat een anti braak middel nodig is. Zonder dat kan het goed zijn dat misselijkheid optrad maar zo diep sliep dat TS het in ging ademen. Daar krijgt men weer een ernstige longontsteking van. Met steeds minder lucht en saturatie onder de 80 of 70% raakt. Waardoor je lichaam een stupor / coma krijgt met "rabdomyolise" blabla... hopelijk is ze/hij op tijd gevonden.

Hoop dat het een troll was maar zie niet in waarom dat zou zijn. Als ik het lees wou deze persoon stoppen met leven en was zo 'slim' dat niet te benoemen. Zo ķomt het bij mij over in ieder geval..:unamused:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Creature zei:
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature
Klik om te vergroten...


Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!

Hierbij een officiële waarschuwing en 3 dagen ban. Op dit forum proberen we het niveau enigszins hoog te houden en ik zie jou al een tijdje je best doen het tegenovergestelde te bereiken. Dit soort onzin in een sectie waar mensen komen voor echt advies over potentieel gevaarlijke middelen is zeer ongewenst. Ik ga je de komende tijd extra in de gaten houden en pas je je gedrag niet aan, dan gaan er zwaardere sancties volgen.

Mindless
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Conjo zei:
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Klik om te vergroten...
Doe eens normaal man! Weer zo een gevaarlijk en slecht advies...
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conjo zei:
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Klik om te vergroten...

Gast.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik mag toch echt hopen dat dit een trollbericht is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Ik mag toch echt hopen dat dit een trollbericht is.
Klik om te vergroten...
Ben bang van niet... Levensgevaarlijk die gozert..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pompen zei:
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
Klik om te vergroten...
Denk’t ook, en leuke avatar heb je lol.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pompen zei:
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja zo ziet het er naar uit.
C
CreatureLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Creature zei:
was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen
Klik om te vergroten...
Goed dat je er nog bent. Sterkte.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoop dat je een andere minder risico volle manier vind om er voor je gevoel even 'weg' te zijn. Ik raad het niet aan maar je had beter een doos dormicum/ midazolam eten ipv oxycodon.

Snap je wens en mocht je er over willen praten pb gerust! Ik oordeel niet en heb ervaring met deze dingen.
Zijn je lever waardes alweer herstellende ?

Lees het boek 'Uitweg' als je nog zoiets overweegt. Of een (anonieme) hulp lijn inschakelt ik hoop dat je inderdaad je les hebt geleerd het kwam op mij impulsief over maar ik ken je ook niet op 3 berichten na.

Beterschap , na regen komt zonneschijn. Dit is jou ook gegund.

Mag ik vragen waarom je je nog niet goed voelt? Lichamelijke of psychische klachten? Of beiden want het gaat vaak hand in hand met elkaar.
Beterschap nogmaals!
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Creature zei:
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
Klik om te vergroten...
Pffff...Tja gelukkig haalde je het dus toch nog.
M
MalafideLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met 20-30mg spacede ik m al behoorlijk de pan uit.

500mg lijkt mij een soort van poging tot zelfmoord
1
10eLid
01-01-2024, 00:00
#18
Creature zei:
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature
Klik om te vergroten...
Dat is echt een gevaarlijke dosis. Grote kans dat je overlijdt omdat je lichaam stopt met ademen. Hier ben je dan bewust bij, maar je kan niks doen. Schijnt een hele nare manier te zijn om dood te gaan.

Als je een enorme tolerantie hebt dan kan het goed gaan, maar dan moet je in een periode opbouwen naar 500mg. Moet je niet willen natuurlijk
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
500mg is een dodelijke dosis. Wees blij dat je nog leeft. Heb het zelf genoeg gebruikt in grotere dosissen met slaappillen erop, ben zelf nog blij dat ik er ben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Godvergeme nog aan toe.
Ik les dit topic zojuist, en als dit verhaal hier allemaal waar is, dan zeg ik:
IDIOOT
Wie doet er nu zoiets? Als je niet levensmoe bent tenminste??
Ikzelf, mét een behoorlijke tolerantie, ga al rare dingen doen bij een 80 tot 100 mg oxcycodon....
En dan komt er hier iemand, die er maar direct 500 naar binnen tikt?!??
Dat verhaaltje erna, nog veel idioter. .

Ik distantieer me van dit soort lieden. (Trollen).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."