"ganjaboy zei:
@ stevenkeuh
ah, een belg hey, ik ben nieuw, maar volg het gebeuren hier wel al een tijdje
Ook ik herken me volledig in jouw verhaal, dat van die neons doet me terugdenken aan nog zo een gelukzalig moment. Sorry, kan het niet laten :P
In 2007 ergens in de zomer gingen we een avondje uit. Ik reed en was uiteraard bob, maar toen zat ik in de slecht gewoonte nog veel jointjes te roken achter het stuur. In het opgaan alles perfect verlopen, in de dancing ook.
Toen we uiteindelijk de dancing verlieten rond een uur of 5 am, besloot ik een jointje te rollen samen met een vriend. Mijn vriendin reed ook mee. Onderweg, lekker aan het roken, kwamen we geen enkele auto tegen. Tot er eentje passeerde en heel hard met zijn grote lichten knipperde. Aangezien ik toen nog maar net mijn rijbewijs had, zat alles nog fris in het geheugen... (nu nog steeds hoor ) Uiteraard wilde die persoon er mij op wijzen dat er een politiecontrole was, verder op de weg. Dus ik onmiddelijk jointje weggegooid, liever dat dan gepakt worden hé... Alle 3 een peukje gelicht en beginnen trekken voor ons leven
100 m verder was het bingo, auto aan kant, heb moeten blazen maar was natuurlijk safe. Ik drink nooit, als bestuurder dan. Ik dacht dat ze me nog gingen vragen uit te stappen om mij te fouilleren, dus dacht: ik begin over mijn ledlampjes, blauwe. Staan binnenin maar schijnen vrij fel. Mag niet dus. Zet ze even op, agente lacht even en zegt eerlijk dat ze het wel mooi vindt, maar dat het tegen de wet is. Best verwijderen zei ze. (ze staan er nog steeds, maar naar binnen gedraaid )
Dan nog even op een vrij humoristische manier (was uiteindelijk wel een beetje stoned, maar hey, minhavez doet wonderen ) van mijn oren gemaakt dat ik geen bob-sleutel of een fluovestje kreeg, omdat ik safe was. "We zijn uit stock" juist ja... Hupsakee, en ik was weg.
Geluk gehad!
Grtz D
Klik om te vergroten...
welkom op df !
hehe , in belgië zijn de flikken soms zoo naïef.. heb al veel van zulke verhalen gehoord. maar het strafste verhaal was toch van 2 vrienden van mij die van asse naar anderlecht reden snachts. ze werden aan kant gehaald en waren ondertussen een joint aan het roken , met de auto vol rook. de agent vroeg om het raam open te doen , waarna ze de deuren open deden en alle rook naar buiten kwam. De agent vroeg of ze hadden gedronken (er stonden 2 cara pilsen in de drankhouders) waarop ze neen antwoorden. de joint stak intussen (nog brandend!) in de asbak. de agent zei gewoon "OK , prettige nacht nog verder en veilig thuis he !"
lachen toch die polutie hier"
In: Meest memorabele THC moment?
1-1-2024